TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איביזה 2004 (ספטמבר) - הגלריות
Pages (2): [1] 2 »
איביזה 2004 (ספטמבר) - הגלריות
וכמו שהכותרת אומרת - יש גלריות באוויר (בנט) מהטיול שלנו שהסתיים לפני פחות משבוע (13 - 21 בספטמבר 2004). תוכלו למצוא אותן מפוצלות
:לפי הסדר בשלושת הקישורים הבאים
http://www.pbase.com/ibiza2004september1
http://www.pbase.com/ibiza2004september2
http://www.pbase.com/ibiza2004september3
!בתיאבון
נ.ב: ריוויו כרגיל יבוא מאוחר יותר כשהיצירתיות ומס' תאי מוח אבודים ישובו למקומם הטבעי. טה טה

לא יכול לחכות לריוויו!!!

*eXeTik runs to "toysrus" 
ואיזה ענק זה החולצות האלה של "באנו חושך לגרש"
מאיפה כל הציוד ראבאק?!
HOME MADE!
(רובו לפחות)

איך משיגים את כל החולצות האלה עם החוטים והכל
אני חייב לפחות אחת 2
...זה לא איך משיגים, זה איך עושים

איזה תמונות חבל"ז!
סוף!
יאללה ירון תתאושש תעלה לנו ריויו... חיכינו לזה כל השבוע
אדיר ככה אה? מה עם ההסכם שלנו?
איפה התמונה שהבטחת?
"סיסי הייתה פה" אומר לך משהו?
צחוקים!!!

פשששששששששששש...
עושה לי חשק גם לנסוע ולצלם קצת
וממה עשיתם את החולצות...??
| quote: |
| Originally posted by fusi ...זה לא איך משיגים, זה איך עושים |
חחחחחחח איזה חולצות מגניבות אולי תעשה יל אחת?
תמונות יפות
בטח נהינתם חבל על הזמן
אבל למה לא צילמתם קצת כוסיות?????
| quote: |
| Originally posted by yaman תמונות יפות בטח נהינתם חבל על הזמן אבל למה לא צילמתם קצת כוסיות????? |

איך קרואים לזה עם הירוק...
http://www.pbase.com/ibiza2004september2/image/34329020
זה די גאי נכון?
| quote: |
| Originally posted by FederalBI איך קרואים לזה עם הירוק... http://www.pbase.com/ibiza2004september2/image/34329020 זה די גאי נכון? |
נו אחי מה נסגר יש לי חולצה?
עיזבו אותכם חולצות, ראיתם ת'שיער של אדיר?
איזה יופיייייייייייייייייייייייייייייי
| quote: |
| princess cc עיזבו אותכם חולצות, ראיתם ת'שיער של אדיר? איזה יופיייייייייייייייייייייייייייייי |

:למי שמעוניין העלתי גם את התמונות מהיום וחצי האחרונים בטיול שאותם העברנו בספרד (ברצלונה, קטלוניה וכ"ו) לגלרייה הבאה
ספרד (לא איביזה), 21 עד 22 בספטמבר 2004
...הסברים לגבי התמונות בגלרייה הנ"ל (ויש הרבה) יתקבלו בשאיפה מאוחר יותר

יפות כרגיל
נראה שנהניתם ושהיה בנזונה
אבל לא הבנתי
fusi
זה המחומצן עם העיניים הכחולות?
| quote: |
| Originally posted by Shahar נראה שנהניתם ושהיה בנזונה אבל לא הבנתי fusi זה המחומצן עם העיניים הכחולות? |
| quote: |
| Originally posted by princess cc יאפ הכוסון עם העיניים הכחולות! |
| quote: |
| Originally posted by Shahar ואת הכוסית עם הגוף השחור |
| quote: |
| Originally posted by princess cc ???????????????????????????????????????? לא הבנתי... וזה גם לא נשמע ממש טוב: גוף שחור, אבל אני אקח את זה כקומפלימנט כי אני בטוחה שלזה התכוונת יקירי ואגב למה אתה לא מתחבר יותר? הוצאת אותי מהויסיבול ליסט אה? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.