TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [13-11-2004] I Love Techno - Flanders Expo, Gent
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Gonzo on Sep-15-2004 22:56:

13-11-2004: "I Love Techno"



Op Zaterdag 13 November mag je de volgende namen verwachten in de Flanders Expo te Gent:

Orange Room

19:00 Redhead
21:00 James Ruskin
23:00 Dave Clarke (Live)
00:00 Pet Duo
02:00 DJ Rush
04:00 DJ Amok

Blue Room

21:00 Fred Nasen
23:00 Carl Cox
01:00 Marco Bailey (Live)
02:00 Cristian Varela
04:00 Ghost

Yellow Room

20:00 Darko
22:00 Luciano (Live)
23:00 Riccardo Villalobos
01:00 Reinhard Voigt (Live)
02:00 Richie Hawtin
04:00 Michael Mayer

Purple Room

00:00 Stijn (Live)
03:00 Mylo (Live)

Red Room

20:00 Joris Voorn
22:00 Jacek Sienkiewicz (Live)
23:00 Steve Rachmad
01:00 Justin Berkovi (Live)
02:00 Sven Vath
04:00 Alter Ego (Live)
05:00 DJ Xentrix

Green Room

20:00 Ivan Smagghe [Blackstrobe]
22:00 Felix Da Housecat
00:00 The Prodigy (Live)
01:00 Miss Kitten
03:00 Anthony Rother (Live)
04:00 Dr. Lektroluv

Chill Out Room

Continuous Chill Out Music

Tickets kosten 35 Euri.

Ikke = present


Posted by ambs on Sep-16-2004 00:11:

FUCK! Ik *MOET* zorgen dat ik dan in Nederland ben!! GZUS wat een lineup!!!

Rush, Carl Cox, Dave Clarke, Richie Hawtin, Cristian Varela, Steve Rachmad, Sven Vath, Felix da Housecat, Miss Kitten


Posted by basd on Sep-16-2004 09:39:

quote:
Originally posted by ambs
FUCK! Ik *MOET* zorgen dat ik dan in Nederland ben!! GZUS wat een lineup!!!

Daar heb je dan geen flikker aan want Gent ligt nog steeds in Belgie.

Trouwens, moet je niet eerst je kelder leegpompen ofzo?

Zelf ga ik het denk ik niet halen om na een voetbalwedstrijd nog eens naar Belgie te gaan, jammer want vorig jaar was best leuk.. En Darko, Joris Voorn, Sienkiewicz, Michael Meyer en Ruskin zou ik graag zien.. Maar goed, dan maar niet.


Posted by New Wave on Sep-16-2004 11:27:

Sjit, ik zou graag Marco Bailey weer een swillenhoren draaien, die gast is echt zo facking goed!!!! Maargoed, ik kan niet....bliksems..


Posted by basd on Sep-16-2004 11:39:

quote:
Originally posted by New Wave
Sjit, ik zou graag Marco Bailey weer een swillenhoren draaien, die gast is echt zo facking goed!!!! Maargoed, ik kan niet....bliksems..

Nee man! Hij doet een live-act! Nog veel beter! Dan kan ie zijn trainwrecks van te voren inprogrammeren, en dan klinkt het nog veel vetter!

Maar ja, hij is dan ook niet voor niets de beste technoDJ van Belgie.. (Dat hele straatje Belgen met Bailey, Redhead, Zzino en consorten staat me echt voor geen meter aan, die gebruiken met zijn drieen geloof ik 1 drumcomputer)..


Posted by pooley on Sep-16-2004 13:41:

quote:
Originally posted by basd
Nee man! Hij doet een live-act! Nog veel beter! Dan kan ie zijn trainwrecks van te voren inprogrammeren, en dan klinkt het nog veel vetter!

Maar ja, hij is dan ook niet voor niets de beste technoDJ van Belgie.. (Dat hele straatje Belgen met Bailey, Redhead, Zzino en consorten staat me echt voor geen meter aan, die gebruiken met zijn drieen geloof ik 1 drumcomputer)..


Pierre, psychogene, kozz, ...
nog nooit van gehoord zeker.


Posted by basd on Sep-16-2004 13:53:

quote:
Originally posted by pooley
Pierre, psychogene, kozz, ...
nog nooit van gehoord zeker.

Jawel.

En ook niet boeiend.


Posted by New Wave on Sep-16-2004 14:08:

quote:
Originally posted by basd
Nee man! Hij doet een live-act! Nog veel beter! Dan kan ie zijn trainwrecks van te voren inprogrammeren, en dan klinkt het nog veel vetter!

Maar ja, hij is dan ook niet voor niets de beste technoDJ van Belgie.. (Dat hele straatje Belgen met Bailey, Redhead, Zzino en consorten staat me echt voor geen meter aan, die gebruiken met zijn drieen geloof ik 1 drumcomputer)..


LIVE?!?! SODEMIETERS, IK WIL HIER NAARTOE!!!!


Posted by HiGH_NrG on Sep-16-2004 18:49:

Als ik vervoer goed kan regelen dan ben ik hier zeker weten bij!


