TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Er det rom for flere trance partyer her i Oslo?
Er det rom for flere trance partyer her i Oslo?
... og hvor mye vil evt. v�re maksprisen du vil v�re villig til � betale for norske dj'er? og hvor interreserte er dere i � f� hit litt st�rre navn?
Om det er rom for flere sier vel seg selv. Utenom THT sine events skjer det jo ikke en d�yt. Tror ikke dere b�r sette inngangsbillettene h�yere enn 100 spenn (eller 50-60 hvis det ikke er internasjonale DJs), med mindre dere skal booke Paul van Dyk eller Tiesto.
noen fler som vil vote?
H�per det g�r ann og f� til noe bra noen annen plass enn Oslo.
Oslo f�r eg nok av etter 5 minutt.
| quote: |
| Originally posted by Trancenorway H�per det g�r ann og f� til noe bra noen annen plass enn Oslo. Oslo f�r eg nok av etter 5 minutt. |
Enig med sandhopper'n.
Hadde store dj'er som Tiesto eller AVB kommet, ville det kommet mange folk fra hele landet! Da hadde folk betalt masse penger for � komme inn (det hadde jeg ihvertfall!)
Det er vel en stund siden det var noen store Dj-navn her i landet
Naturligvis hadde vi betalt mye, selv om vi i underbevisstheten vet s� godt at de overnevnte sannsynligvis er de kjipeste dj's noensinne.
Det finnes mange Norske dj's som er tre ganger s� kreative som overnevnte (etter min mening. smak og behag).
| Originally posted by noonboy Naturligvis hadde vi betalt mye, selv om vi i underbevisstheten vet s� godt at de overnevnte sannsynligvis er de kjipeste dj's noensinne. Det finnes mange Norske dj's som er tre ganger s� kreative som overnevnte (etter min mening. smak og behag). |
| Originally posted by Sand Leaper Riktig, og det fins mange andre internasjonale talenter som fortjener mer oppmerksomhet ogs�. |
N�r er neste gang det skjer noe i Oslo? Jeg vil v�re med! Var p� DJ Seamus Haji p� Stratos for en mnd. siden. Det var 4+ timer dansing i strekk, en veldig bra kveld b�de med tanke p� musikk og folk. Syntes s�nn skulle skje hver helg, da hadde jeg alltid hatt noe � glede meg til 
| Originally posted by alieu Det er self�lgelig sant det. Men hvis det skal trekke mange folk, er man nesten n�dt til ha � store og kjente navn. |
Trance Department 007 6 november ..Presseskriv kommer snart...
TD har en del planer p� skissebordet, s� hva det blir ut av de er bare vente spent p�. Kan nok falle mange i smak...