TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fatkid - Southern Sun 2004 (Fatkids White Isle Remix)
Fatkid - Southern Sun 2004 (Fatkids White Isle Remix)
va tycker ni om denna?
m�nga tycker att vocalsen ligger otajmade vilket de f�rvisso p� vissa st�llen g�r,, men sj�lva prodden gillar jag stenh�rt.. gitarrerna �r s� jvla sk�na..
kicken p� 5.06.. ahhhhhh 
jag avskyr den, s� meningsl�s, s� tr�kig och den d�r felplacerade s�ngen f�r mig att slita av mina armar
Har h�rt den en g�ng, gillade den inte. Kanske �r en s�n d�r l�t som v�xer varje g�ng man h�r den
det h�r var nog en av de s�msta covers jag h�rt vid sidan av den d�r nya covern p� Delerium - Silence. Herrej�klar. Vissa m�nniskor har inte en gnutta skam i kroppen.
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim Har h�rt den en g�ng, gillade den inte. Kanske �r en s�n d�r l�t som v�xer varje g�ng man h�r den |
har inte h�rt den ... ����fft���p����n n�gon?
| Originally posted by jofawe har inte h�rt den ... ����fft���p����n n�gon? |
| Originally posted by hustler Snart klart.. |
sk�n som faaaaeenn
synd att du inte uppt�ckte den tidigare under sommaren. passar b�ttre d�.
men varf�r fr�gar du vad andra tycker? s�l�nge det inte �r warp brothers eller dj sammy s� g�ller det ju bara att du gillar den sj�lv, det �r vad som r�knas. (alla har olika smak)
| Originally posted by JayBee sk�n som faaaaeenn synd att du inte uppt�ckte den tidigare under sommaren. passar b�ttre d�.men varf�r fr�gar du vad andra tycker? s�l�nge det inte �r warp brothers eller dj sammy s� g�ller det ju bara att du gillar den sj�lv, det �r vad som r�knas. (alla har olika smak) |
Re: Fatkid - Southern Sun 2004 (Fatkids White Isle Remix)
| Originally posted by staz va tycker ni om denna? |
| Originally posted by montana jag avskyr den, s� meningsl�s, s� tr�kig och den d�r felplacerade s�ngen f�r mig att slita av mina armar |
Tog mig faktiskt tid att lyssna p� den ig�r... tycker inte alls om den heller... kommentarer k�nns �verfl�diga