TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הפתעה בפנים!! :)
הפתעה בפנים!! :)
הרבה אנשים מקורבים אליי לא האמינו שאני יכול לעשות את זה והוכחתי להם אחרת!
http://www.tranceaddict.com/forum/s...6179#post223103
תשמעו את זה 
טוב תשמע...
דבר ראשון - אין לי שום סיבה לא להאמין שזה לא שלך

דבר שני, הקטע נחמד ויפה, אבל אתה בעצם עשית רמיקס לגרסא של
Above & Beyond
....
ולא גרסא שלך לגמרי..
אבל עשית את זה נחמד...
Re: טוב תשמע...
| quote: |
| Originally posted by elad11 דבר ראשון - אין לי שום סיבה לא להאמין שזה לא שלך ![]() דבר שני, הקטע נחמד ויפה, אבל אתה בעצם עשית רמיקס לגרסא של Above & Beyond .... ולא גרסא שלך לגמרי.. אבל עשית את זה נחמד... |
עוד פעם התחלנו עם עצבים פה???
בחיית כולנו אחים יהודים 
וגיל - אני יוריד את הרמיקס בלילה למה אני זז עוד 10 דקות...
| quote: |
| Originally posted by luckystrike עוד פעם התחלנו עם עצבים פה??? בחיית כולנו אחים יהודים ![]() וגיל - אני יוריד את הרמיקס בלילה למה אני זז עוד 10 דקות... |
קודם כל תרגע, דבר שני תראה מה אתה רשמת ומה אני רשמתי....
אם לא הבהרתי את עצמי מספיק טוב אז ככה:
אני אומר שהגרסא שעשית היא בעצם דומה לזו של
Above & Beyond
ולא אמרתי שהיא שלהם!
אז אמרתי שבעצם עשית גרסא לגרסא שהם עשו
אם תשווה את שאר הגרסאות שעשו למדונה - ועשו הרבה - אז תראה שכל אחד עשה משהו שונה, ואתה עשית משהו דומה לשל אבוו אנד ביונד...
אז שוב - אני בטוח במאה אחוז שהרמיקס שלך....
וחוצמזה, אם דיברת על זה שאתה ישראלי ובגלל זה אני לא מאמין לך אז אתה צריך להיות ממש טיפש כי דווקא בגלל שאתה ישראלי הורדתי את זה!!
אתה חושב שיש לי זין להוריד כל גרסא שאנשים באינטרנט עושים??
....
אז פעם הבאה תקרא פעמיים כל הודעה ותגיב בהתאם בלי לקלל כמו ילד בן 10
...
הצלילים שלי, הכל שלי חוץ מהדיבור והמלודיות המקוריות של השיר
איך זה יכול להיות דומה??
וגם אם זה דומה, למי אכפת???
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts הצלילים שלי, הכל שלי חוץ מהדיבור והמלודיות המקוריות של השיר איך זה יכול להיות דומה?? וגם אם זה דומה, למי אכפת??? |
אחלה רמיקס - באמת דומה לרמיקס של אבוב אנד ביאונד אבל אין בזה שום דבר רע
אהבתי לאללה את המשחק של הסראונד ברמקולים שעשית ב
2:55
ממש מוסיף לטראק
בקשר לקצב - הוא יותר טוב מהקצב ברמיקס של
ABOVE AND BEYOND
אבל לדעתי אתה צריך לשנות את הצליל של ה
KICK
או לפחות לשחק עם האפקט שלו שיהיה לו יותר הד
יותר יתאים
SNARR\KICK
פתוחים יותר למשל ב
4:14
...
והמיקס של הווליום בקטע הזה (4:14) לדעתי צריך להוריד קצת את ה
DRUMS
בסך הכל אחלה רמיקס

| quote: |
| Originally posted by luckystrike אהבתי לאללה את המשחק של הסראונד ברמקולים שעשית ב 2:55 ממש מוסיף לטראק |
ya gil if you ever do change it up tell me cause i'd like it. i may even play it around here for my friends to hear.
i think the drum work is great although i do agree with what luckystrike said about the kick (maybe add some reverb) and about changing up some of the hit-hats when the melody kicks in
| quote: |
| Originally posted by Izzy the kick (maybe add some reverb) and about changing up some of the hit-hats when the melody kicks in |

| quote: |
| Originally posted by luckystrike כן זה באמת יוסיף ![]() וסתם שאלה - אתה עובד רק עם המחשב ועם תוכנות נכון? |
ולמה אתה לא קונה איזה מודול או סינטי?
בשביל מה?
חוץ מזה יש לי סינטי בבית עם 2 סמפלרים...
וזה מספיק לי, תראה איזה טראקים אני מכין 
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts בשביל מה? חוץ מזה יש לי סינטי בבית עם 2 סמפלרים... וזה מספיק לי, תראה איזה טראקים אני מכין |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אם זה מספיק לך אז באמת סבבה - פשוט זה מעיין עליית מדרגה לרמה גבוהה יותר לדעתי... תראה ציודים של מפיקים מחול - בואנה אני מקנא חבל על הזמן!!! |


Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.