TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober!
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Posted by Johan (DJ Irish) on Sep-15-2004 10:32:

Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober!

Från Ace Events utskicket:

Above & Beyonds första Sverigebesök var på Devotion September 2003. En fest med nästan 1500 besökare och en av de mest minnesvärda kvällarna i vår historia.Vi hoppade därför givetvis på chansen att få ett av datumen för releaseturnén av nya skivan Anjunabeats Vol 2. Turnén tar dom till bl.a till Kina, Schweiz, Spanien, Tyskland och Holland innan det blir dags för skandinavien i form av Danmark och Sverige. Tätt följt av USA.

Above & Beyond har gjort så mycket de senaste åren att det är jobbigt att få ihop en bra summering. Dom kör sin otorligt populära radioshow varje vecka på Ministry of Sound ”Trance around the world” och har gjort årets mest efterfrågade essentail mix på BBC Radio 1. Dom producerar under ett gäng olika alias så som, Aalto, Dirt Devils, Free State, Mike Koglin vs. Jono Grant, Nitromethane, Oceanlab, P.O.S och Tranquility Base. Dom har även hunnit med att remixa artister så som Ferry Corsten, Britney Spears och Madonna bara i år.

Anjunabeats Volume 2 launch Party Turnédatumen kom samtidigt som vi fått en inbjudan till linköping av den lokala arrangörern Sweapsound. Så vi tar därför vårt pick & pack och reser dit.

Värmningen av kvällen står Andreas H (Rotor) för och den hårdare avslutningen levereras av Irish från Digital Imported. Räkna med en helkväll som tar dig genom de flesta registren. Vi lyckas hålla en väldigt billig entré på detta evenemanget trots besöket men väljer ändå att släppa förköp för samma pris. Detta för att du ska slippa risken att bli utan plats och kunna använda dig av biljettkön. Kan vara ett smart drag.

Denna kväll kommer det även att finnas ett dansgolv på
övervåningen med allt från House till RnB på. Så passa på att ta med
dina vänner som kanske ännu inte är helt konverterade till dansmusiken.

Plats: BK - Linköping
Datum: 22 Oktober.
Ålder: 20-år, 18 med studentleg.
Entré: 100/100:- (Förköp endast i Linköping)

Lineup: Above & Beyond, Andreas H (Rotor), Dj Irish (DI.fm), Rasmus (ovanvåningen)

Förköp hittar du på Yngves livs i vanlig ordning. 013-31 88 88
Biljetterna kommer den 27:e September.

Posted by FredAcler on Sep-15-2004 10:48:

oj oj, det här kommer bli riktigt bra

Posted by Vizay on Sep-15-2004 12:09:

nice, men vad tusan är studentleg?

Posted by DjDanniKay on Sep-15-2004 12:13:

Yoohoo!!!

Faan, vaa gött...jah som trodde d skulle bli av i Malmö, men ikke dåå..! Underbart...!! fick Dido 12an med deras UV remix i måndags oo den e helt underbar..!

Faan, det skall bli skoj o se Irish spela osså..! Mycket intressant!

Jag kommer jag kommer!!!!

Posted by reveal on Sep-15-2004 14:47:

quote:
Originally posted by Vizay
nice, men vad tusan är studentleg?

Man får ett sånt om man är student.

Var i Danmark ska de spela tro?

Posted by Johan (DJ Irish) on Sep-15-2004 14:49:

quote:
Originally posted by reveal
Man får ett sånt om man är student.

Var i Danmark ska de spela tro?

Above & Beyond ska spela på Klub Tomat i Köpenhamn dagen innan. Alltså torsdagen den 21:e. Dra dit om Linköping är lite för avlägset.

...men det blir ju inte samma fenomenala avslutning i köpenhamn

Posted by Vizay on Sep-15-2004 15:34:

jahapp, då va det kört för min del eftersom jag inte pluggar för tillfället

yeye, kommer väl fler chanser.

Posted by mr_fisken on Sep-15-2004 16:10:

18 med studentlegg? Känns ju helluffigt.
Fattar inte varför dom inte kan spela i Stockholm

Aja skulle vara riktigt skoj att se dom. Deras Nya mix-album kommer ju snart och verkar grymt

Juste.. Yngves livs hur gör man för att skaffa biljetter om man bor i Stockholm?

