TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Bijbestellen T-shirts
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Posted by CygnusX on Sep-17-2004 20:03:

Bijbestellen T-shirts

Sinds de eerste bestelling van een half jaartje terug zijn er veel mensen bijgekomen op ons forumpje. Sommigen daarvan hebben al laten merken dat ze ook zo'n Beta t-shirt zouden willen.

Bijbestellen kan natuurlijk. We kunnen de prijs per t-shirt echter pas exact bepalen als iedereen gekozen heeft wat ie wil.

Daarom heeft Tiger777 een schatting gemaakt, afhankelijk van het aantal t-shirts. De schatting gaat er vanuit dat iedereen een duur t-shirt kiest, dat iedereen zijn/haar t-shirt via de post krijgt en dat iedereen beide kanten laat bedrukken.

1 t-shirt : 71�/t-shirt
5 t-shirts: 24�/t-shirt
10 t-shirts: 18�/t-shirt
15 t-shirts: 16�/t-shirt
20 t-shirts: 15�/t-shirt
30 t-shirts: 14�/t-shirt

Om nu al een prijs te kunnen bepalen, stel ik het volgende voor. Er zit +/- 125� in de Beta-kas (70� overschot van de vorige t-shirts en de rest van de Beta-party). Dat geld kunnen we gebruiken om ervoor te zorgen dat de prijs op 13�/t-shirt komt, zoals vorige keer. Stel dat er 20 nieuwe t-shirts besteld gaan worden, dan zal de kas 2�/t-shirt bijbetalen (=40�).

De prijsschatting van hierboven gaat van het duurste/slechtste geval uit. Als er een paar mensen een goedkoper t-shirt verkiezen, een paar mensen alleen de voor -of achterkant laten bedrukken en een paar mensen hun t-shirt op een meeting in ontvangst nemen, dan dalen de kosten. Vorige keer had ik een dikke fout gemaakt bij de berekening waardoor we in het slechtste geval heel wat euro's tekort zouden komen, uiteindelijk bleek het dus een positieve balans van 70� te zijn (oef ).

Wat denken jullie hiervan? Goed idee of stoppen jullie liever al het geld in de volgende Beta-party? Of is het misschien nog te vroeg voor een bijbestelling?

Tiger777 stelde voor om te kijken hoeveel interesse er was en vanaf een (nog niet) bepaalde grens verder te gaan. Als je interesse hebt in een t-shirt, gelieve het dan in deze thread te posten.

Posted by Jasperovitsj on Sep-17-2004 21:54:

Re: Bijbestellen T-shirts

quote:
Originally posted by CygnusX

Wat denken jullie hiervan? Goed idee of stoppen jullie liever al het geld in de volgende Beta-party?

Om onze mogelijkheden voor een volgende party zo open mogelijk te houden zou ik toch van dat geld afblijven eerlijk gezegd...

Maar langs de andere kant komt die "winst" deels voort uit de overschot van de vorige t-shirt bestelling, dus het zou ergens wel logisch zijn dat dat geld terug opnieuw voor t-shirts wordt gebruikt..

Posted by Belgian Bonzai on Sep-17-2004 22:34:

Re: Bijbestellen T-shirts

quote:
Originally posted by CygnusX
Of is het misschien nog te vroeg voor een bijbestelling?

Vind ik wel; misschien wachten we een jaartje en laten we dan iets heel nieuws drukken of zo.

Posted by Zehra on Sep-17-2004 22:38:

Re: Re: Bijbestellen T-shirts

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Vind ik wel; misschien wachten we een jaartje en laten we dan iets heel nieuws drukken of zo.

yep, nieuw logo.. en speciaal voor de proggers: progaddict

mah iedereen die zich geroepen voelt, photoshop maar eh...

