TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuwe album tiesto
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Muppet on Sep-11-2004 14:35:

Nieuwe album tiesto

Dit nieuwsbericht kreeg ik binnen;

NEW ALBUM - PARADE OF THE ATHLETES

Friday the 13th of August, the world�s biggest sports event has taken place. After the opening ceremony, everybody agreed that this was one of the most creative and beautiful opening ceremonies, the history of the Olympics has ever known. One performance during the opening amazed billions of people around the world. That night in Athens, Ti�sto became the first DJ ever to play during the Official Olympic Opening Ceremony. This event everybody around the world was talking about has been the highlight in the career of Ti�sto until now.

Due to all the positive reactions we received on this unique performance at the Opening Ceremony, we�ve decided to release this DJ set for everybody. Ti�sto wants to share the special feeling that he felt during his performance in the Olympic Stadium.

The CD will be released on October 18th and the rest of the world will follow shortly. The CD will contain 8 completely new tracks specially made for this event and 4 well known tracks, which Ti�sto really wanted to play at the ceremony. The complete tracklist is as following:

Ti�sto - Parade Of The Athletes (Magik Muzik CD 04)
1. Heroes
2. Breda 8pm (DJ Montana Edit)
3. Ancient History
4. Traffic
5. Euphoria
6. Athena
7. Olympic Flame
8. Lethal Industry
9. Coming Home
10. Adagio For Strings
11. Victorious
12. Forever Today

As we did with Ti�sto�s latest artist album �Just Be�, Black Hole Recordings is pressing a 4 x 12� white and blue coloured vinyl album, containing the 8 new tracks on 1 side each:

Ti�sto - Parade Of The Athletes (Magik Muzik LP 04)
A. Heroes
B. Breda 8pm (DJ Montana Edit)
C. Ancient History
D. Euphoria
E. Athena
F. Olympic Flame
G. Coming Home
H. Victorious

To make it possible to share his music with as many people as possible and because there are a couple of earlier released tracks, the CD will be available for a nice price!

Lijkt me een zeer lache cd...zat soms echt te tijdens die set...dus die nummers lijken me mooi!

Greetz Muppet

Posted by Remy D on Sep-11-2004 18:05:

Ja lijkt mij natuurlijk ook GODDLIJK maar het was gister al gepost in de TIC2 topic.

Posted by Muppet on Sep-11-2004 19:41:

quote:
Originally posted by Remy D
Ja lijkt mij natuurlijk ook GODDLIJK maar het was gister al gepost in de TIC2 topic.

oeps...alleen gekeken naar bestaande treads...niet in de treads...excuses mods...close hem maar a.u.b

Posted by MaGiK54 on Sep-11-2004 19:42:

Waarom zou deze geclosed worden, tis toch een andere onderwerp als TiC 2.

Posted by Blik on Sep-13-2004 11:22:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Waarom zou deze geclosed worden, tis toch een andere onderwerp als TiC 2.

eens

lijkt me ook een leuk CDtje, heb heel de opening gemist en dus ook alle nummertjes die die gedraaid heeft

Posted by Ben_Lei on Sep-13-2004 12:07:

Deze ga ik dus echt wel aanschaffen. Ben zeer benieuwd naar de nieuwe tracks.

Effe voor de duidelijkheid:

is dit een Liveset ? of zijn dit de gespeelde nummers los op cd ?

Posted by dj_spare on Sep-13-2004 13:11:

ik ben benieuwd wat het gaat worden... toch zijn tweede album in korte tijd... hopelijk is het ook kwaliteit en geen kwantiteit wat hij eruit pompt... wat ik zo op de 8ergrond van de OS Opening hoorde klonk wel aardig, dus hopen dat het het eerste betreft

Posted by Asperge on Sep-13-2004 16:35:

quote:
Originally posted by dj_spare
ik ben benieuwd wat het gaat worden... toch zijn tweede album in korte tijd... hopelijk is het ook kwaliteit en geen kwantiteit wat hij eruit pompt... wat ik zo op de 8ergrond van de OS Opening hoorde klonk wel aardig, dus hopen dat het het eerste betreft

ach Just be is volledig in 2003 geproduceerd dus als je het zo bekijkt.

Posted by M_Peror on Sep-14-2004 07:04:

Klinkt zeker interessant... even in de gaten houden. Op de achtergrond van de ceremonie klonk het allemaal wel lekker, hopelijk blijft die "magic" ook op een cd overeind.

"Breda 8PM" ... humor

Posted by Matthijs on Sep-14-2004 09:05:

quote:
Originally posted by M_Peror
"Breda 8PM" ... humor

Wel een verschrikkelijk vette plaat!! Ti�sto draaide 'm twee weken geleden in Amnesia ook en het dak ging er echt af!