Posted by SWE_TRANCE on Sep-15-2004 16:57:

quote:
Originally posted by mr_fisken
18 med studentlegg? Känns ju helluffigt.
Fattar inte varför dom inte kan spela i Stockholm

Aja skulle vara riktigt skoj att se dom. Deras Nya mix-album kommer ju snart och verkar grymt

Juste.. Yngves livs hur gör man för att skaffa biljetter om man bor i Stockholm?

Skickar ett mysigt PM till Glorie kanske fungerar
EsseT borde ju kunna fixa också, han har väl en del kontakter i Lkpg.

Posted by CJ InterCity on Sep-15-2004 20:03:

fanjävlar, just när jag inte kan komma

aja, dagen innan är jag i af ledig så jag drar väl till Danmark

Posted by Daniey on Sep-15-2004 20:11:

Hur fixar man pillett när man bor i Sthlm då??

Posted by Vizay on Sep-15-2004 23:12:

de råkar inte va 18 på vanligt förköp va? vill så gärna gå, fet lina

Posted by Treo on Sep-16-2004 08:52:

Oj, trevligt! Stor chans att jag kommer på detta! Inte så långt från hultsfred ju.

Posted by EsseT on Sep-16-2004 09:02:

Japp då var det klart då =) hehe... ska bli skoj o sen dem IGEN :P hehe
hoppas mycket folk kommmer vi ses

Posted by SteveTranz4ever on Sep-16-2004 09:57:

Får se om man kan ta sig ner på detta... som vanligt beror de på pengar, tid och om man ska behöva köra hem direkt efteråt....

Posted by dbl on Sep-16-2004 11:42:

detta vill man ju inte missa.. men beror ju på om man har pengar eller inte.. biljetten va ju inte dyr direkt... men kostar ju en del om man ska åka tåg typ....

sen e det ju ett tag kvar också.. så ingen aning om jag kan gå heller.. har ju visserligen inget jobb efter denna helgen, men man vet ju aldrig om man får nått nytt inom snar framtid liksom

Posted by SteveTranz4ever on Sep-16-2004 12:07:

Hoppas de görs nåt åt den Finska Saunan som uppenbarade sig där nere... typ en fläkt vid dörren där nere eller nåt

Posted by steelmeister on Sep-16-2004 12:40:

skönt att man bor i Linköping då

Posted by SteveTranz4ever on Sep-16-2004 13:00:

quote:
Originally posted by steelmeister
skönt att man bor i Linköping då

Jag gråter inte över resan dock... ni får kämpa desto mer för alla härliga fester i Sthlm

Posted by mr_fisken on Sep-16-2004 14:31:

quote:
Originally posted by dbl
detta vill man ju inte missa.. men beror ju på om man har pengar eller inte.. biljetten va ju inte dyr direkt... men kostar ju en del om man ska åka tåg typ....

Tåg är väl rätt billigt, prova sista minuten (24h innan köper man biljetten) och då lär man få en biljett för 130kr eller något. Annars så tycker jag att vi fixar en swe-ta buss från sthlm

Posted by dbl on Sep-16-2004 15:17:

quote:
Originally posted by mr_fisken
Annars så tycker jag att vi fixar en swe-ta buss från sthlm

sweta buss från gbg ja.. heh

Posted by Jeremy H on Sep-17-2004 09:08:

Har tenta på eftermiddagen den 22a...
Hinner nog inte ens om jag sätter mig på en buss direkt efter tentan...Såååååååååå tråkigt..

Posted by Kraith on Sep-20-2004 06:34:

Öppettider?

Posted by Johan (DJ Irish) on Sep-20-2004 07:08:

quote:
Originally posted by Kraith
Öppettider?

Stänger kl. 03:00 iaf

vet inte när det öppnar

Posted by Versace on Sep-20-2004 21:02:

på tal om above & beyond så inleder de deras essential mix med en sjukt bra låt, det bästa de nånsin gjort tror jag...

nu e de iofs inte deras låt, utan leama and moores mix på brian enos låt, men de lägger på acapellan från deras låt som jag inte kan namnet på...

e de någon som vet om denna version, mix eller vad det nu kallas, kommer att släppas?
eller ännu bättre, om någon redan har det, jag vill ha det NU!!!

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »