TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Bijbestellen T-shirts
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Bijbestellen T-shirts
Sinds de eerste bestelling van een half jaartje terug zijn er veel mensen bijgekomen op ons forumpje. Sommigen daarvan hebben al laten merken dat ze ook zo'n Beta t-shirt zouden willen.
Bijbestellen kan natuurlijk. We kunnen de prijs per t-shirt echter pas exact bepalen als iedereen gekozen heeft wat ie wil.
Daarom heeft Tiger777 een schatting gemaakt, afhankelijk van het aantal t-shirts. De schatting gaat er vanuit dat iedereen een duur t-shirt kiest, dat iedereen zijn/haar t-shirt via de post krijgt en dat iedereen beide kanten laat bedrukken.
1 t-shirt : 71�/t-shirt
5 t-shirts: 24�/t-shirt
10 t-shirts: 18�/t-shirt
15 t-shirts: 16�/t-shirt
20 t-shirts: 15�/t-shirt
30 t-shirts: 14�/t-shirt
Om nu al een prijs te kunnen bepalen, stel ik het volgende voor. Er zit +/- 125� in de Beta-kas (70� overschot van de vorige t-shirts en de rest van de Beta-party). Dat geld kunnen we gebruiken om ervoor te zorgen dat de prijs op 13�/t-shirt komt, zoals vorige keer. Stel dat er 20 nieuwe t-shirts besteld gaan worden, dan zal de kas 2�/t-shirt bijbetalen (=40�).
De prijsschatting van hierboven gaat van het duurste/slechtste geval uit. Als er een paar mensen een goedkoper t-shirt verkiezen, een paar mensen alleen de voor -of achterkant laten bedrukken en een paar mensen hun t-shirt op een meeting in ontvangst nemen, dan dalen de kosten. Vorige keer had ik een dikke fout gemaakt bij de berekening waardoor we in het slechtste geval heel wat euro's tekort zouden komen, uiteindelijk bleek het dus een positieve balans van 70� te zijn (oef
).
Wat denken jullie hiervan? Goed idee of stoppen jullie liever al het geld in de volgende Beta-party? Of is het misschien nog te vroeg voor een bijbestelling?
Tiger777 stelde voor om te kijken hoeveel interesse er was en vanaf een (nog niet) bepaalde grens verder te gaan. Als je interesse hebt in een t-shirt, gelieve het dan in deze thread te posten.
Re: Bijbestellen T-shirts
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Wat denken jullie hiervan? Goed idee of stoppen jullie liever al het geld in de volgende Beta-party? |
Re: Bijbestellen T-shirts
| Originally posted by CygnusX Of is het misschien nog te vroeg voor een bijbestelling? |
Re: Re: Bijbestellen T-shirts
| Originally posted by Belgian Bonzai Vind ik wel; misschien wachten we een jaartje en laten we dan iets heel nieuws drukken of zo. |
Re: Re: Bijbestellen T-shirts
| Originally posted by Belgian Bonzai Vind ik wel; misschien wachten we een jaartje en laten we dan iets heel nieuws drukken of zo. |
Re: Re: Re: Bijbestellen T-shirts
| Originally posted by Zehra en speciaal voor de proggers: progaddict |
laat het uit he da prog gedoe, tblijf tranceaddict 
| Originally posted by Jasperovitsj Ik zou zeker toch nog proberen om nu een 2de bestelling te maken, dan hebben alle Beta's toch dezelfde t-shirt! Dan hebben we ook datzelfde gevoel van "eenheid" zoals we - enfin, ik toch :P - hadden op AIB. Als je nu te lang gaat wachten of een ander model gaat drukken hebben de mensen die nu een t-shirt willen toch weer iets anders, iets wat ze misschien minder Beta maakt in vergelijking met anderen... All�, dat denk ik natuurlijk, kan zijn dat ik er volledig naast zit! |
| Originally posted by pooley laat het uit he da prog gedoe, tblijf tranceaddict |
| Originally posted by Zehra yep, nieuw logo.. en speciaal voor de proggers: progaddict |

Ben zeker kandidaat om nog een T-shirt bij te bestellen
Uiteraard als er nog gegadigden zijn he.. 
| Originally posted by pooley laat het uit he da prog gedoe, tblijf tranceaddict |
Ikzelf bestel er 2 .. ja mijne was is niet op nen dag gedaan, all� kben iemand die zen was beke bijeenspaart.. .. dus kheb altijd graag ne reserve
* Wat die nieuwere T-Shirt versies betreft .. wel er zijn heel wat T-Shirts .. kgeef Jasper gelijk dat hij zegt en vind .. "jammer het groepsgevoel naar buiten zal dan zoals op AIB niet meer zo krachtig zijn" als we dan allemaal weer met verschillende T-shirts tevoorschijn komen.
Dat hoeft ook niet .. maar dat heeft iets super toen ik die grote groep met dezelfde T-Shirts zag binnenstromen.. en dat je als groep toont je hebt iets gemeen.
All� das mijn mening h�, er is niks fout om origineel te zijn!
* Wat die gedachte is voor andere shirts en logo's, en dat sommige liever het progressive(-trance) genre horen en een Proggressive T-shirts zouden willen .. .. wel ik kan best begrijpen dat je dat wil tonen en jezelf wil uiten op een bepaalde manier, zoals ik dat ook met die T-Shirts wil doen. En tonen dat Trance (wat voor mij gaat van Progressive T, uplifting tot het hardere werk) voor jou speciaal is. Maar als we dat ook hier allemaal en naar buiten nog eens gaan opsplitsen en verschillende vakjes en groepjes maken zou k dat jammer vinden.
| Originally posted by JediD4M * Wat die gedachte is voor andere shirts en logo's, en dat sommige liever het progressive(-trance) genre horen en een Proggressive T-shirts zouden willen .. .. wel ik kan best begrijpen dat je dat wil tonen en jezelf wil uiten op een bepaalde manier, zoals ik dat ook met die T-Shirts wil doen. En tonen dat Trance (wat voor mij gaat van Progressive T, uplifting tot het hardere werk) voor jou speciaal is. Maar als we dat ook hier allemaal en naar buiten nog eens gaan opsplitsen en verschillende vakjes en groepjes maken zou k dat jammer vinden. |
| Originally posted by Tiger777 Trouwens, waarom zou er nood zijn aan een ander logo? Het is toch de bedoeling dat het tshirts van een BETA wordt he, anders is zo'n Tshirt kopen vrij belachelijk... Wie andere Tshirts wilt, moet dan maar naar een ander forum verhuizen... |
D�s te beter!
Op aib kwam ik een Roemeen die naar Belgi� is komen wonen tegen. Hij wil zeker 1 of 2 t-shirts kopen.
| Originally posted by djcresto Op aib kwam ik een Roemeen die naar Belgi� is komen wonen tegen. Hij wil zeker 1 of 2 t-shirts kopen. |
| Originally posted by Nyah en zie je die roemeen ooit nog es? |
Voorlopig maar 4 t-shirts : Meltoz, JediD4M (2x), Roemeense vriend.
Uitstellen dan maar?
Voorlopig 4 t-shirts : Meltoz, JediD4M (2x), Roemeense vriend.
Dan stel ik voor dat we het uitstellen tot er wat meer interesse is.
Ausstellen die handel.
kzou het ook wa uitstellen...
denk da ik bij volgende ronde ook ene ga bijbestellen 
ok� .. jammer maar voor 4 stks ist idd beter om dat uit te stellen!
Toch bedankt CygnusX!
Meltoz, JediD4M (2x), Roemeense vriend.
Nog gegadigden of is die roemeense vriend er al afgevallen?