TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dat ene progressive/trance nummer .....
Dat ene progressive/trance nummer .....
Een paar weken geleden was ik in Ibiza . En op zondag in de Space draaide David Phillips , die echt een goede set neerzette . Tegen het einde van zijn set draaide hij een geweldig nummer . Ik stond dus echt te spacen zeg maar
Ik was helaas zo in trance dat het niet in me op kwam om aan hem te vragen hoe dat nummer heet .
Het was iig uplifting progressive/trance , en de sound van een gitaar stond erg centraal
Ik weet , het is niet erg veel informatie maar misschien dat de kenners hier wel zoiets hebben van dat kan dat dat of nummer wel eens zijn . Alle opties zijn van harte welkom ......
Gitaar is erg geliefd bij producties van Sultan, Tonedepth & The Greek, met de overweldigende hoeveelheid informatie wat je poste kwam dit als eerste in mij op

Je kunt je vraag beter in DIT forum posten. Ik denk dat je daar meer kans hebt.
Re: Dat ene progressive/trance nummer .....
| quote: |
| Originally posted by SaBi Een paar weken geleden was ik in Ibiza . En op zondag in de Space draaide David Phillips , die echt een goede set neerzette . Tegen het einde van zijn set draaide hij een geweldig nummer . Ik stond dus echt te spacen zeg maar Ik was helaas zo in trance dat het niet in me op kwam om aan hem te vragen hoe dat nummer heet .Het was iig uplifting progressive/trance , en de sound van een gitaar stond erg centraal Ik weet , het is niet erg veel informatie maar misschien dat de kenners hier wel zoiets hebben van dat kan dat dat of nummer wel eens zijn . Alle opties zijn van harte welkom ...... |
ik weet dat deze 3 gitaar plaatjes afgelopen zomer heel populair waren in spanje dus misschien is het een van deze 3:
Coco & Villa - La Noche (Original Mix)
Sergio Del Rio - Parazaar (Gambafreaks vs Fedo Mix)
Deep Dish - Flashdance
Die eerste voldoet het beste aan je omschrijving overigens....
Succes ermee
Dazzle draaid altijd zo'n dikke gitaartrack : future 808 - dance [original]
Dunno of je die bedoeld maar tis 1 van mn favs iig
ik denk ook Coca & Villa - La Noche (Original Mix. overigens echt een zaalig plaatje!
| quote: |
| Originally posted by tango ik weet dat deze 3 gitaar plaatjes afgelopen zomer heel populair waren in spanje dus misschien is het een van deze 3: Coco & Villa - La Noche (Original Mix) Sergio Del Rio - Parazaar (Gambafreaks vs Fedo Mix) Deep Dish - Flashdance Die eerste voldoet het beste aan je omschrijving overigens.... Succes ermee |