TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De "school herbegint" frustraties thread
Pages (4): [1] 2 3 4 »
De "school herbegint" frustraties thread
Jaja, den dezen heefter vandaag van. Om fucking 9 uur maggek daar dadelijk staan, prolly om een uurke van mijnen tijd te verliezen en voor de rest toch weer terug op kot te moeten zitten. En op zich is da allemaal goed en wel, was het niet dat mijn lief pas volgende maandag begint en ik ze dus veel te lang ni ga zien!
KAKSCHOOL!
ps: goeie kant aan het verhaal: tweede jaar peeee! Nog nooit meegemaakt ^^
Alleen herkansingen voor mij dit jaar
Half november begin ik pas weer
Moet tot eind oktober wel aan afstudeerverslag werken, maar dat is hooguit een paar uurtjes per week thuis eraan werken
Minder is wel dat ik voor 5 maanden schoolgeld moet betalen, terwijl ik maar 2 maanden actief voor school bezig ben 
bij mij ist meer van:
- whiii laatste jaar (omg nie te geloven...)
EN
- wtf thesis?! totaal geen zin eh...
mah goe... veel succes wildfire! 
Re: De "school herbegint" frustraties thread
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 Jaja, den dezen heefter vandaag van. |
ieder jaar hetzelfde scenario bij mij:
- vooraf: bah totaal geen zin, wil nog een maand vakantie..
- eerste twee weken: wow, het wordt boeiend dit jaar!
- week 3 tot einde schooljaar: sleur *zucht*
Den deze is er al een jaar vanaf...
Zageventen, wa verlof da jullie ni hebben, en dan nog zagen. Heel 't jaar door feesten, en wa moeite doen met de examens... wat een leven 
Ik heb alleszins spijt da'k al afgestudeerd ben ze, thad voor mij best wa langer mogen duren
Toen had ik tenminste nog tijd voor ander dingen 
| Originally posted by Zehra bij mij ist meer van: - whiii laatste jaar (omg nie te geloven...) EN - wtf thesis?! totaal geen zin eh... mah goe... veel succes wildfire! |

*crosses fingers* ik hoop maar dat ik ergens een vrije dag heb, maandag of woensdag ofzo
of nog beter, vrijdag zoals ik 
| Originally posted by Tiger777 of nog beter, vrijdag zoals ik |
ik begin ook vandaag.. en t'is gvd maar 1 uurke de maandag.. van 4u tot 5u.. maar kheb niet te klagen, alleen de woensdag moet ik ne helen dag naar't school, de andere dagen heb ik altijd wel ne vrije voor- of namiddag, de vrijdag is't maar tot de middag 
om een of andere gare reden heb ik enorm veel zin in school (hopelijk blijft het zo
). Echt kote vakantie achter de rug imo.Morgen heb ik er op dit uur al 4 uur les opzitten en ben ik reunited met het kakgroen van EHSAL, wieeee 
Geen frustraties. In het leven, moet er studeren!..
WAT EEN KUT THREAD, IK BEN GVD AL AAN MIJN 4DE WEEK BEZIG DUS STOP MAAR SNEL MET ZEUREN, ZAGEN EN KLAGEN.
ge moest u schamen na zo lang vakantie ......
Inderdaad, een paar mannen die rap zagen 
Ik heb van heel het jaar 4 weken cong� gehad op school (eindigt in oktober). Gemiddeld om 5 uur opstaan, om middernacht terug thuis. Maak de rekening maar.
En tijdens het weekend werk ik nu ook bij de radio (afstellen van de broadcast processor), ook al van 12 tot 24. Maar ge hoort mij ni klagen, want ik doe graag wat ik doe.
Heb nu donderdag mijn eind theoretisch examen, en ik mag van geluk spreken dak 3 dagen blok "cadeau" heb gekregen.
Vandaag is langs geweest op mijn schooltje ehsal, morgen beginnen we eraan 
Kwou liever ook nog opt school ziten maar nog eens iets beginnen, en al bijna 23, en ni mogen (denk ik) nah, gaat moeilijk :/
bon, tijd voor vakantie!
precies al bijgedraaid? 
ik ga blij zijn als ik volgende week terug op kot zit. Kheb wel nie echt een vakantie gehad door mijne tweede zit, ma door mijn situatie hier thuis ben ik voor de moment ook liever op kot dan thuis.
Volgende week trouwens enkel introductieweek, van maandag tot donderdag, dus da wordt al direct het jaar goed inzetten = feestjes bouwen en zuipen
en dees week mss ook al es effe feestje gaan bouwen in hasselt.
Kheb der dus niks op tegen da het terug begint
woohoow eindelijk begint het voor mij!!
Ik begin pas volgende dinsdag, en ik heb er nu toch redelijk veel zin in om eerlijk te zijn! Er zijn nog steeds een paar obligate k*tvakken, maar voor de rest ziet het er - eindelijk - enorm boeiend en interessant uit, dus ik ben blij dat ik deze richting gekozen heb!
Ma goed, veel sterkte aan alle mensen die al bezig zijn, zo erg is het allemaal ni! 
| Originally posted by Wildfir3 bon, tijd voor vakantie! |
ik ben er ook terug meebezig, al 2 weken, elke dinsdag avond en zaterdag voormiddag, en bij mij is het in iedergeval niet meer zoals vroeger. ik verdien geld, en ik doe eindelijk iets waar ik interesse voor heb. jiiiiiiiha. spijtig genoeg zitten we maar me 3 man 
| Originally posted by Kaidreas spijtig genoeg zitten we maar me 3 man |
hehehe ja inderdeed, en aangezien ik degene ben die zoiets doet 
alle 3 man laat ons zeggen 2 man, de andere is nen oudere kerel van 40 jaar zonder computerervaring, hehe en diene jos begint direct me photoshop op de mac... das wel indrukwekkend moet ik zeggen