TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dat ene progressive/trance nummer .....

Posted by SaBi on Sep-18-2004 07:55:

Dat ene progressive/trance nummer .....

Een paar weken geleden was ik in Ibiza . En op zondag in de Space draaide David Phillips , die echt een goede set neerzette . Tegen het einde van zijn set draaide hij een geweldig nummer . Ik stond dus echt te spacen zeg maar Ik was helaas zo in trance dat het niet in me op kwam om aan hem te vragen hoe dat nummer heet .

Het was iig uplifting progressive/trance , en de sound van een gitaar stond erg centraal

Ik weet , het is niet erg veel informatie maar misschien dat de kenners hier wel zoiets hebben van dat kan dat dat of nummer wel eens zijn . Alle opties zijn van harte welkom ......

Posted by Chicane on Sep-18-2004 08:11:

Gitaar is erg geliefd bij producties van Sultan, Tonedepth & The Greek, met de overweldigende hoeveelheid informatie wat je poste kwam dit als eerste in mij op

Posted by DJ D-Man on Sep-18-2004 08:52:

Je kunt je vraag beter in DIT forum posten. Ik denk dat je daar meer kans hebt.

Posted by Cosmic on Sep-18-2004 11:33:

Re: Dat ene progressive/trance nummer .....

quote:
Originally posted by SaBi
Een paar weken geleden was ik in Ibiza . En op zondag in de Space draaide David Phillips , die echt een goede set neerzette . Tegen het einde van zijn set draaide hij een geweldig nummer . Ik stond dus echt te spacen zeg maar Ik was helaas zo in trance dat het niet in me op kwam om aan hem te vragen hoe dat nummer heet .

Het was iig uplifting progressive/trance , en de sound van een gitaar stond erg centraal

Ik weet , het is niet erg veel informatie maar misschien dat de kenners hier wel zoiets hebben van dat kan dat dat of nummer wel eens zijn . Alle opties zijn van harte welkom ......

Solar Stone - Solar Coaster?

Posted by tango on Sep-18-2004 15:48:

ik weet dat deze 3 gitaar plaatjes afgelopen zomer heel populair waren in spanje dus misschien is het een van deze 3:

Coco & Villa - La Noche (Original Mix)
Sergio Del Rio - Parazaar (Gambafreaks vs Fedo Mix)
Deep Dish - Flashdance

Die eerste voldoet het beste aan je omschrijving overigens....
Succes ermee

Posted by Donna on Sep-18-2004 21:18:

Dazzle draaid altijd zo'n dikke gitaartrack : future 808 - dance [original]

Dunno of je die bedoeld maar tis 1 van mn favs iig

Posted by Daveje on Sep-18-2004 22:12:

ik denk ook Coca & Villa - La Noche (Original Mix. overigens echt een zaalig plaatje!

Posted by SaBi on Sep-19-2004 07:47:

quote:
Originally posted by tango
ik weet dat deze 3 gitaar plaatjes afgelopen zomer heel populair waren in spanje dus misschien is het een van deze 3:

Coco & Villa - La Noche (Original Mix)
Sergio Del Rio - Parazaar (Gambafreaks vs Fedo Mix)
Deep Dish - Flashdance

Die eerste voldoet het beste aan je omschrijving overigens....
Succes ermee

En die eerste was het inderdaad
Hartelijk bedankt voor je reactie....overigens alle andere replyers ook bedankt
Ben er blij mee