TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Expeditie Robinson 2004!
Expeditie Robinson 2004!
Het is weer begonnen...het is nu de derde week! Wie kijkt het nog meer? Echt een leuk initiatief dat derde kamp!
En wat zijn de Nederlanders een MIETJES dat ze er allemaal uitstappen!
Jammergenoeg weet ik alleen al wie er wint
Laat ze nu maar stelen bij die belgen! 
Dat mens zat onder de muggenbulten 
Erg leuk dit jaar inderdaad!!
Zeker leuk dat 3e kamp, vind hele zondagavond wel goed vertoeven op Net5, the OC, Robinson en Het Blok vind ik ook wel een cool concept, heerlijk al die irritaties!
| quote: |
| Originally posted by jp Dat mens zat onder de muggenbulten |
hoort dit niet in http://www2.tranceaddict.com/forums...threadid=153030 ?
| Originally posted by dj_spare hoort dit niet in http://www2.tranceaddict.com/forums...threadid=153030 ? |
| Originally posted by tijs08 Erg leuk dit jaar inderdaad!! Zeker leuk dat 3e kamp, vind hele zondagavond wel goed vertoeven op Net5, the OC, Robinson en Het Blok vind ik ook wel een cool concept, heerlijk al die irritaties! |
Ik ben fan van Frouke
Erg leuk programma! Vind het veel interessanter als al die andere 'big brother' achtige programma's.
Alleen jammer dat het op zondagavond wordt uitgezonden, net op het moment dat ik meestal in de trein zit en de herhaling op zaterdag mis ik vaak ook
Maar heb het gisteren nog wel gezien. Beste wel een grote klap voor die belgen die splitsing, maar wel extra leuk voor het spel 
Ik vind dat ze die belgen maar moeten bestelen, als die zo goed zijn als ze denken dan hebben ze zo weer nieuw voedsel
Shite!
Die Nederlanders bakken er echt geen fuk van!

| Originally posted by SnuggLe .......en dan komt vanaf 3 oktober ook nog 24 seizoen 3 erbij! |
Of de Belgen moeten er iemand uitwillen (Die brandweergast bijv.)....
Dan denken ze 'ach, laten we die Hollanders ook wat gunnen'..
Echt lache dat die Belgen eerst ik weet niet hoelang in die kooi zitten en de Hollanders lekker kunnen eten en slapen en dan TOCH NOG VERLIEZEN!!
Ik kan niet wachten tot Peking Express 2!
Peking Express was de shit! Die is NOG beter dan Robinson!
Met die twee kakballen de vorige keer.... Dat die kerel maar tegen zo'n Rus zat te krijsen: 'DRIIIIIIVE klootzak!! DRIIIIIVE!!'.

| Originally posted by SnuggLe .......en dan komt vanaf 3 oktober ook nog 24 seizoen 3 erbij! |
| Originally posted by magrec Kijk daar word ik weer blij van |
| Originally posted by SnuggLe Mjah heb al weer de 1e gemist, maar heb hem gedownload gelukkig..... Komt tegelijkertijd volgensmij met ER....grrrrrrr! |
| Originally posted by magrec Hehe nee hoor bram. Uitzendingen zijn uitgesteld tot in november geloof ik... |
Sodeju, wat een ontzettende kloteproef zeg net! 
Mag je eerst dik feesten en zuipen, moet je daarna zo lang mogelijk wakker blijven! Die Frank, oude zuipschuit, redde het toch maar
Daarna mieterde hij zijn 'steen' weg, die gast wordt er toch niet uitgestuurd 
was wel een leuke episode vandaag!
ben beniewd wat er nu gaat gebeuren... als mitch bij die moerasketiers komt

| Originally posted by _Supreme was wel een leuke episode vandaag! ben beniewd wat er nu gaat gebeuren... als mitch bij die moerasketiers komt |
Het gaat weer helemaal nergens over!!!!!!
Waarom gaat die belgische doos er vrijwillig uit? Nu moet er NOG iemand uit!
Laat je er dan vrijwillig uitstemmen ofzo! Sjezus!