Posted by Jasperovitsj on Sep-17-2004 22:39:

Re: Re: Bijbestellen T-shirts

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai

Ik zou zeker toch nog proberen om nu een 2de bestelling te maken, dan hebben alle Beta's toch dezelfde t-shirt! Dan hebben we ook datzelfde gevoel van "eenheid" zoals we - enfin, ik toch :P - hadden op AIB. Als je nu te lang gaat wachten of een ander model gaat drukken hebben de mensen die nu een t-shirt willen toch weer iets anders, iets wat ze misschien minder Beta maakt in vergelijking met anderen...

All�, dat denk ik natuurlijk, kan zijn dat ik er volledig naast zit!

Posted by Jasperovitsj on Sep-17-2004 22:40:

Re: Re: Re: Bijbestellen T-shirts

quote:
Originally posted by Zehra
en speciaal voor de proggers: progaddict

"Proghead"

Posted by pooley on Sep-18-2004 12:02:

laat het uit he da prog gedoe, tblijf tranceaddict

Posted by CygnusX on Sep-18-2004 13:10:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik zou zeker toch nog proberen om nu een 2de bestelling te maken, dan hebben alle Beta's toch dezelfde t-shirt! Dan hebben we ook datzelfde gevoel van "eenheid" zoals we - enfin, ik toch :P - hadden op AIB. Als je nu te lang gaat wachten of een ander model gaat drukken hebben de mensen die nu een t-shirt willen toch weer iets anders, iets wat ze misschien minder Beta maakt in vergelijking met anderen...

All�, dat denk ik natuurlijk, kan zijn dat ik er volledig naast zit!

Daar ga ik volledig mee akkoord.

Posted by Dark Apostle on Sep-18-2004 13:39:

quote:
Originally posted by pooley

WORD Bro'

Posted by Jakhira on Sep-18-2004 14:49:

quote:
Originally posted by Zehra
yep, nieuw logo.. en speciaal voor de proggers: progaddict

Now you're talking
Akkoord met J wel, Proghead is beter. Z, hierbij vraag ik u om een "Proghead" logo te maken *angelface*

Posted by Meltoz on Sep-19-2004 11:56:

Ben zeker kandidaat om nog een T-shirt bij te bestellen Uiteraard als er nog gegadigden zijn he..

Posted by Jasperovitsj on Sep-19-2004 18:07:

quote:
Originally posted by pooley

Was maar een zwanske h�, hoewel Jack en ik misschien inderdaad wel zo'n t-shirt voor onszelf zullen maken...

*heroische stem en blik ten hemel gericht met de hand op het hart en zeemzoeterige theme-music op de achtergrond*

Maar we blijven TranceAddicts in hart en nieren!!

Posted by _Jedi on Sep-19-2004 18:17:

Ikzelf bestel er 2 .. ja mijne was is niet op nen dag gedaan, all� kben iemand die zen was beke bijeenspaart.. .. dus kheb altijd graag ne reserve

* Wat die nieuwere T-Shirt versies betreft .. wel er zijn heel wat T-Shirts .. kgeef Jasper gelijk dat hij zegt en vind .. "jammer het groepsgevoel naar buiten zal dan zoals op AIB niet meer zo krachtig zijn" als we dan allemaal weer met verschillende T-shirts tevoorschijn komen.
Dat hoeft ook niet .. maar dat heeft iets super toen ik die grote groep met dezelfde T-Shirts zag binnenstromen.. en dat je als groep toont je hebt iets gemeen.
All� das mijn mening h�, er is niks fout om origineel te zijn!

* Wat die gedachte is voor andere shirts en logo's, en dat sommige liever het progressive(-trance) genre horen en een Proggressive T-shirts zouden willen .. .. wel ik kan best begrijpen dat je dat wil tonen en jezelf wil uiten op een bepaalde manier, zoals ik dat ook met die T-Shirts wil doen. En tonen dat Trance (wat voor mij gaat van Progressive T, uplifting tot het hardere werk) voor jou speciaal is. Maar als we dat ook hier allemaal en naar buiten nog eens gaan opsplitsen en verschillende vakjes en groepjes maken zou k dat jammer vinden.

