TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Northern Light ett år!
Pages (2): [1] 2 »
Northern Light ett år!

Tja, gott folk.. Mitt radioprogram på Trancesphere har nu hunnit bli ett år gammalt. Under året som gått har jag haft gäster som bl.a. Ronski Speed, Paul Moelands, Kyau vs Albert, Sonorous, vår egen Christian Rusch, John Remedy mfl.
Ettårsjubileumet firas med en riktig kalaslina för dem som är hemma på lördag. Från och med kl. 18 kan ni på trancesphere.com höra Northern Light One Year Bash med:
Sorrow
Marcel Woods
John Askew
Özgur Can
John Remedy
David West
Robert Gitelman
Airbase
www.trancesphere.com
www.djsorrow.com
www.marcelwoods.com
www.djjohnaskew.com
www.airbase.nu
Tunga namn! Det här ska lyssnas på!
kommer lätt rulla i högtalarna här hemma 
kommer festa för fullt då.. så kommer tyvärr inte lyssna...
personal fest 
Låter mycket fint, I'll be there 
David West låter ju helt klart intressant 
Passat perfa till polarns 30 års fest, kan ju hajja att jag smyger in detta i playlisten när dom andra snackar skit i köket 
En fin flyer också.. 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Passat perfa till polarns 30 års fest, kan ju hajja att jag smyger in detta i playlisten när dom andra snackar skit i köket |
| quote: |
| Originally posted by Snakebyte Sen efter en stunds ljuvlig musik kommer det nån som säger "ööööh, vad e det här för skit", och sätter på nåt med masterboy eller nåt annat trams. Sen sitter de hela natten framför winamp o spelar 10 sekunder per låt...händer alltid hahaha... |
är det samma David West som gjorde Aftermath med Inkfish?
I såna fall så är jag mest nyfiken på hans set 
Samma David West som har gjort Aftermath.. Samma som har gjort External Key med Özze.. Samma som har gjort Synergy - Hello strings.. Samma som har gjort allt Antiloop sedan -97 typ.. David är, i mina ögon, inte bara en av Sveriges bästa producenter, men en av världens bästa. You get the picture. 
fast han heter David Westerlund egentligen?
| quote: |
| Originally posted by Snakebyte Sen sitter de hela natten framför winamp o spelar 10 sekunder per låt...händer alltid hahaha... |
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 fast han heter David Westerlund egentligen? |
Heh 
Började lyssna precis, ahhhhhh Girl nobody - cages (Lemon8 mix), klockrent att börja med den 
Så kollar jag på titeln och inser att det började imorgon... 
Lyssnar nog vidare ändå iofs.
| quote: |
| Originally posted by Sorrow David är, i mina ögon, inte bara en av Sveriges bästa producenter, men en av världens bästa. You get the picture. |
Lite stressad, orkar inte översätta, hoppas ni fattar ändå.. 
Alright, boys and girls..
For whatever reason, Robert Gitelman has been unable to upload his set. Could be an internet issue for him, I don't know. Anyway, because of this, there will be two hours of Marcel Woods instead.
The sets are roughly one hour each, meaning the time slots are John Askew at 18 CET (12 EST) and then every new set about one hour after the previous one. The playlist will be:
1. John Askew
2. Airbase
3. John Remedy
4. Sorrow
5. Marcel Woods hour 1
6. Marcel Woods hour 2
7. David West
8. Özgur Can
Hope you'll tune in for some amazing sets (they all are), a few world premieres, lots of exclusive tunes and one hell of a good time!
Streams can be found at: http://www.trancesphere.com
Regards /Sorrow
Ahh, synd att det inte blev något Gitelman set. Hade velat höra lite melodisk irsael-skapt trance 
Men men, 2 timmar Woods är ju inte fy skam det heller, bara 3 timmar kvar nu... 
18-19 John Askew
19-20 Airbase
20-21 John Remedy
21-23 Marcel Woods
23-00 Sorrow
00-01 David West
01-02 Özgur Can
Final.
| quote: |
| Originally posted by Snakebyte Sen efter en stunds ljuvlig musik kommer det nån som säger "ööööh, vad e det här för skit", och sätter på nåt med masterboy eller nåt annat trams. Sen sitter de hela natten framför winamp o spelar 10 sekunder per låt...händer alltid hahaha... |
Det är ingen annan radio som ska simulcasta den här showen? För Trancesphere laggar som satan för mig. Har inget annat lömskt på gång, ren lina, och ändå så måste jag buffra hela tiden.
Kan ju förstås vara så att din show är så poppis att den snor all bandbredd och att det inte finns någon kvar till mig 
Har samma problem Gate42.....
Testade bitrate 32 istället..... 
Blank & Jones nu?????
EDIT: Så ja , nu så är det igång med Askew.... 
Tar jag å öppnar första ölen då , skål på er!!
| quote: |
| Originally posted by Daniey Har samma problem Gate42..... Testade bitrate 32 istället..... ![]() |
Buffer-problemet hade jag igår, nu går det finfint här.
(Peppar peppar eller något
)
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.