TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Er det rom for flere trance partyer her i Oslo?

Posted by itsamemario on Sep-26-2004 20:31:

Er det rom for flere trance partyer her i Oslo?

... og hvor mye vil evt. v�re maksprisen du vil v�re villig til � betale for norske dj'er? og hvor interreserte er dere i � f� hit litt st�rre navn?

Posted by Sand Leaper on Sep-27-2004 00:45:

Om det er rom for flere sier vel seg selv. Utenom THT sine events skjer det jo ikke en d�yt. Tror ikke dere b�r sette inngangsbillettene h�yere enn 100 spenn (eller 50-60 hvis det ikke er internasjonale DJs), med mindre dere skal booke Paul van Dyk eller Tiesto.

Posted by itsamemario on Sep-28-2004 19:25:

noen fler som vil vote?

Posted by Trancenorway on Oct-04-2004 08:07:

H�per det g�r ann og f� til noe bra noen annen plass enn Oslo.
Oslo f�r eg nok av etter 5 minutt.

Posted by itsamemario on Oct-04-2004 13:45:

quote:
Originally posted by Trancenorway
H�per det g�r ann og f� til noe bra noen annen plass enn Oslo.
Oslo f�r eg nok av etter 5 minutt.

oslo er den eneste byen som har massivt nok uteliv til � dra en 3 til 4 hundre mennesker.. men vi driver � planlegger noen 'hall-partyer' litt mer i utkanten, men ikke noe p� norefjell desverre...

Posted by noonboy on Oct-04-2004 14:55:

Enig med sandhopper'n.

Posted by alieu on Oct-09-2004 10:33:

Hadde store dj'er som Tiesto eller AVB kommet, ville det kommet mange folk fra hele landet! Da hadde folk betalt masse penger for � komme inn (det hadde jeg ihvertfall!)

Det er vel en stund siden det var noen store Dj-navn her i landet

Posted by noonboy on Oct-09-2004 10:40:

Naturligvis hadde vi betalt mye, selv om vi i underbevisstheten vet s� godt at de overnevnte sannsynligvis er de kjipeste dj's noensinne.

Det finnes mange Norske dj's som er tre ganger s� kreative som overnevnte (etter min mening. smak og behag).

Posted by Sand Leaper on Oct-09-2004 18:41:

quote:
Originally posted by noonboy
Naturligvis hadde vi betalt mye, selv om vi i underbevisstheten vet s� godt at de overnevnte sannsynligvis er de kjipeste dj's noensinne.

Det finnes mange Norske dj's som er tre ganger s� kreative som overnevnte (etter min mening. smak og behag).

Riktig, og det fins mange andre internasjonale talenter som fortjener mer oppmerksomhet ogs�.

Posted by alieu on Oct-10-2004 14:11:

quote:
Originally posted by Sand Leaper
Riktig, og det fins mange andre internasjonale talenter som fortjener mer oppmerksomhet ogs�.

Det er self�lgelig sant det. Men hvis det skal trekke mange folk, er man nesten n�dt til ha � store og kjente navn.

Posted by Redd on Oct-11-2004 11:11:

N�r er neste gang det skjer noe i Oslo? Jeg vil v�re med! Var p� DJ Seamus Haji p� Stratos for en mnd. siden. Det var 4+ timer dansing i strekk, en veldig bra kveld b�de med tanke p� musikk og folk. Syntes s�nn skulle skje hver helg, da hadde jeg alltid hatt noe � glede meg til

Posted by Sand Leaper on Oct-11-2004 12:40:

quote:
Originally posted by alieu
Det er self�lgelig sant det. Men hvis det skal trekke mange folk, er man nesten n�dt til ha � store og kjente navn.

Slett ikke. Bare se p� Trance Department. Jeg synes konsepter med en slik profil med noen utenlandske talenter n� og da er langt � foretrekke framfor big shot superparties med Tiesto og Armin back spillerene, men det er n� min smak..

Posted by Kimito on Oct-11-2004 14:25:

Trance Department 007 6 november ..Presseskriv kommer snart...

TD har en del planer p� skissebordet, s� hva det blir ut av de er bare vente spent p�. Kan nok falle mange i smak...