Posted by ambs on Sep-16-2004 20:52:

quote:
Originally posted by basd
Daar heb je dan geen flikker aan want Gent ligt nog steeds in Belgie.

Trouwens, moet je niet eerst je kelder leegpompen ofzo?


Maar emma woont tegen die tijd in Gent, dus dan pak ik treintje en ga ik mn emma opzoeken

enn nee, heb geen kelder


Posted by basvh on Sep-16-2004 21:53:

vette line up. alleen hoor ik veel tegenstrijdige berichten over het feest zelf.


Posted by basd on Sep-17-2004 07:24:

quote:
Originally posted by basvh
vette line up. alleen hoor ik veel tegenstrijdige berichten over het feest zelf.

Zoals?

Fransje, Tin, Tim en ik zijn er vorig jaar geweest, wij kunnen je er ook nog wel iets over vertellen (over TMF-stands met Flight 643 in een hoekje enzo, en 16-jarige meisjes, en Partyflock-meetings waar Sjinees niet naartoe durft). Mooi feest hoor!


Posted by New Wave on Sep-17-2004 16:46:

Ik vond de 'partypeople' zeer kut. En dan overdrijf ik niet.
Wel veel lekkere meiden maargoed.......allemaal minderjarig endus strafbaar
Verder was Gayle San de beste en de rest ging opzich wel.
Marco Bailey zoog weer als vanouds. Verder wel met een leuke groep geweest.
ILT krijgt van mij alleen een vervolg als de leeftijd opgeschroeft wordt naar 18 jaar en marco bailey niet meer opd eline up staat.


Posted by SnuggLe on Sep-17-2004 17:23:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik vond de 'partypeople' zeer kut. En dan overdrijf ik niet.
Wel veel lekkere meiden maargoed.......allemaal minderjarig endus strafbaar
Verder was Gayle San de beste en de rest ging opzich wel.
Marco Bailey zoog weer als vanouds. Verder wel met een leuke groep geweest.
ILT krijgt van mij alleen een vervolg als de leeftijd opgeschroeft wordt naar 18 jaar en marco bailey niet meer opd eline up staat.


Jij vindt alles kut


Posted by New Wave on Sep-17-2004 17:36:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Jij vindt alles kut


Neehoor, een naar bloesem ruikend geschoren kutje niet hoor


Posted by SnuggLe on Sep-18-2004 09:49:

quote:
Originally posted by New Wave
Neehoor, een naar bloesem ruikend geschoren kutje niet hoor


LoL, heb je dat voor je verjaardag gekregen gisteren dan?


Posted by Hitman on Oct-01-2004 06:54:

quote:
Originally posted by SnuggLe
LoL, heb je dat voor je verjaardag gekregen gisteren dan?


nee dat is nog een verrassing

maar neem wel je zwembroek mee


Posted by HiGH_NrG on Oct-01-2004 13:15:

Gaan er nog TA's heen of niet?


Posted by M_Peror on Oct-01-2004 13:18:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Gaan er nog TA's heen of niet?

Ik twijfel. Diezelfde nacht is ook de Arise Preparty en die lijkt me eigenlijk ook wel leuk.


Posted by Roos22 on Oct-01-2004 16:21:

Ik ben op dit feest!


Posted by HiGH_NrG on Oct-01-2004 16:59:

quote:
Originally posted by M_Peror
Ik twijfel. Diezelfde nacht is ook de Arise Preparty en die lijkt me eigenlijk ook wel leuk.


Dan weet ik wel waar ik voor zou kiezen!


Posted by Miss Proximus on Oct-01-2004 18:17:

Ik ga 95%

Wil met de bus van partynight.nl heb je geen gedoe met vervoer enzo. Fijn om Redhead eens te kunnen aanschouwen Topper!

Had ik maar werk. Heb echt HARD geld nodig


Posted by tango on Nov-15-2004 21:46:

Ik heb van iemand gehoord dat de muziek erg vet was, maar dat de organisatie van dit feest te vergelijken was met captital in de statenhal Denk dat de meeste dan wel genoeg weten......


Posted by MaGiK54 on Nov-16-2004 07:12:

quote:
Originally posted by tango
Ik heb van iemand gehoord dat de muziek erg vet was, maar dat de organisatie van dit feest te vergelijken was met captital in de statenhal Denk dat de meeste dan wel genoeg weten......


Toch vreemd als dit het geval is, aangezien ILT toch al een tijdje bestaat. Strax ff een collega lastigvallen die is geweest, dan hoor ik het uit eerste hand hoe het was.


Posted by MaGiK54 on Nov-16-2004 07:31:

Net bij mijn collega geweest en het was volgens hem helemaal top en zoals elk jaar was het goed geregeld. Alleen bij de Prodigy wasset te druk (half uur van tevoren al), zaal ging dicht en er ontstond hier en daar wat geduw volgens hem. Een hoop mensen waren alleen voor de Prodigy gekomen en gingen dan ook weer pleite na de Prodigy.

Verders volgens hem pluspunten:
- Prijs kaartje 35 pleuro
- Een tent waar je de hele avond bekers water kon halen GRATIS.

Waarom kan het bij onze Zuiderburen wel zulke prijzen en gratis water.


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.