TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טירונות...!
Pages (3): [1] 2 3 »
טירונות...!
אז מחר אני הולך לטירונות 02 של עתודאים,
וגם
chop
(משה)
מהפורום יהיה איתי כנראה
ומסתבר שגם חן סוף סוף מתחיל מחר טיורנות
אז בכלל נקווה נעשה מסיבת פורום שמה חחח
אני יודע שתגעגעו מאוד,
תהיו חזקים,

ביי ביי

בהצלחה
ידידה שלי ממ"מית במחנה 80
דבר איתי אם אתה מגיע לשם
ובהצלחה בטירונות
קח ה-כ-ל בקלות
ובנימה אחרת אני אראה אותכם עוד שבועיים
כי אני עושה את ראש השנה
(מיום רביעי עד יום שבת כולל)
קצין תורן ביחידה שלי.
אל תדאגו כבר הכנתי תוכניות מפורטות
למתי אני שומע מה
ביי חבר'ה שמרו על עצמכם והפורום
שיהיה בהצלחה מיכאל אחי!! וגם לכל שאר החברים...
תהנה כמה שאפשר, יהיה טוב!

שיהיה בהצלחה אח שלי
בהצלחה גבר! 
חבר'ה אני מגיע לבקום רק ביום שני בכל מקרה
אני לא אפתח עוד טרד כי זה מיותר
בכל מקרה,
MASTERP
תרשום לי בפרטי או משהו את הפלאפון שלך
JUST IN CASE 
טוב..זא מה שיש לי להגיד לכם זה שאתם צ'ונגים...צ'ונגים.....צ'ונגים..
ואם אתם לא יודעים מה זה , אל תדאגו...אתם תדעו (לא יודע לגבי ג'ובניקים אבל הקרביים ידעו)
אז תעשו חיים, ולא הייתי מתחלף אתכם

אני צעיר מת !!! וגאה בזה
יאללה בהצלחה, שפשוף קל ונעים...
הולכים לקרוע לכם ת'תחת! תהנו!
בייההההההההההההההה שמרו על עצמכם!
נ.ב
איזה כיף חן עוד הפעם לא יהיה פה אפשר להשתולל!

בהצלחה חברה..
שיפשוף קל ונעים..
תחזרו אלינו בשלום

princess.... I'll b watchin ...
| quote: |
| Originally posted by DjChook princess.... I'll b watchin ... |
hehehe !! have fun !
שפשוף נעים....
ד"א זה טירונות קשה או לא?
| quote: |
| Originally posted by FederalBI שפשוף נעים.... ד"א זה טירונות קשה או לא? |
ז"א זו טירונות קלה?
| quote: |
| Originally posted by FederalBI ז"א זו טירונות קלה? |
שיהיה בהצלחה חברים..!
יש לכם מושג לאן אתם הולכים? קורסים משהו?
קחו בקלות את הטירונות 02..טירונות שכונתית וכיפית..הייתי עושה אותה עוד פעם בלי לחשוב פעמיים! 
רק באסה שזה נפל לכם על החגים..
למי ששאל - טירונות 02 זאת טירונות כלל צהל"ית לג'ובניקים..
וחן, אין לך מה להתגאות!!! תקופת הצעירות ,שהיא תקופה ארוכה מאודדדדד היא תקופה לא כייפית בכלל. אני ממליץ לכם לא להראות צעירים כדי שלא יתייחסו אליכם כמו צעירים..אז תשפצרו את הכומתה שלכם..תשפשפו קצת את הנעליים הצבאיות שתקבלו..ואולי אפילו תכבסו כמה פעמים את המדים כדי שהם לא יראו "דנדשים" מהבקו"ם..סתם עצה שלי
תעשו מה בא לכם 
מהזה לשפצר כומתה?
(סליחה על הבורות אני מתגייס ב2005)
:*(
| quote: |
| Originally posted by FederalBI מהזה לשפצר כומתה? (סליחה על הבורות אני מתגייס ב2005) :*( |

טוב אז נתחיל מזה, אני לא כזההה צעיר, אומנם יש לי פזמ של 3 ימים... אבל הייתי על מדים עם משמעת יותר מחצי שנה, אז המדים מלוכלכים, והכומתה משופצרת , ויש לי סיכה לכומתה, ויש לי שתי סיכות על הכיסים, ותאמין לי אני לא נראה כזההה צעיר 
גם הנעליים הספיקו להשתפשף...
בלי שום קשר, אני עושה את הטירונות בניצנים, במחלקה עם כל הקורס, ומספיק חברים קרובים בכיתה
שיא הכייף
בקיצר הטירונות הזאתי זה הדבר הכי שוק בעולם , בלי לבקש ישר קיבלתי פטור מריצות / מסעות / פקלים ואני שומר בישיבה.. מצחיק. והדבר הכי כייף... אנחנו עושים טירונות, ויוצאים שלושה רבעושים !!! במהלך הטירונות (סוגרים רק את השבת של יום כיפור)... אז מי אמר שטירונות בחגים זה לא כייף ?!
אני עושה בזיקים
טירונות שטות,
אין יותר מדי מה לספר..
| quote: |
| Originally posted by DjChook טוב אז נתחיל מזה, אני לא כזההה צעיר, אומנם יש לי פזמ של 3 ימים... אבל הייתי על מדים עם משמעת יותר מחצי שנה, אז המדים מלוכלכים, והכומתה משופצרת , ויש לי סיכה לכומתה, ויש לי שתי סיכות על הכיסים, ותאמין לי אני לא נראה כזההה צעיר ![]() גם הנעליים הספיקו להשתפשף... |


| quote: |
| Originally posted by Flotser אני עושה בזיקים טירונות שטות, אין יותר מדי מה לספר.. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.