TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- United Club Cruise version 2
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by EsseT on Sep-06-2004 09:27:

United Club Cruise version 2

http://www.uniteduppsala.nu

Tjo mina v�nner d� var det dags f�r n�sta kryssning haha han ju knappt g� av b�ten p� den f�rra innan jag blev p�mind om den Finns ju lite djs som man vet om som ska spela d�r hoppas det blir lite TA folk som ska med jag vill med om n�gon har hyttplats eller om VI kan fylla en hytt

Posted by Aendy on Sep-06-2004 10:07:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
DJs
STORA GOLVET
-Dj Peter Siepen

Nu hade jag inte t�nkt att g� oavsett men faen hade jag t�nkt g�ra det hade jag hoppat av samma �gonblick som jag sett detta namnet i en lina. P� allvar �r det n�got som han inte �r med p�, hur skulle det vara om han koncentrerade sig p� att g�ra EN sak och kanske bli bra p� den saken.

EDIT: Ser man sen dessutom vimmelbilderna fr�n f�rra kryssen, ja, jag hade kr�vt betalt f�r att f�lja med p� en s�dan h�r kryss, oavsett vem som spelar!

Posted by Laszlo on Sep-06-2004 10:10:

quote:
Originally posted by Aendy
Nu hade jag inte t�nkt att g� oavsett men faen hade jag t�nkt g�ra det hade jag hoppat av samma �gonblick som jag sett detta namnet i en lina. P� allvar �r det n�got som han inte �r med p�, hur skulle det vara om han koncentrerade sig p� att g�ra EN sak och kanske bli bra p� den saken.

haha - har aldrig h�rt talas om tjommen...

Posted by Aendy on Sep-06-2004 10:12:

quote:
Originally posted by Laszlo
haha - har aldrig h�rt talas om tjommen...

Det har du nog, om du bara f�r se honom eller h�ra hans r�st. Sveriges "b�st"(?) kl�dda man f�rra �ret typ. Hemsk m�nniska!

Posted by Vizay on Sep-06-2004 10:48:

s� typiskt att alla s� kallade "trendiga" m�nniskor ska st� � snurra skivor, jag kan fan ocks� spela radiomusik � flytta p� crossfadern var tredje minut, � jag g�r det f�r bara halva priset mot vad han tar

nae, larvigt ere!

Posted by SteveTranz4ever on Sep-06-2004 11:18:

Peter Siepen tyckte jag var cool n�r det begav sig p� den gamla goda Z-TV tiden d� han hade ett TV program som gick seeeent p� natten, ringde in � vann biljetter till en fest en g�ng... detta var -92 typ

Hur som haver... jag kommer kanske �ka med, �r ju inte direkt dyrt om man ska j�mf�ra, kommer nog blir en hel del bra musik �ven om linan och ljudet inte g�r att j�mf�ra med en Monday Bar kryssning...

Posted by DjAviander on Sep-06-2004 12:45:

Lol Vizay

Men allvarligt, sen n�r b�rjade Siepen snurra skivor?

Edit: Haha fy fan vilken hemsida Vimmelbilderna = Patetiska.. Men p� det dansgolvet d�r Stonebridge lirade skulle jag fan kunna t�nka mig att vara

Posted by CJ InterCity on Sep-06-2004 12:52:

kunde dem inte ha ett SWETA-golv p� n�sta kryss? vi har ju n�gra DJs h�r... b�de mer och mindre k�nda

Posted by Laszlo on Sep-06-2004 14:20:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
kunde dem inte ha ett SWETA-golv p� n�sta kryss? vi har ju n�gra DJs h�r... b�de mer och mindre k�nda

Det vore n�got

Posted by SWE_TRANCE on Sep-06-2004 14:24:

Behold, my arse.

Ja, man kan ju faktiskt fr�ga sig vad Siepen g�r i linan �ht.
Sen �r det ju ingen id� att ens j�mf�ra med Monday bars kryssningar, spelar ju i helt olika divisioner.
Jag var p� den f�rsta untied-kryssen, och det var helt OK faktiskt!

Sen f�r att reta dom som verkar st�ra sig p� vimmelbilderna kan jag s�ga att dom m� vara patetiska, men damerna �r f�rj�vla mysiga att umg�s med iaf
Jag jobbar ju hos en av sponsorerna (nelly.se) och vi st�r f�r underkl�desshowen

Posted by Aendy on Sep-06-2004 14:30:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Sen f�r att reta dom som verkar st�ra sig p� vimmelbilderna kan jag s�ga att dom m� vara patetiska, men damerna �r f�rj�vla mysiga att umg�s med iaf
Jag jobbar ju hos en av sponsorerna (nelly.se) och vi st�r f�r underkl�desshowen

Det �r ju bara till att gratulera men jag h�ller mig ifr�n s�dana damer oavsett, kalla mig f�rdumsfull men jag v�rdes�tter andra kvaliteter hos det t�cka k�net...

