TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line Up DJ Expo 2004 !!!
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »
Line Up DJ Expo 2004 !!!
De organisatie van DJ Expo 2004 heeft bekend gemaakt wie er op 14 november 2004 langs komt in Eindhoven. Internationale sterren volop!
- Cor Fyneman
- M.I.K.E
- Ton T.B.
- Stanny Franssen
- Marco Bailey
- Ghost
- J�rgensen
- Coone
- Zohra
- Wout
- Elof
- Jose
- Jan Liefhebber
- CP & Pole Folder
- Misjah
- Local
- Mos
- Marlon Brand
- Fred Baker
- Austin Leeds
- Leblanc
- Mason
- Mark Norman
- Lady Ace
- Juan Sanchez
DJExpo 2004 gaat door in de TU in Eindhoven (NL). Voorverkoop in 40 point of sales begint op 21/09/2004.
Entree vvk: 10 Euro met gratis Goodies Bag & Full CD: g��n reserveringskosten.
Meer info: www.djexpo2004.com
Volgens mij past dit in het hokje spam cq reclame? 
Of anders in het topic dat pas een maand of meer hierover loopt.
Blijkbaar is het aankondigen van een line up reclame ???
Wat een onzin toch !!!
Aan je profiel en registreerdatum te zien lijkt het alsof je een promoter bent, heel leuk en aardig, maar er loopt -zoals basd al aantekende- een topic hierover. Graag houden we hier zoveel mogelijk alles in 1 topic (wat niet altijd lukt
)
Mike Clark is de ontwikkelaar van de 'Ti�sto Access Virus Soundset'. En geeft hij demonstraties hiervan op de Expo. Dus valt dit formeel gezien onder spam.... 
Trouwens:
"Just Be"
Producer: T. Verwest
Vocals: Joanne Lloyd
Vocals: Aqualung
Producer: D.J. Waakop Reyers
Sound Design: Mike Clark
Mastering: Barney Broomer
Vocals: BT
Vocals: Kirsty Hawkshaw
Arranger|Producer: Ti�sto
Handig dat Google 
| quote: |
| Originally posted by mikeclark Blijkbaar is het aankondigen van een line up reclame ??? Wat een onzin toch !!! |
al deze dj's treden ook op !!!
Er zijn 5 DJ Booths !!! en Mike staat met zijn platenlabel Scanner Records ook nog op de beurs zelf.
Zie je voorgaande draad: http://www.tranceaddict.com/forums/...&highlight=expo die is ook gesloten gezien het feit onder de noemer spam kan vallen en dat er al een thread over is. Maar je bent zo'n trouwe bezoeker van TA, dat je dat allang was opgevallen
Mijn inziens kom je alleen maar op TA om je eigen shit te promote en dat wordt over het algemeen niet op prijs gesteld hiero.
Dus als je naast je eigen dingen ook nog een andere toegevoegde waarde (gaat) vormen op TA, dan ben je van harte welkom hiero, maar als je alleen maar je eigen ding komt promote dan kan je van mij betreft maar lekker opflikkeren en lekker ergens anders gaan spemmen.
| Originally posted by MaGiK54 Zie je voorgaande draad: http://www.tranceaddict.com/forums/...&highlight=expo die is ook gesloten gezien het feit onder de noemer spam kan vallen en dat er al een thread over is. Maar je bent zo'n trouwe bezoeker van TA, dat je dat allang was opgevallen Mijn inziens kom je alleen maar op TA om je eigen shit te promote en dat wordt over het algemeen niet op prijs gesteld hiero.Dus als je naast je eigen dingen ook nog een andere toegevoegde waarde (gaat) vormen op TA, dan ben je van harte welkom hiero, maar als je alleen maar je eigen ding komt promote dan kan je van mij betreft maar lekker opflikkeren en lekker ergens anders gaan spemmen. |
| Originally posted by mikeclark al deze dj's treden ook op !!! Er zijn 5 DJ Booths !!! en Mike staat met zijn platenlabel Scanner Records ook nog op de beurs zelf. |
Hitman is in zijn kruis geschoten...hahahaha..loser
Nog effe dit: 25 DJ's, waarvan enkele top Trance DJ's, aan het werk zien voor slechts 10 Euro en dat noemt Hitman "Shit".... wie is er nu een trance fan ?
Lig er helemaal niet wakker van, de zaal is volboekt, met meer dan 70 bedrijven: recordlablels, dj gear etc...en de kaartenverkoop loopt als een trein !!
Have a nice day.. en voor diegene die komen...je zal een onvergetelijke dag beleven.
Mike
Als de kaartverkoop zo goed loopt waarom promoot je het hier dan al voor de 2e keer? Registeren en meteen je eigen zooi promoten heet spam.
| Originally posted by mikeclark Hitman is in zijn kruis geschoten...hahahaha..loser |
Blijkbaar zijn hier idioten die niet het verschil kennen tussen het promoten en het gewoon aankondigen van een event met de volledige line up van een festival...
In de toekjomst zal ik er bij plaatsen dat het gratis is..sukkelaars !!
| Originally posted by mikeclark Blijkbaar zijn hier idioten die niet het verschil kennen tussen het promoten en het gewoon aankondigen van een event met de volledige line up van een festival... In de toekjomst zal ik er bij plaatsen dat het gratis is..sukkelaars !! |
Een forum dient juist om te communiceren en om nieuws aan te kondigen.
Als ik iedere dag dit item zou posten dan is het inderdaad spam, maar dat gebeurt dus niet, Punt.
Daarom is het g��n Spam
Gaap.......slotje graag.
Dit is al de 2e keer dat onze mike zn eigen spullekes loopt te promoten.
Sorry jongen maar ik verkoop zeker g��n spullekes, probeer jij maar eerst aan de back te komen amateureke..hahahaha..sukkelaar
| Originally posted by mikeclark Sorry jongen maar ik verkoop zeker g��n spullekes, probeer jij maar eerst aan de back te komen amateureke..hahahaha..sukkelaar |

Ik heb voor iedereen respect , amateur of profi
| Originally posted by mikeclark Als ik iedere dag dit item zou posten dan is het inderdaad spam, maar dat gebeurt dus niet, Punt. Daarom is het g��n Spam |
Sukkelaar !??!?!?!!? wtf is dat voor een woord.
Welk item wordt hier om de enkele minuten geplaatst ??
Ik heb slechts ��n topic geplaatst en dit enkele uren gelden,
Dus met SPAM heeft dit niets te maken !!!!!