TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Swordfish
Swordfish
N�n som sett den? S�g den idag....ingen h�jdare! Hade f�rv�ntat mig b�ttre.....starta RUGGIGT bra...med FEEEEETA effekten av en explosion.....astufft.......Som ni s�kert vet st�r PaulOakenfold f�r musiken men �ven d�r var det en besvikelse..........4 l�tar spelades....varav 2 i en bil......(10 sekunders klipp) och 1 inne p� ett disco.....asd�ligt......f�rv�ntade mig fet trance i striderna och s�.......sen f�rst�rde dom lite av handlingen med att Hackern som det handlade om gjorde allt kriminellt f�r att �terf� sin dotter som han �lskade och som han kramar s� s�tt i filmen uppf�ljt av fioler och sorlig musik (hollywood godis).....sen bara sj�lva grejen att han har en tjej som suger av honom + en pistol p� huvudet medans hans tv�ngs-hackar ett st�lle f�r en bara att sucka.............Denna film skulle funkat utan "Pappa tr�ffar dotter och �lskar henne s� mycket efter att ha allm�nt spexat runt bland horor och maffia" grejen........
Den �r helt sev�rd men ha inga "Matrix" f�rhoppningar som jag hade....samma producenter och allt......men nej sa gunde......
Ett plus b�r den f� f�r att den �r s� of�ruts�gbar p� sina st�llen....
D� beh�ver jag inte se den... vet ju redan vad som h�nder
(ska ni se en film rekommenderar jag Shrek!, helt underbar liten filmskapelse)
| quote: |
| Originally posted by Aendy D� beh�ver jag inte se den... vet ju redan vad som h�nder (ska ni se en film rekommenderar jag Shrek!, helt underbar liten filmskapelse) |

muh!
�ppnings explon va j�lit ball men sen vart den v�ll lite taning dock en helt godk�nd film i-brist-p�-annat-�-sl�nga-pengar-p� kategorin 
| Originally posted by TeeHawk muh! �ppnings explon va j�lit ball men sen vart den v�ll lite taning dock en helt godk�nd film i-brist-p�-annat-�-sl�nga-pengar-p� kategorin |
Ere n�n fr�n lunar kanske?
Har ju inte sett denna film men f�r v�l kanske g�ra detta....
Btw Matrix �r den b�sta film n�gonsin....Kan inte f� nog av den..
star wars �r ju den b�sta film som gjorts... trodde jag att alla visste 
Vad snackar ni om? Femte elementet �r utan tvekan den b�sta film som gjorts �n s� l�nge (i v�ntan p� Sagan om ringen).
swordfish
ahh, s�g den ig�r med.. den var r�tt bra faktiskt.. inte alls lika d�lig som mindshootah f�rs�ker f� den att framst�..
o mind, du ber�ttar ju typ hela handlingen ju.. ungef�r, sen e det ju massa grejer som h�nder runt om i filmen, men..
A Bronx tail e b�sta.. Shrek! e den b�sta grafikst sett..
| Originally posted by reveal star wars �r ju den b�sta film som gjorts... trodde jag att alla visste |
Re: swordfish
| Originally posted by fruktsoppa ahh, s�g den ig�r med.. den var r�tt bra faktiskt.. inte alls lika d�lig som mindshootah f�rs�ker f� den att framst�.. o mind, du ber�ttar ju typ hela handlingen ju.. ungef�r, sen e det ju massa grejer som h�nder runt om i filmen, men.. A Bronx tail e b�sta.. Shrek! e den b�sta grafikst sett.. |

Re: Re: swordfish
| Originally posted by mindshooter Femte elementet �r bara sev�rd f�r mig Filmer som Matrix, R�dda menige ryan och the green mile har min respekt fullt ut |
Re: Re: swordfish
| Originally posted by mindshooter Filmer som Matrix, R�dda menige ryan och the green mile har min respekt fullt ut |
Matrix...
...�r riktigt kunglig!!
S� Shrek h�romdagen och jag tycker den �r ruggigt bra ocks�, faktiskt riktigt rolig ocks�!
Blow---love that movie!!!
| Originally posted by mindshooter Vem e du d�? V�lkommen Ere n�n fr�n lunar kanske? |

hmm.. en polare s�ger att jag m�ste se Swordfish.. kanske l�ge att dra hem den..
T�nkte bara snabbt n�mna att jag ikv�ll var och s�g en underbart vacker och surrealistiskt film. N�mnligen Final Fantasy. Vet inte om jag kan rekommendera den, f�r man ska nog inte ha n�gra f�rv�ntningar av den om man skulle g� och se den. Bara flyta med och dr�mma sig in i den "breathtaking" datoranimerade v�rlden. *DR�MSK SUCK*
Jag forts�tter anv�nda denna tr�den som film-recensent sida. Var och s�g 3000 miles to Graceland. J�la tr�kig v�ldorgie film som kommit ut i hundratal sedan Tarantino-genren kom. Enda beh�llningen av filmen var att se Kevin Costner tillbaka p� allvar. Hoppas han f�r mer roller efter detta framtr�dande, grymt sk�nt sk�despeleri.
jag t�nker att Swordfish �r bra men jag kan inte s�g vad den var ungef�r. den var kul f�r Oakenfold och cinematografi! late/
Jo men det var juh f�r lite Oakenfold.
Bara sm� 10 sek klipp.........
Final Fantasy verkar j�vligt snygg.......
S�g "Enigma" p� bio h�romdan.....g�r bara p� sm�-biografer tror jag.....den va helt ok.....r�rig som fan tyckte jag...men Ok....