Posted by reveal on Sep-06-2004 14:49:

Ang�ende Peter Siepen s� gjorde en p� korridoren en sk�n grej f�r ett antal �r sen. Peter hade n�t TV-program dit man kunde ringa och st�lla en fr�ga eller n�t i den stilen. Hur som helst, s� kom personen efter m�nga om och men fram, genom att ljuga sig igenom den kontroll som tydligen sker av folk som ringer. Han fick m�jlighet att i direkts�ndning fr�ga Peter n�nting, och fr�gan han st�llde var "�r det inte j�vligt jobbigt att g� runt och sp�nna sig hela tiden?", varp� samtalet abrupt avslutades

Posted by Vizay on Sep-06-2004 14:52:

fiiifan va klockrent skulle ge mycke f�r � f� h�ra det i direkts�ndning

quote:
Originally posted by CJ InterCity

de e ju ingen dum ide men det finns ingen samlande kraft bakom alla de som snurrar skivor h�r p� TA, man m�ste ha n�n som tar tag i det hela i s� fall
som sagt ingen dum ide, kanske e n�tt att t�nka p�

Posted by DjDanniKay on Sep-06-2004 16:55:

quote:
Peter Siepen tyckte jag var cool n�r det begav sig p� den gamla goda Z-TV tiden d� han hade ett TV program som gick seeeent p� natten, ringde in � vann biljetter till en fest en g�ng... detta var -92 typ

Hur som haver... jag kommer kanske �ka med, �r ju inte direkt dyrt om man ska j�mf�ra, kommer nog blir en hel del bra musik �ven om linan och ljudet inte g�r att j�mf�ra med en Monday Bar kryssning...

Steve, om vi har tur s�� kommer ljudet att vara b�ttre, det �r inte MM som st�r f�r ljudet p� kryssen(Som st�r f�r ljud m.m. p� mondaybar, f�r hoppas att d blir b�ttre (int sv�rt med tanke p� att ljudet inte var bra p� mondaybar kryssen,tycker jag ialla fall!)dock tycker jag att MM har bra tekniska prylar, k�r t.ex. med 1000 spelarna,!:/ s�� d �r inget att oroa sig �ver....kommer att bli bra ljud, laser m.m.!

Tycker att alla skall �ka med p� denna, kommer �ven att vara efterfest p� Fredmans i Uppsala p� Fredagen d�r jag och och Annelie kommer att spela p� ett av golven!!

/Daniel AKA Danni Kay

Posted by jofawe on Sep-06-2004 18:44:

Peter Siepens enda fel n�r han mixar (k�r mest house) �r att han PRATAR I L�TARNA!!!!!

FFS!!

fast.. nu ska ju Dannii Kay spela.. hehe!

Posted by DjDanniKay on Sep-06-2004 20:05:

quote:
Originally posted by jofawe
Peter Siepens enda fel n�r han mixar (k�r mest house) �r att han PRATAR I L�TARNA!!!!!

FFS!!

fast.. nu ska ju Dannii Kay spela.. hehe!

Haha...mjaaa men jag pratar inte mitt i l�tarna!!
Och dessutom s��� kan jag spela!!!!

/Danni

Posted by SteveTranz4ever on Sep-06-2004 20:18:

Det l�ter bra de DjDanniKay...

Jag tror att Peter Siepen �r med �r f�r att bredda publiken, det �r ju inte en renodlad trance eller techno kryss. Peter Siepen funkar v�l f�r brats och annat vanligt folk antar jag...
Man beh�ver ju faktiskt inte dansa p� det golvet han spelar

Tycker det �r kul att det arrangeras s�nt h�r...

Posted by Hauken on Sep-06-2004 21:17:

Sunkig �lder

Hade nog kunna t�nka mig att �ka ner f�r detta om det var 18.

Siepen k�ndes j�vligt illa dock.

Posted by DjDanniKay on Sep-07-2004 13:58:

quote:
Det l�ter bra de DjDanniKay...

Jag tror att Peter Siepen �r med �r f�r att bredda publiken, det �r ju inte en renodlad trance eller techno kryss. Peter Siepen funkar v�l f�r brats och annat vanligt folk antar jag...
Man beh�ver ju faktiskt inte dansa p� det golvet han spelar

Tycker det �r kul att det arrangeras s�nt h�r...

Alldeles riktigt, detta �r en kryss f�r alla, dock s��� skall jue alla st� uppe i Panorma bar n�r det �r club musik som g�ller!!

Posted by EsseT on Sep-14-2004 12:22:

Sneaker Pimp

TJO mina v�nner nu �r det klart :P fixat hytt o allt NU ska vi ut p� SJ�N IGEN

Posted by DjDanniKay on Sep-14-2004 15:16:

quote:
Originally posted by EsseT
TJO mina v�nner nu �r det klart :P fixat hytt o allt NU ska vi ut p� SJ�N IGEN

det l�ter kanon d...hur m�nga blir ni???

Posted by SWE_TRANCE on Sep-23-2004 13:05:

S�, fick tummen ur r**en och bokade en mysig liten A-hytt.
F�r v�l k�ra en liten SWETA-gathering och sk�la med lite mintu

S� vilka �r klara nud�?

Fyll p� listan:
SWE_TRANCE +3

Posted by Jace2 on Sep-23-2004 13:49:

Drunk

Jag e mer naturligtvis

Posted by SteveTranz4ever on Sep-23-2004 15:07:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
S�, fick tummen ur r**en och bokade en mysig liten A-hytt.
F�r v�l k�ra en liten SWETA-gathering och sk�la med lite mintu

S� vilka �r klara nud�?

Fyll p� listan:
SWE_TRANCE +3

�r ju inte s� m�nga som ska med tyv�rr... det �r ju inte THE cruise s� att s�ga... ta � masa dig med p� n�sta Lucia kryss ocks� med Monday Bar...

Jag l�r inte �ka med iaf...

Posted by DjDanniKay on Sep-23-2004 16:53:

quote:
�r ju inte s� m�nga som ska med tyv�rr... det �r ju inte THE cruise s� att s�ga... ta � masa dig med p� n�sta Lucia kryss ocks� med Monday Bar...

Jag l�r inte �ka med iaf...

emm....�ver 1000bokade..! Kommer o bli en riktigt bra kryss...!

S� folk blir det ialla fall...!

Pages (3): [1] 2 3 »