TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar koop jij je progressive platen?
Waar koop jij je progressive platen?
Ik vroeg me zomaar af waar jullie je progressive platen halen, omdat ik geen enkele site/shop meer weet te vinden, waar ze, zonder met creditcard te betalen een grote keus in progressive hebben.
Spemmerdespem:
HIER
Mijn te koop-lijstje
Rare in Eindhoven is volgens mij altijd wel goed in progressive, en je kunt daar tegenwoordig ook in een webshop terecht dacht ik (www.rare-records.com).. Lijkt me stug als je daar niet ook gewoon met overboeking kan betalen (maar dat heb ik zelf niet gecheckt).
Online wordt het moeilijk zonder credit-card, misschien dat sommige buitenlandse webshops nog wel met paypal werken. Verder zul je het dan bij nederlandse moeten houden...
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Online wordt het moeilijk zonder credit-card, misschien dat sommige buitenlandse webshops nog wel met paypal werken. Verder zul je het dan bij nederlandse moeten houden... |
mag ik dan hierbij inspelen op het topic waar je progressive platen kan halen waar je WEL met creditcard kan betalen... ik heb wel 2 goeie sites maar die hebben vaak out-of-stock dingen
http://www.tuneinn.com << Volgensmij wordt deze site gerunt door Pete Gawtry en kornuiten, veel progressive platen (check maar eens progressive house)...
http://www.city16.com << Het oude hooj... ook veel progressive, goeie levering...
weet iemand nog meer sites (al dan niet creditcard)?
| Originally posted by dj_spare weet iemand nog meer sites (al dan niet creditcard)? |
en ook nog:
www.3beatrecords.co.uk
www.plasticfantastic.co.uk
ik koop bij only djs af en toe wat. ook dancegrooves soms , maar het meeste toch echt gewoon bij Outland in Amsterdam. Platenzaken zijn gewoon leuk... leer je ook nog eens wat mensen kennen !
succes!
Ik koop al mijn platen bij Rare Records, beste platen zaak van Nederland 
De Progressive Platen Shop
Voel een slecht gevoel voor humor opkomen....
| Originally posted by Jasperovitsj www.k-records.be |
Ik zou een gaan kijken bij The sessions in amersfoort.
Die gast heeft alleen maar prog en een beetje techhouse.
Hij heeft 99% import, koop alleen maar spul wat andere zaken pas later krijgen of juist niet krijgen (zo heb ik die Ogur can - Connected bij hem gekocht). Veel bekende prog dj's kopen platen bij hem. Ik zou zeggen, probeer het eens.
En de signature-van-het-jaar-award gaat naar Tim denk ik. Briljant.

| Originally posted by ryo Qua prog aanbod de beste die ik tot nu toe ben tegengekomen. Geloof alleen dat de prijzen net iets hoger liggen daar. Staat wel ook goeie service tegenover. |
| Originally posted by New Wave Ik zou een gaan kijken bij The sessions in amersfoort. Die gast heeft alleen maar prog en een beetje techhouse. Hij heeft 99% import, koop alleen maar spul wat andere zaken pas later krijgen of juist niet krijgen (zo heb ik die Ogur can - Connected bij hem gekocht). Veel bekende prog dj's kopen platen bij hem. Ik zou zeggen, probeer het eens. |
| Originally posted by Partyhardy! Ik koop al mijn platen bij Rare Records, beste platen zaak van Nederland |
| Originally posted by Jasperovitsj Hebben die ook een online service? |