TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [20-11-2004] Revolution (The Prodigy) - HMH, Amsterdam
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by jp on Sep-06-2004 10:41:

[20-11-2004] Revolution, HMH, Amsterdam (feat. The Prodigy)

bron: http://www.nekozine.co.uk/prodigy/live.html

The Prodigy komt naar Nederland. Op zaterdag 20 november speelt de band rond Liam Howlett in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Precies een week eerder staat de band geprogrammeerd op het I Love Techno Festival in Gent. Wanneer de voorverkoop begint is nog niet bekend.

Zal de slaapzak alvast uit de kast halen mocht er een verkoopdatum bekend worden

Posted by Remy D on Sep-06-2004 10:44:

WOW phat hier ga ik echt wel heen!!

Posted by Miss Proximus on Sep-06-2004 13:28:

VET! dat ze op ILT komen Zie ik ze daar wel!! HMH is ook cool, maar wel moeilijker te doen lijkt me, zal wel snel gaan met de cverkoop. Zo niet dan ben ik daar ook bij

Posted by SnuggLe on Sep-06-2004 16:20:

Grr...eerst Faithless, nu dit :S
Had liever kaarten hiervoor gehad, dan voor Faithless. Maarja, ga niet beiden doen.

Posted by Remy D on Sep-06-2004 16:46:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Grr...eerst Faithless, nu dit :S
Had liever kaarten hiervoor gehad, dan voor Faithless. Maarja, ga niet beiden doen.

Beter hoeven we die negatieve kutkop van jou ook niet te zien!! Beter blijf je gewoon altijd weg!! Open een nieuwe weg in je leven: Sta vooraan met Tim bij de vlaggetjesweek van C&A!!

Posted by SnuggLe on Sep-06-2004 16:53:

quote:
Originally posted by Remy D
Beter hoeven we die negatieve kutkop van jou ook niet te zien!! Beter blijf je gewoon altijd weg!! Open een nieuwe weg in je leven: Sta vooraan met Tim bij de vlaggetjesweek van C&A!!

Oh god, nu gaan we dit krijgen op ieder bericht van me van RemyD. Ach ja Remy, jij kan er ook niet veel doen dat je maar 2 hersencellen hebt Maar maakt niet uit, blijf nog steeds van fan je En als ik je de volgende keer zie, trek ik je aan je ballen!

Posted by Little Theseus on Sep-07-2004 13:18:

Gaan ze met of zonder zanger Keith Flint optreden?
Want op hun laatste album "always outnumbered never outgunned" is ie niet aanwezig, mede vanwege de nieuwe band waar Keith in zit.
Als je het nieuwe album (wat in de pers gigantisch is afgekraakt, maar persoonlijk vind ik m super) niet leuk vind kun je beter niet gaan denk ik, ze zullen waarschijnlijk veel nummers hiervan doen en een paar klassiekers. Ik ga denk ik wel, op lowlands 2 jaar geleden waren ze heerlijk, keiharde pit daar toen, een week lang met blauwe plekken gelopen, zalig!

Posted by jp on Sep-07-2004 15:30:

Al zetten ze die stuisvogel uit Out Of Space neer, maakt me helemaal niks uit

Posted by Chicane on Sep-07-2004 15:49:

The Prodigy speelt op Revolution de derde editie lees ik net in de mail, verdere lineup die avond wordt later bekend gemaakt, dus als een modje de threadtitel aan kan passen

Posted by SnuggLe on Sep-07-2004 16:14:

Hmm... denk dat ik hier dan toch wel naartoe ga.
Tis van Mojo dat Revolution, dus vandaar dat de Prodigy daar speelt. ID&T lukt zoiets niet zeiden ze zelf toen dat gedoe in de media was over een 'Mojopolie'. Kan ik me voorstellen, Mojo eiegnt zich alles toe. Wel jammer voor ID&T en UDC dat die daardoor buiten de boot vallen (alhoewel Underworld wel op Impulz was).

Ben benieuwd wat de rest van de lineup wordt! Wel apart eigenlijk dat het een deel van Revolution is. Alleen de prodigy kan al de HMH vullen! Zal wel rap gaan met de kaarten dan!

Posted by New Wave on Sep-07-2004 16:16:

mwhehe, echt weer nederlands

Posted by SnuggLe on Sep-07-2004 16:22:

11 september (zaterdag) begint de vvk schijnt. Neem aan dan ook om 10:00 uur. Ik ga er zeker heen mits er dan nog kaarten zijn. Who joins me (& anke)?

