TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Beste Party du har...
Beste Party du har...
Hva party er det du har likt deg best p� (b�de utlandet og her i Norge)?
Legg gjerne ut hjemmeside url til konseptene dere nevner, s� vi f�r ta en titt
Biblos Oslo... var 16 �r
de sjekket leg p� de f�r og etter meg og kameraten min... har aldri hatt det s� fett... sjekket opp (og ble sjekket opp av) damer som var rundt 20 :P de trodde jg var s�nn alt ifra 19-24 :P Tidy boys og yomanda rocket hardt :;D
Berlin Nattklubb i Stavanger fra februar 1996 tom. september 1999 er
noe av det r�este jeg har spilt p�...
Det var faktisk et party fra start til stopp...
Fikk enorm respons fra gjestene, og ledelsen. Fikk utmerkelsen
"�rets medarbeider, og tur til London" i 1996 for tingene jeg gjorde,
snudde musikkstilen p� hodet...
...spilte Trance og Hard-house for alle penga..hehe
NB. Har snurret plater siden 1979 og har aldri opplevd noe lignende..
Dance Valley, helt klart
De fleste her vet vel hva det er s� jeg poster ingen link elns.
Love Weekend i Juli, uten tvil. Omgitt av TAs fra hele verden blant flere tusen mennesker som g�r fullstendig bananas til PvD - For An Angel midt p� hovedveien i Berlin sentrum er rett og slett stas.
Hyperstate 2000 eller Fokused Scandinavian Tour 2003, Stockholm
Ville tilstander begge stedene...hehe...Hardt og velge. Tror Oslo kan slite med � oppleve noe slikt igjen, men det hadde jo v�rt moro. "Det blir like moro, som man selv vil ha det" 
mondaybar valborg cruise 2003 2-dagers cruise - technomadnes med beyer,v�th,henrikb,dahlb�ck,von hofsten,mull,benny mm 
mondaybar summercruise 2004 - vanlig cruise - technomadness igjen, beyer,carola og liebing - heftig saker
kan jo ogs� nevne at anthony rother livepa @ arvika 2002 var helt sinnsykt, og for � ikke snakke om the youngsters livepa @ roskilde 2003
ellers er det en del parties her og der som hevder seg i toppen 
et annet lite party som er noe av det r�este jeg har v�rt p� var no technogreier p� en liten b�t i brussel , dagen f�r ilt 2003, p� Rick's Partyboat.. husker ikke hva hu dama som spilte kalte seg, men det var hvertfall helt sykt der nede.. underetasjen p� en liten b�t - par hundre folk - helt r�tt!
Judgemet Night, Judge Jules@BCM Planetdance (Mallorca, Magaluf) 
Kjempe greier, Judgement Night har vert standard p� BCM de siste �rene.. s� absolutt verdt � f� med seg om man f�rst er der nede!
- trude
Global Gathering 2004! (Hovedsaklig Godskitchen teltet)
http://www.godskitchen.com/global/
Sensation White 2004. Er vel nesten unoedvendig aa forklare folk aa feste med 37.999 andre clubbere inne i Amsterdam ArenA er en opplevelse man ikke glemmer altfor fort 
Sensation White 2004 var jo totalt konge! Selv om jeg tror 2003 hadde v�rt fetere � oppleve, m� jeg si Sensation 2004 topper lista.
Hyperstate 2000 er ogs� h�yt oppe, DJ Jeans sett fra den kvelden er opp mot det aller feteste settet jeg noen gang har h�rt!