Posted by basd on Sep-14-2004 09:16:

quote:
Originally posted by Matthijs
Wel een verschrikkelijk vette plaat!! Ti�sto draaide 'm twee weken geleden in Amnesia ook en het dak ging er echt af!

Is dat nou een remix van Dallas 4PM of niet? Dat was nog wel een aardig nummer.

Posted by Matthijs on Sep-14-2004 09:53:

quote:
Originally posted by basd
Is dat nou een remix van Dallas 4PM of niet? Dat was nog wel een aardig nummer.

Ja, maar dan een stuk steviger zoals je van Montana kan verwachten. Ik vond 'm in ieder geval beter dan het origineel, hoewel dat ook zeker geen slechte productie was idd. Deze versie is wat meer geschikt om in een set te draaien, het origineel was daar toch iets te rustig voor.

Posted by Ding Chavez on Sep-14-2004 10:48:

quote:
Originally posted by Matthijs
Deze versie is wat meer geschikt om in een set te draaien, het origineel was daar toch iets te rustig voor.

Dat ligt er maar aan welke stijl je draait

Posted by Chicane on Sep-14-2004 11:35:

quote:
Originally posted by Ben_Lei
Effe voor de duidelijkheid:

is dit een Liveset ? of zijn dit de gespeelde nummers los op cd ?

Volgens ID&T:

quote:
Olympische set Tiesto op CD

De set die dj Ti�sto draaide tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen in Athene, komt uit op cd. Dit staat in de nieuwsbrief van de Bredase dj te lezen. Het album is getiteld 'Parade of Athletes' en ligt vanaf 18 oktober in de winkels.

Ti�sto was door de organisatie van de Spelen gevraagd om nieuwe muziek te componeren tijdens de binnenkomst van alle atleten. De respons op het Olympische optreden was zo groot, dat nu besloten is de hele ceremonie op CD te zetten.

Posted by Gonzo on Sep-14-2004 12:55:

Humor van Phono:

quote:
Volgens de nieuwsbrief wil Ti�sto 'het speciale gevoel dat hij tijdens het optreden heeft gehad, met al zijn fans delen'.

Tijs, je denkt ook aan alles

Posted by MaGiKaL_MiKe on Sep-14-2004 21:00:

Het kan geen Live Cd zijn want tijs draaide al die nummers toch niet op die manier achterelkaar tijdens zijn set

Ben benieuwd wat zij onder een leuk prijsje vinden vallen

Posted by moogwai on Sep-15-2004 09:19:

quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Ben benieuwd wat zij onder een leuk prijsje vinden vallen

Idd.. als de prijs meevalt ga ik 'm wel halen.

Posted by eXos on Sep-15-2004 10:21:

quote:
Originally posted by moogwai
Idd.. als de prijs meevalt ga ik 'm wel halen.

Kopen? Eerst luisteren en dan misschien kopen!

Posted by moogwai on Sep-15-2004 12:00:

quote:
Originally posted by eXos
Kopen? Eerst luisteren en dan misschien kopen!

Tuurlijk! Maar dat is toch standaard tegenwoordig

Posted by Chicane on Sep-17-2004 09:04:

playing: "Tiesto - The Parade Of The Athletes" .:192kbps|Stereo|72:25:.

wel geinig cdtje leuk & lekker nothing more nothing less

Posted by dj_spare on Sep-17-2004 11:57:

lekker cd tje, zitten wel goede nummers tussen... moet hem nog een beetje beter beluisteren, voordat ik kan oordelen of dit album meer kwaliteit dan kwantiteit is...

Posted by eieregooie on Sep-17-2004 13:09:

hmm idd... so far so good

Posted by Siesta on Sep-17-2004 14:43:

wat een hitjes weer

---- lekkere cd, lekker voor in de auto, jammer dat de weer op een "typische tiestomix cd" gemixed is

Posted by HBtje on Sep-17-2004 14:55:

*jeej*

Voor de 100e keer traffic, lethal industry en barbers adagio en er staat ook nog een remix op van albinoni.....

maar ik mag natuurlijk niet zeuren want het is Tiesto

edit: Olympic Flame is wel lekker nummer, lekkere opbouw wel niet te kazig en leuke melodie wel

Posted by basvh on Sep-17-2004 15:21:

de nieuwe tunes zijn echt vet! alleen erg dat het zooo verschrikkelijk slecht is gemixt. Als ik tiesto was geweest zou ik dit nooit uitbrengen met al die trainwrecks.

Pages (3): [1] 2 3 »