TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איביזה 2004 (ספטמבר) - הגלריות
Pages (2): [1] 2 »


Posted by fusi on Sep-27-2004 19:40:

איביזה 2004 (ספטמבר) - הגלריות

וכמו שהכותרת אומרת - יש גלריות באוויר (בנט) מהטיול שלנו שהסתיים לפני פחות משבוע (13 - 21 בספטמבר 2004). תוכלו למצוא אותן מפוצלות
:לפי הסדר בשלושת הקישורים הבאים

http://www.pbase.com/ibiza2004september1
http://www.pbase.com/ibiza2004september2
http://www.pbase.com/ibiza2004september3

!בתיאבון

נ.ב: ריוויו כרגיל יבוא מאוחר יותר כשהיצירתיות ומס' תאי מוח אבודים ישובו למקומם הטבעי. טה טה


Posted by FederalBI on Sep-27-2004 19:50:

לא יכול לחכות לריוויו!!!


Posted by eXeTik on Sep-27-2004 21:11:



*eXeTik runs to "toysrus"

ואיזה ענק זה החולצות האלה של "באנו חושך לגרש"
מאיפה כל הציוד ראבאק?!


Posted by fusi on Sep-27-2004 22:18:

HOME MADE!
(רובו לפחות)


Posted by -CosmicFire- on Sep-27-2004 23:53:

איך משיגים את כל החולצות האלה עם החוטים והכל
אני חייב לפחות אחת 2


Posted by fusi on Sep-28-2004 00:11:

...זה לא איך משיגים, זה איך עושים


Posted by princess cc on Sep-28-2004 00:19:

איזה תמונות חבל"ז!

סוף!
יאללה ירון תתאושש תעלה לנו ריויו... חיכינו לזה כל השבוע
אדיר ככה אה? מה עם ההסכם שלנו?
איפה התמונה שהבטחת?
"סיסי הייתה פה" אומר לך משהו?


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Sep-28-2004 07:13:

צחוקים!!!


Posted by sabi10 on Sep-28-2004 10:46:

פשששששששששששש...

עושה לי חשק גם לנסוע ולצלם קצת

וממה עשיתם את החולצות...??


Posted by -CosmicFire- on Sep-28-2004 13:37:

quote:
Originally posted by fusi
...זה לא איך משיגים, זה איך עושים


עזוב איך עושים
תארגן לי אחת אני קונה


Posted by Viperon on Sep-28-2004 13:59:

חחחחחחח איזה חולצות מגניבות אולי תעשה יל אחת?


Posted by yaman on Sep-28-2004 14:34:

תמונות יפות

בטח נהינתם חבל על הזמן


אבל למה לא צילמתם קצת כוסיות?????


Posted by fusi on Sep-28-2004 14:41:

quote:
Originally posted by yaman
תמונות יפות

בטח נהינתם חבל על הזמן


אבל למה לא צילמתם קצת כוסיות?????

אני לא צלם של אתרים מסחריים, אלא צלם פרטי. יענו אני מצלם לעצמי/חבריי ומה שבראש שלי, ולצלם כוסיות מארץ אחרת ממש לא הייתה אחת ממשימותיי. את הג'וב הזה אני אשאיר לצלמי לילה/אטרף ושו"ת


וחוצמזה הרוב שם כוסיות, אז לצלם כל בן אדם שני זה קצת בעייה


Posted by FederalBI on Sep-28-2004 14:48:

איך קרואים לזה עם הירוק...
http://www.pbase.com/ibiza2004september2/image/34329020
זה די גאי נכון?


Posted by fusi on Sep-28-2004 14:53:

quote:
Originally posted by FederalBI
איך קרואים לזה עם הירוק...
http://www.pbase.com/ibiza2004september2/image/34329020
זה די גאי נכון?

לא, זה הקטור רומרו


Posted by -CosmicFire- on Sep-28-2004 19:15:

נו אחי מה נסגר יש לי חולצה?


Posted by princess cc on Sep-28-2004 21:49:

עיזבו אותכם חולצות, ראיתם ת'שיער של אדיר?
איזה יופיייייייייייייייייייייייייייייי


Posted by Huge-A on Sep-29-2004 00:55:

quote:
princess cc עיזבו אותכם חולצות, ראיתם ת'שיער של אדיר?
איזה יופיייייייייייייייייייייייייייייי

5 שעות להגיע לצבע המזדיין הזה
מנדרינה כתום סטיקלייט זוהר באולטרה
וכל זה 200 ש"ח אצל איציק סטייל
עינוי ראש אבל שווה!!!

ולגבי ה"סיסי גם הייתה פה" שאלה טובה שאני יענה עליה בפרטי

ובקשר לחולצות חברה יש לי 4 מילים להגיד לכם..

פה זה לא שוק!!!!


Posted by fusi on Sep-30-2004 19:16:

:למי שמעוניין העלתי גם את התמונות מהיום וחצי האחרונים בטיול שאותם העברנו בספרד (ברצלונה, קטלוניה וכ"ו) לגלרייה הבאה

ספרד (לא איביזה), 21 עד 22 בספטמבר 2004

...הסברים לגבי התמונות בגלרייה הנ"ל (ויש הרבה) יתקבלו בשאיפה מאוחר יותר


Posted by princess cc on Oct-01-2004 13:42:

יפות כרגיל


Posted by Shahar on Oct-02-2004 15:47:

נראה שנהניתם ושהיה בנזונה
אבל לא הבנתי
fusi
זה המחומצן עם העיניים הכחולות?


Posted by princess cc on Oct-02-2004 15:48:

quote:
Originally posted by Shahar
נראה שנהניתם ושהיה בנזונה
אבל לא הבנתי
fusi
זה המחומצן עם העיניים הכחולות?


יאפ הכוסון עם העיניים הכחולות!


Posted by Shahar on Oct-02-2004 15:49:

quote:
Originally posted by princess cc
יאפ הכוסון עם העיניים הכחולות!


ואת הכוסית עם הגוף השחור


Posted by princess cc on Oct-02-2004 15:53:

quote:
Originally posted by Shahar
ואת הכוסית עם הגוף השחור


????????????????????????????????????????
לא הבנתי... וזה גם לא נשמע ממש טוב: גוף שחור, אבל אני אקח את זה כקומפלימנט כי אני בטוחה שלזה התכוונת יקירי
ואגב למה אתה לא מתחבר יותר?
הוצאת אותי מהויסיבול ליסט אה?


Posted by Shahar on Oct-02-2004 15:59:

quote:
Originally posted by princess cc
????????????????????????????????????????
לא הבנתי... וזה גם לא נשמע ממש טוב: גוף שחור, אבל אני אקח את זה כקומפלימנט כי אני בטוחה שלזה התכוונת יקירי
ואגב למה אתה לא מתחבר יותר?
הוצאת אותי מהויסיבול ליסט אה?


חחחחחחחח את וההבנה שלך תהי בריאה ! זה היה מחמאה כן
והאייסי מעמיס אז בקושי
אבל מסנג'ר


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.