Posted by Tiger777 on Sep-19-2004 19:47:

quote:
Originally posted by JediD4M
* Wat die gedachte is voor andere shirts en logo's, en dat sommige liever het progressive(-trance) genre horen en een Proggressive T-shirts zouden willen .. .. wel ik kan best begrijpen dat je dat wil tonen en jezelf wil uiten op een bepaalde manier, zoals ik dat ook met die T-Shirts wil doen. En tonen dat Trance (wat voor mij gaat van Progressive T, uplifting tot het hardere werk) voor jou speciaal is. Maar als we dat ook hier allemaal en naar buiten nog eens gaan opsplitsen en verschillende vakjes en groepjes maken zou k dat jammer vinden.

Jij niet alleen...

Bovendien zou dat onmogelijk zijn (all�, niks is onmogelijk, maar vrij duur) omdat er hoedanook voor elk logo een nieuw clich� nodig is. En da's toch vrij prijzig denk ik.

De prijzen die benny hierboven vermeld zijn ook ENKEL geldig voor hetzelfde logo he... Moet er een ander logo gedrukt worden zijn de eenmalige kosten om en beide 100� ipv nu 48�...

Trouwens, waarom zou er nood zijn aan een ander logo? Het is toch de bedoeling dat het tshirts van een BETA wordt he, anders is zo'n Tshirt kopen vrij belachelijk... Wie andere Tshirts wilt, moet dan maar naar een ander forum verhuizen...

Posted by Jasperovitsj on Sep-19-2004 20:14:

quote:
Originally posted by Tiger777

Trouwens, waarom zou er nood zijn aan een ander logo? Het is toch de bedoeling dat het tshirts van een BETA wordt he, anders is zo'n Tshirt kopen vrij belachelijk... Wie andere Tshirts wilt, moet dan maar naar een ander forum verhuizen...

Hallloooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!
Jack en ik waren er maar mee aant zwanzen zoals ik al zei! Als we zo'n t-shirt zouden willen zien we zelf wel dat we dat in orde maken, daar hebben de rest van de Beta's niks mee te maken! Dus for once and for all, dat van die Progaddict was dus NIET serieus!

Posted by Tiger777 on Sep-19-2004 23:03:

D�s te beter!

Posted by djcresto on Sep-20-2004 06:20:

Op aib kwam ik een Roemeen die naar Belgi� is komen wonen tegen. Hij wil zeker 1 of 2 t-shirts kopen.

Posted by Nyah on Sep-20-2004 12:10:

quote:
Originally posted by djcresto
Op aib kwam ik een Roemeen die naar Belgi� is komen wonen tegen. Hij wil zeker 1 of 2 t-shirts kopen.

en zie je die roemeen ooit nog es?

Posted by djcresto on Sep-20-2004 12:46:

quote:
Originally posted by Nyah
en zie je die roemeen ooit nog es?

die woont ergens in Antwerpen, heb er al mailcontact mee gehad. En is ook geregistreerd op TA. Hij verstaat natuurlijk geen Nederlands. Maar kheb zen adres dus bestellen lijkt mij geen probleem.

Posted by CygnusX on Sep-24-2004 19:56:

Voorlopig maar 4 t-shirts : Meltoz, JediD4M (2x), Roemeense vriend.

Uitstellen dan maar?

Posted by CygnusX on Sep-24-2004 19:57:

Voorlopig 4 t-shirts : Meltoz, JediD4M (2x), Roemeense vriend.

Dan stel ik voor dat we het uitstellen tot er wat meer interesse is.

Posted by Tiger777 on Sep-24-2004 20:32:

Ausstellen die handel.

Posted by Zehra on Sep-24-2004 21:03:

kzou het ook wa uitstellen... denk da ik bij volgende ronde ook ene ga bijbestellen

Posted by _Jedi on Sep-26-2004 16:33:

ok� .. jammer maar voor 4 stks ist idd beter om dat uit te stellen!

Toch bedankt CygnusX!

Posted by Tiger777 on Dec-06-2004 22:12:

Meltoz, JediD4M (2x), Roemeense vriend.

Nog gegadigden of is die roemeense vriend er al afgevallen?

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »