TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line Up DJ Expo 2004 !!!
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »

Posted by mikeclark on Sep-20-2004 13:33:

Line Up DJ Expo 2004 !!!

De organisatie van DJ Expo 2004 heeft bekend gemaakt wie er op 14 november 2004 langs komt in Eindhoven. Internationale sterren volop!

- Cor Fyneman
- M.I.K.E
- Ton T.B.
- Stanny Franssen
- Marco Bailey
- Ghost
- J�rgensen
- Coone
- Zohra
- Wout
- Elof
- Jose
- Jan Liefhebber
- CP & Pole Folder
- Misjah
- Local
- Mos
- Marlon Brand
- Fred Baker
- Austin Leeds
- Leblanc
- Mason
- Mark Norman
- Lady Ace
- Juan Sanchez

DJExpo 2004 gaat door in de TU in Eindhoven (NL). Voorverkoop in 40 point of sales begint op 21/09/2004.
Entree vvk: 10 Euro met gratis Goodies Bag & Full CD: g��n reserveringskosten.
Meer info: www.djexpo2004.com

Posted by Chicane on Sep-20-2004 13:35:

Volgens mij past dit in het hokje spam cq reclame?

Posted by basd on Sep-20-2004 13:51:

Of anders in het topic dat pas een maand of meer hierover loopt.

Posted by mikeclark on Sep-20-2004 13:59:

Blijkbaar is het aankondigen van een line up reclame ???
Wat een onzin toch !!!

Posted by Chicane on Sep-20-2004 14:06:

Aan je profiel en registreerdatum te zien lijkt het alsof je een promoter bent, heel leuk en aardig, maar er loopt -zoals basd al aantekende- een topic hierover. Graag houden we hier zoveel mogelijk alles in 1 topic (wat niet altijd lukt )

Posted by jp on Sep-20-2004 14:15:

Mike Clark is de ontwikkelaar van de 'Ti�sto Access Virus Soundset'. En geeft hij demonstraties hiervan op de Expo. Dus valt dit formeel gezien onder spam....

Trouwens:

"Just Be"

Producer: T. Verwest
Vocals: Joanne Lloyd
Vocals: Aqualung
Producer: D.J. Waakop Reyers
Sound Design: Mike Clark
Mastering: Barney Broomer
Vocals: BT
Vocals: Kirsty Hawkshaw
Arranger|Producer: Ti�sto

Handig dat Google

Posted by Ultravibe! on Sep-20-2004 14:25:

quote:
Originally posted by mikeclark
Blijkbaar is het aankondigen van een line up reclame ???
Wat een onzin toch !!!

Je kondigt hier dus een line-up aan. Wil dat zeggen dat de genoemde artiesten ook daadwerkelijk een optreden of demonstratie gaan geven? Lijkt me in dat geval wel de moeite om M.i.k.e. even live aan het werk te zien.

Posted by mikeclark on Sep-20-2004 14:33:

al deze dj's treden ook op !!!
Er zijn 5 DJ Booths !!! en Mike staat met zijn platenlabel Scanner Records ook nog op de beurs zelf.

Posted by MaGiK54 on Sep-20-2004 14:52:

Zie je voorgaande draad: http://www.tranceaddict.com/forums/...&highlight=expo die is ook gesloten gezien het feit onder de noemer spam kan vallen en dat er al een thread over is. Maar je bent zo'n trouwe bezoeker van TA, dat je dat allang was opgevallen Mijn inziens kom je alleen maar op TA om je eigen shit te promote en dat wordt over het algemeen niet op prijs gesteld hiero.

Dus als je naast je eigen dingen ook nog een andere toegevoegde waarde (gaat) vormen op TA, dan ben je van harte welkom hiero, maar als je alleen maar je eigen ding komt promote dan kan je van mij betreft maar lekker opflikkeren en lekker ergens anders gaan spemmen.

Posted by Hitman on Sep-20-2004 15:00:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Zie je voorgaande draad: http://www.tranceaddict.com/forums/...&highlight=expo die is ook gesloten gezien het feit onder de noemer spam kan vallen en dat er al een thread over is. Maar je bent zo'n trouwe bezoeker van TA, dat je dat allang was opgevallen Mijn inziens kom je alleen maar op TA om je eigen shit te promote en dat wordt over het algemeen niet op prijs gesteld hiero.

