TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Pumaz - 9
Pumaz - 9
Dit is dus mijn nieuwste, heel korte track. Het is een bewerking van de 9de symphonie Dvorak. Ik wou er eerst nog drums bij doen maar die pasten totaal niet...
Link
het doet raar om zoiets met synths te horen omdat je eigenlijk een gigantisch orkest verwacht. kan eigenlijk niet zeggen of het goed is of niet, because this is so out of the ordinary, hehe..
| quote: |
| Originally posted by TOR kan eigenlijk niet zeggen of het goed is of niet, because this is so out of the ordinary |
Ik heb nu een mix van Ozg�r Can en Andrew K opstaan, dus ge zult nog ff moeten wachten op een review!
Maar vanavond zeker, ik ben echt benieuwd...
haha super! Dien Jack toch eh, vol verassingen!
Toen ik dat derjuist voor den 1ste keer opzette, dacht ik spontaan aan den achtergrondmuziek van nen tekenfilm.
| Originally posted by Gladius Toen ik dat derjuist voor den 1ste keer opzette, dacht ik spontaan aan den achtergrondmuziek van nen tekenfilm. |
Ah het is mij dan toch gelukt 
Experimenteren noem ik het 
Al is het voor mij eerder oldskool computerspel muziek ![]()
JAWS in een tekenfilmversie
ge moet wel heel veel zelfvertrouwen hebben om zo iets te posten dude 
| Originally posted by Buoyant ge moet wel heel veel zelfvertrouwen hebben om zo iets te posten dude |
| Originally posted by Pumaz Of gewoon hopen dat de mensen snappen dat ze het niet serieus moeten nemen |
^ Cheesy Crap comes first 
er is wel een probleem.. het is niet meer cheesy na mijn gepruts van deze middag 
en over dat zelfvertrouwen... het enige dat je te vrezen hebt is een aanval van klassieke-muziekpuristen.
voor de rest doe je waar je zin in hebt.. 
| Originally posted by Pumaz Of gewoon hopen dat de mensen snappen dat ze het niet serieus moeten nemen |
| Originally posted by Buoyant of snappen dat de mensen het snappen da het niet serieus is, door er een grap over te maken ofzo .... |
| Originally posted by TOR er is wel een probleem.. het is niet meer cheesy na mijn gepruts van deze middag ![]() |
het heeft sinds gisteren weer een evolutie naar cheesy doorgemaakt 
En vandaag heeft het een evolutie naar Jack-heeft-de-rest-ingevuld-en-kijk-eens-in-je-mailbox-dan-je-kan-weer-verder 
Kevin & Jack, making the world a cheesier place ![]()
| Originally posted by Pumaz En vandaag heeft het een evolutie naar Jack-heeft-de-rest-ingevuld-en-kijk-eens-in-je-mailbox-dan-je-kan-weer-verder ![]() Kevin & Jack, making the world a cheesier place |
| Originally posted by Eagle` offtopic: wie is jack eigelijk |
super Pumaz ..
kheb weer wat om nonkeltje- en mamake - klassiek op hun muziek-paard te zetten en hun haren en frustraties laten uit te breken ...
.. pas op .. zet hier nen stevige beat op .. wat hardstyle en jump - soundjes ertussen .. en who know's ...
Tuning Beats 2004/4
...
Track 3 Pumaz - ...![]()
| Originally posted by JediD4M kheb weer wat om nonkeltje- en mamake - klassiek op hun muziek-paard te zetten en hun haren en frustraties laten uit te breken ... |
| Originally posted by Jasperovitsj Jack Carter, aka Pumaz |
| Originally posted by Eagle` dacht dat hem philip noemde ? |
| Originally posted by JediD4M .. pas op .. zet hier nen stevige beat op .. wat hardstyle en jump - soundjes ertussen .. en who know's ... |
^ Let's make it a BETA-secret ..
gebruik ne schuilnaam voor uw project ...![]()
.. h�h� .. that's 'my darkside' dat zich uit!