TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar koop jij je progressive platen?

Posted by Gotcha85 on Sep-21-2004 11:19:

Waar koop jij je progressive platen?

Ik vroeg me zomaar af waar jullie je progressive platen halen, omdat ik geen enkele site/shop meer weet te vinden, waar ze, zonder met creditcard te betalen een grote keus in progressive hebben.

Posted by basd on Sep-21-2004 11:25:

Spemmerdespem:

HIER

Mijn te koop-lijstje

Rare in Eindhoven is volgens mij altijd wel goed in progressive, en je kunt daar tegenwoordig ook in een webshop terecht dacht ik (www.rare-records.com).. Lijkt me stug als je daar niet ook gewoon met overboeking kan betalen (maar dat heb ik zelf niet gecheckt).

Posted by Ding Chavez on Sep-21-2004 11:35:

Online wordt het moeilijk zonder credit-card, misschien dat sommige buitenlandse webshops nog wel met paypal werken. Verder zul je het dan bij nederlandse moeten houden...

Posted by basd on Sep-21-2004 11:42:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Online wordt het moeilijk zonder credit-card, misschien dat sommige buitenlandse webshops nog wel met paypal werken. Verder zul je het dan bij nederlandse moeten houden...

Bij www.decks.de kun je gewoon met overboeking betalen (via IBAN), dat werkt prima. Alleen verkopen die dan weer niet echt veel progressive.

Posted by dj_spare on Sep-21-2004 11:53:

mag ik dan hierbij inspelen op het topic waar je progressive platen kan halen waar je WEL met creditcard kan betalen... ik heb wel 2 goeie sites maar die hebben vaak out-of-stock dingen

http://www.tuneinn.com << Volgensmij wordt deze site gerunt door Pete Gawtry en kornuiten, veel progressive platen (check maar eens progressive house)...

http://www.city16.com << Het oude hooj... ook veel progressive, goeie levering...

weet iemand nog meer sites (al dan niet creditcard)?

Posted by basd on Sep-21-2004 12:04:

quote:
Originally posted by dj_spare
weet iemand nog meer sites (al dan niet creditcard)?

(GB)
www.juno.co.uk
www.chemical-records.com

(DE)
www.decks.de
www.music-head.de

Posted by Jasperovitsj on Sep-21-2004 12:45:

www.k-records.be

Posted by GrooveCollect. on Sep-22-2004 11:04:

en ook nog:

www.3beatrecords.co.uk

www.plasticfantastic.co.uk

Posted by joesterizor on Sep-22-2004 11:57:

ik koop bij only djs af en toe wat. ook dancegrooves soms , maar het meeste toch echt gewoon bij Outland in Amsterdam. Platenzaken zijn gewoon leuk... leer je ook nog eens wat mensen kennen ! succes!

Posted by Partyhardy! on Sep-22-2004 13:53:

Ik koop al mijn platen bij Rare Records, beste platen zaak van Nederland

Posted by nwopper on Sep-22-2004 19:36:

De Progressive Platen Shop

Voel een slecht gevoel voor humor opkomen....

Posted by ryo on Sep-22-2004 19:44:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
www.k-records.be

Qua prog aanbod de beste die ik tot nu toe ben tegengekomen. Geloof alleen dat de prijzen net iets hoger liggen daar. Staat wel ook goeie service tegenover.

Posted by New Wave on Sep-23-2004 09:23:

Ik zou een gaan kijken bij The sessions in amersfoort.
Die gast heeft alleen maar prog en een beetje techhouse.
Hij heeft 99% import, koop alleen maar spul wat andere zaken pas later krijgen of juist niet krijgen (zo heb ik die Ogur can - Connected bij hem gekocht). Veel bekende prog dj's kopen platen bij hem. Ik zou zeggen, probeer het eens.

Posted by basd on Sep-23-2004 10:03:

En de signature-van-het-jaar-award gaat naar Tim denk ik. Briljant.

Posted by jp on Sep-23-2004 10:11:

Posted by Jasperovitsj on Sep-23-2004 20:42:

quote:
Originally posted by ryo
Qua prog aanbod de beste die ik tot nu toe ben tegengekomen. Geloof alleen dat de prijzen net iets hoger liggen daar. Staat wel ook goeie service tegenover.

Yep, hun prijzen liggen best hoog, maar ze kunnen echt wel v��l krijgen, toch naar Belgische normen. Geen idee hoe die in Nederland zijn natuurlijk. En je hebt geen creditcard nodig, heel handig voor de studenten onder ons.

Posted by Lynxx on Sep-23-2004 21:26:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik zou een gaan kijken bij The sessions in amersfoort.
Die gast heeft alleen maar prog en een beetje techhouse.
Hij heeft 99% import, koop alleen maar spul wat andere zaken pas later krijgen of juist niet krijgen (zo heb ik die Ogur can - Connected bij hem gekocht). Veel bekende prog dj's kopen platen bij hem. Ik zou zeggen, probeer het eens.

Cool, wist niet dat die ook progressive verkocht.
Dat het nooit eerder in me opgekomen is om daar naar binnen te lopen...

Bedankt voor de tip!!!

Posted by Jasperovitsj on Sep-24-2004 00:41:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik koop al mijn platen bij Rare Records, beste platen zaak van Nederland

Hebben die ook een online service?

Posted by TranceFool on Sep-24-2004 07:09:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Hebben die ook een online service?

Jep..

http://www.rare-records.com