Posted by Tim81 on Sep-07-2004 17:29:

quote:
Wel apart eigenlijk dat het een deel van Revolution is. Alleen de prodigy kan al de HMH vullen! Zal wel rap gaan met de kaarten dan!

Op zich niet heel vreemd, want Revolution duurt de hele nacht (en die vul je niet met alleen Prodigy)! Eerste editie in HMH met Tiesto (die in zijn eentje ook echt wel uitverkocht raakt ) draaiden tevens Remy en Futureshock...

Ben op zich wel benieuwd welke dj's ze naast The Prodigy programmeren! Denk niet dat er een progressive-dj achter de draaitafels staat . Meer informatie over 3 dagen... Klik

Posted by magrec on Sep-07-2004 17:51:

quote:
Originally posted by New Wave
mwhehe, echt weer nederlands

Tim: Hulde voor je sig
Maybe dat ik hier ook naar ga..ff over nadenken.

Posted by jp on Sep-08-2004 20:57:

quote:
11 september (zaterdag) begint de vvk schijnt. Neem aan dan ook om 10:00 uur. Ik ga er zeker heen mits er dan nog kaarten zijn. Who joins me (& anke)?

Als je niet gaat lopen pogo�n

Posted by jp on Sep-11-2004 17:26:

Ticket in da pocket

quote:

REVOLUTION: THE PRODIGY
Heineken Music Hall,
Za, 20/11/04 22.00 uur

Normaal � 33.50
Administratiekosten � 1.17
TOTAAL � 34.67

http://www.ticketmaster.nl/html/art...20THE%20PRODIGY

Posted by SnuggLe on Sep-12-2004 15:32:

quote:
Originally posted by jp
Ticket in da pocket

http://www.ticketmaster.nl/html/art...20THE%20PRODIGY

Waren gisteren bij de FRS, maar ze wisten daar van niets....

Posted by jp on Sep-17-2004 18:12:

Line-up:

prodigy
chicks on speed
benny benassi
kross & the futurerebels

Posted by HiGH_NrG on Sep-17-2004 18:25:

quote:
Originally posted by jp
Line-up:

prodigy
chicks on speed
benny benassi
kross & the futurerebels

Vage line-up. Zit niet echt een samenhang tussen naar mijn idee...

Posted by raoel on Sep-19-2004 08:54:

quote:
Originally posted by jp
Line-up:

chicks on speed

Die heb ik gezien tijdens het vooroptreden van de RHCP in de arena.
WAT een BAGGER
Ze hebben ooit naam gemaakt met ��n leuk nummer, dat is ook wel te pruimen en daar teren ze denk ik nog op. Toen ze dat speelde deed het publiek mee. Voor de rest werden ze voornamelijk uitgefloten Enkel een luid aplaus toen de dames van het podium vertrokken.

FF voor de goede orde.
Revolution was vorig jaar toch een feest met alleen Dj's. Toen was Ti�sto er samen met Remy en Filterheadz ofzow.
Dit is toch wel een flinke omslag...

Posted by HiGH_NrG on Sep-19-2004 09:31:

quote:
Originally posted by raoel

FF voor de goede orde.
Revolution was vorig jaar toch een feest met alleen Dj's. Toen was Ti�sto er samen met Remy en Filterheadz ofzow.
Dit is toch wel een flinke omslag...

Klopt... Tiesto, Remy, Futureshock en nog 1 volgens mij. Toen was het een prima feestje met goede setjes en een relaxed publiek

Posted by jp on Oct-06-2004 14:44:

*Ausverkauft*

Althans dat zeiden ze op de radio

Posted by Tim81 on Oct-06-2004 15:38:

quote:
Originally posted by jp
*Ausverkauft*

Althans dat zeiden ze op de radio

Naar wat voor radio-zenders luister jij.... ARD / WDR / ZDF ??

*Ausverkauft* dat woord heb ik nog nooit gehoord op de Nederlandse radio

Posted by jp on Oct-06-2004 16:22:

Weet ik veel, het is een Siemens radio uit 1939

Posted by Stephan on Oct-07-2004 12:29:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Klopt... Tiesto, Remy, Futureshock en nog 1 volgens mij. Toen was het een prima feestje met goede setjes en een relaxed publiek

De ander was Cross en die is er nu weer en heet dan Kross (& the Futurerebbels)

verder: Chicks on speed & Benny Benassi dit keer.

En het is nu inderdaad uitverkocht!
(Ik heb mijn kaartje al lang thuis )

Pages (3): [1] 2 3 »