TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [13-11-2004] I Love Techno - Flanders Expo, Gent
Pages (2): [1] 2 »
13-11-2004: "I Love Techno"

Op Zaterdag 13 November mag je de volgende namen verwachten in de Flanders Expo te Gent:
Orange Room
19:00 Redhead
21:00 James Ruskin
23:00 Dave Clarke (Live)
00:00 Pet Duo
02:00 DJ Rush
04:00 DJ Amok
Blue Room
21:00 Fred Nasen
23:00 Carl Cox
01:00 Marco Bailey (Live)
02:00 Cristian Varela
04:00 Ghost
Yellow Room
20:00 Darko
22:00 Luciano (Live)
23:00 Riccardo Villalobos
01:00 Reinhard Voigt (Live)
02:00 Richie Hawtin
04:00 Michael Mayer
Purple Room
00:00 Stijn (Live)
03:00 Mylo (Live)
Red Room
20:00 Joris Voorn
22:00 Jacek Sienkiewicz (Live)
23:00 Steve Rachmad
01:00 Justin Berkovi (Live)
02:00 Sven Vath
04:00 Alter Ego (Live)
05:00 DJ Xentrix
Green Room
20:00 Ivan Smagghe [Blackstrobe]
22:00 Felix Da Housecat
00:00 The Prodigy (Live)
01:00 Miss Kitten
03:00 Anthony Rother (Live)
04:00 Dr. Lektroluv
Chill Out Room
Continuous Chill Out Music
Tickets kosten 35 Euri.
Ikke = present 
FUCK! Ik *MOET* zorgen dat ik dan in Nederland ben!! GZUS wat een lineup!!!
Rush, Carl Cox, Dave Clarke, Richie Hawtin, Cristian Varela, Steve Rachmad, Sven Vath, Felix da Housecat, Miss Kitten

| quote: |
| Originally posted by ambs FUCK! Ik *MOET* zorgen dat ik dan in Nederland ben!! GZUS wat een lineup!!! |

Sjit, ik zou graag Marco Bailey weer een swillenhoren draaien, die gast is echt zo facking goed!!!! Maargoed, ik kan niet....bliksems..
| quote: |
| Originally posted by New Wave Sjit, ik zou graag Marco Bailey weer een swillenhoren draaien, die gast is echt zo facking goed!!!! Maargoed, ik kan niet....bliksems.. |
| quote: |
| Originally posted by basd Nee man! Hij doet een live-act! Nog veel beter! Dan kan ie zijn trainwrecks van te voren inprogrammeren, en dan klinkt het nog veel vetter! Maar ja, hij is dan ook niet voor niets de beste technoDJ van Belgie.. (Dat hele straatje Belgen met Bailey, Redhead, Zzino en consorten staat me echt voor geen meter aan, die gebruiken met zijn drieen geloof ik 1 drumcomputer).. |
| quote: |
| Originally posted by pooley Pierre, psychogene, kozz, ... nog nooit van gehoord zeker. |
| quote: |
| Originally posted by basd Nee man! Hij doet een live-act! Nog veel beter! Dan kan ie zijn trainwrecks van te voren inprogrammeren, en dan klinkt het nog veel vetter! Maar ja, hij is dan ook niet voor niets de beste technoDJ van Belgie.. (Dat hele straatje Belgen met Bailey, Redhead, Zzino en consorten staat me echt voor geen meter aan, die gebruiken met zijn drieen geloof ik 1 drumcomputer).. |
Als ik vervoer goed kan regelen dan ben ik hier zeker weten bij! 
| quote: |
| Originally posted by basd Daar heb je dan geen flikker aan want Gent ligt nog steeds in Belgie. Trouwens, moet je niet eerst je kelder leegpompen ofzo? ![]() |

vette line up. alleen hoor ik veel tegenstrijdige berichten over het feest zelf.
| quote: |
| Originally posted by basvh vette line up. alleen hoor ik veel tegenstrijdige berichten over het feest zelf. |
Ik vond de 'partypeople' zeer kut. En dan overdrijf ik niet.
Wel veel lekkere meiden maargoed.......allemaal minderjarig endus strafbaar 
Verder was Gayle San de beste en de rest ging opzich wel.
Marco Bailey zoog weer als vanouds. Verder wel met een leuke groep geweest.
ILT krijgt van mij alleen een vervolg als de leeftijd opgeschroeft wordt naar 18 jaar en marco bailey niet meer opd eline up staat. 
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ik vond de 'partypeople' zeer kut. En dan overdrijf ik niet. Wel veel lekkere meiden maargoed.......allemaal minderjarig endus strafbaar ![]() Verder was Gayle San de beste en de rest ging opzich wel. Marco Bailey zoog weer als vanouds. Verder wel met een leuke groep geweest. ILT krijgt van mij alleen een vervolg als de leeftijd opgeschroeft wordt naar 18 jaar en marco bailey niet meer opd eline up staat. |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Jij vindt alles kut |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Neehoor, een naar bloesem ruikend geschoren kutje niet hoor |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe LoL, heb je dat voor je verjaardag gekregen gisteren dan? |
Gaan er nog TA's heen of niet?
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Gaan er nog TA's heen of niet? |
Ik ben op dit feest! 
| quote: |
| Originally posted by M_Peror Ik twijfel. Diezelfde nacht is ook de Arise Preparty en die lijkt me eigenlijk ook wel leuk. |
Ik ga 95% 
Wil met de bus van partynight.nl heb je geen gedoe met vervoer enzo. Fijn om Redhead eens te kunnen aanschouwen
Topper!
Had ik maar werk. Heb echt HARD geld nodig 
Ik heb van iemand gehoord dat de muziek erg vet was, maar dat de organisatie van dit feest te vergelijken was met captital in de statenhal
Denk dat de meeste dan wel genoeg weten......
| quote: |
| Originally posted by tango Ik heb van iemand gehoord dat de muziek erg vet was, maar dat de organisatie van dit feest te vergelijken was met captital in de statenhal Denk dat de meeste dan wel genoeg weten...... |
Net bij mijn collega geweest en het was volgens hem helemaal top en zoals elk jaar was het goed geregeld. Alleen bij de Prodigy wasset te druk (half uur van tevoren al), zaal ging dicht en er ontstond hier en daar wat geduw volgens hem. Een hoop mensen waren alleen voor de Prodigy gekomen en gingen dan ook weer pleite na de Prodigy.
Verders volgens hem pluspunten:
- Prijs kaartje 35 pleuro
- Een tent waar je de hele avond bekers water kon halen GRATIS.
Waarom kan het bij onze Zuiderburen wel zulke prijzen en gratis water.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.