Dus als je naast je eigen dingen ook nog een andere toegevoegde waarde (gaat) vormen op TA, dan ben je van harte welkom hiero, maar als je alleen maar je eigen ding komt promote dan kan je van mij betreft maar lekker opflikkeren en lekker ergens anders gaan spemmen.

Touch�

Posted by Ultravibe! on Sep-20-2004 15:27:

quote:
al deze dj's treden ook op !!!
Er zijn 5 DJ Booths !!! en Mike staat met zijn platenlabel Scanner Records ook nog op de beurs zelf.

Dan ben ik waarschijnlijk wel present.

Posted by mikeclark on Sep-20-2004 15:41:

Hitman is in zijn kruis geschoten...hahahaha..loser

Posted by mikeclark on Sep-20-2004 15:47:

Nog effe dit: 25 DJ's, waarvan enkele top Trance DJ's, aan het werk zien voor slechts 10 Euro en dat noemt Hitman "Shit".... wie is er nu een trance fan ?
Lig er helemaal niet wakker van, de zaal is volboekt, met meer dan 70 bedrijven: recordlablels, dj gear etc...en de kaartenverkoop loopt als een trein !!
Have a nice day.. en voor diegene die komen...je zal een onvergetelijke dag beleven.

Mike

Posted by Chicane on Sep-20-2004 16:05:

Als de kaartverkoop zo goed loopt waarom promoot je het hier dan al voor de 2e keer? Registeren en meteen je eigen zooi promoten heet spam.

Posted by HiGH_NrG on Sep-20-2004 16:12:

quote:
Hitman is in zijn kruis geschoten...hahahaha..loser

Stumper... Hij heeft wel gelijk.

Posted by mikeclark on Sep-20-2004 16:40:

Blijkbaar zijn hier idioten die niet het verschil kennen tussen het promoten en het gewoon aankondigen van een event met de volledige line up van een festival...
In de toekjomst zal ik er bij plaatsen dat het gratis is..sukkelaars !!

Posted by HiGH_NrG on Sep-20-2004 16:44:

quote:
Blijkbaar zijn hier idioten die niet het verschil kennen tussen het promoten en het gewoon aankondigen van een event met de volledige line up van een festival...
In de toekjomst zal ik er bij plaatsen dat het gratis is..sukkelaars !!

Ieder zijn eigen opvatting... Maar hier wordt het gezien als spam. Punt uit.

Posted by mikeclark on Sep-20-2004 16:49:

Een forum dient juist om te communiceren en om nieuws aan te kondigen.
Als ik iedere dag dit item zou posten dan is het inderdaad spam, maar dat gebeurt dus niet, Punt.
Daarom is het g��n Spam

Posted by TranceFool on Sep-20-2004 17:01:

Gaap.......slotje graag.
Dit is al de 2e keer dat onze mike zn eigen spullekes loopt te promoten.

Posted by mikeclark on Sep-20-2004 17:07:

Sorry jongen maar ik verkoop zeker g��n spullekes, probeer jij maar eerst aan de back te komen amateureke..hahahaha..sukkelaar

Posted by TranceFool on Sep-20-2004 17:13:

quote:
Sorry jongen maar ik verkoop zeker g��n spullekes, probeer jij maar eerst aan de back te komen amateureke..hahahaha..sukkelaar

Wat is er mis met amateurs dan??

Met zo'n toon kan je het hier wel helemaal schudden, hebben wij absoluut geen behoefte aan

Posted by mikeclark on Sep-20-2004 17:17:

Ik heb voor iedereen respect , amateur of profi

Posted by Ding Chavez on Sep-20-2004 17:27:

quote:
Als ik iedere dag dit item zou posten dan is het inderdaad spam, maar dat gebeurt dus niet, Punt.
Daarom is het g��n Spam

En om de paar minuten in dit item posten, is dat w�l Spam?

Posted by MaGiK54 on Sep-20-2004 17:29:

Sukkelaar !??!?!?!!? wtf is dat voor een woord.

Posted by mikeclark on Sep-20-2004 17:42:

Welk item wordt hier om de enkele minuten geplaatst ??
Ik heb slechts ��n topic geplaatst en dit enkele uren gelden,
Dus met SPAM heeft dit niets te maken !!!!!

Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »