TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Only-DJs failliet ??
Pages (2): [1] 2 »
Only-DJs failliet ??
De website is al een aantal dagen pleite en ze zijn uitgeschreven bij de KvK las ik ergens anders. Iemand die er meer over weet??
Of ze hebben genoeg verdiend 
Meneer Katana is er dus toch mee gestopt.
Ik heb hem 2 jaar geleden geintervieuwd en toen zei hij dat hij de platenzaak weg ging doen (BPM-records). Wellicht is hij bezig met een nieuw bedrijfje. wie zal het zeggen?
Je bent niet de enige die zich dit afvraagd: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=211226
ik vroeg het me ook al af ja... ze zijn nu ongeveer al een week down... zou er niet aan moeten denken dattie weg is
had precision al een mailtje gestuurd, maar die reageert ook niet...
BPM was al een tijd lang pleite daar, als je wel eens in de winkel in Zoetermeer kwam dan zag je de borden dat de ruimte te koop was al hangen. Er werd mij steeds verteld dat ze ging verhuizen ergens tussen Leidsendam en Zoetermeer in, waar de PTT ook ergens zit.
Zou me niets verbazen dat ze pleitte zijn, zoveel goeie service hadden ze niet voor internet gebruikers, personeel was wel aardig en als je ze eenmaalde leerde kennen dan hadden ze al de platen voor je klaar liggen (thnx Kim
), maar vaak kreeg ik het idee dat de andere gasten die daar rond liepen zoiets hadden van wtf moet jij hier n00b.
wat ik begreep was dat de site vernieuwd werd en daarom een tijdje niet bereikbaar is 
ze waren toch ook nog verhuist naar een nieuw pand?
Volgens Flock is de stekker eruit...
ja ik lees het nu ook... not good not good... ze zijn ook al uitgeschreven bij de Kamer van Koophandel
snap er niks van,ben er laast nog geweest samen met Donna op de nieuwe lokatie,niks aan de hand leek het,raaaaaaaaaaaaar
zo vaag?? :S
't laaste wat ik heb gezien is dat ze de site gingen vernieuwen.. Nu ligtie er idd uit...
Wat zonde.. ik kocht daaro altijd mn tracks..
Mischien dat vandaar alles met 90% korting soms weg ging?..
Beetje stom om zomaar oppeens de stekker eruit te doen..
(en eerst nog neer zetten dat ze down zijn voor 'maintaince'...)
Lekkere communicatie dan........dude!
Aanbod was laatste tijd (op technogebied dan) echt zwaar matig. Had al maanden niks besteld en vorige week weer eens wat besteld (55 �) en paar dagen later is die site ineens offline. Ruim een week later nog steeds niks ontvangen van die lijers!
Belachelijk dat ook gewoon nog bestellingen aannamen enzo.
Waarschijnlijk dus gewoon mn 55 euro pleite!

| quote: |
| Originally posted by Bellie Aanbod was laatste tijd (op technogebied dan) echt zwaar matig. |
| quote: |
| Originally posted by Bellie Aanbod was laatste tijd (op technogebied dan) echt zwaar matig. Had al maanden niks besteld en vorige week weer eens wat besteld (55 �) en paar dagen later is die site ineens offline. Ruim een week later nog steeds niks ontvangen van die lijers! Belachelijk dat ook gewoon nog bestellingen aannamen enzo. Waarschijnlijk dus gewoon mn 55 euro pleite! |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Dat is best wel behoorlijk slecht! Dat zou helemaal stupid zijn, als je dan je geld kwijt bent. Dan hebben veel meer mensen ditzelfde probleem neem ik aan. Snel je bank bellen, geld terugvorderen! |
| quote: |
| Originally posted by magrec DAt zal nogal moeilijk worden als ze echt failliet zijn. Dan kun je meestal wel naar je geld fluiten. |
bij een faillisement wordt de inboedel enzo verkocht en de opbrengst verdeeld over de schuldeiser, maar dan in volgorde van grootte/belangrijkheid enzo. Dus de bank eerst, etc.... denk dat de 'klant' idd kan fluiten naar zijn/haar geld.
klant komt pas als allerlaatste aan de beurt om geld terug te krijgen
Wanneer wordt de inboedel geveild? 
Precision postte op het T.nu forum dit:
| quote: |
Hey folx... I read everywhere that Katana's Only-djs.com is down, we ( 5 employees ) of only-djs.com dont know the 100% truth. If there is any news from o-d's part, i will keep you posted. For now, we can only pray that this isnt the truth, and if so, it would be F*CK*D. Take Care! |
Misschien dat onze grote vriend Akira nu weer meer tjid heeft voor wat terror producties..FUCK TIESTOOOOOOOOOO
Het is weer tijd voor kwaliteit...geen trance-kwantiteit 
hahahaaha lekker genakt als je net wat besteld had
gewoon op CDR doorgaan, ook een optie
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Dat is best wel behoorlijk slecht! Dat zou helemaal stupid zijn, als je dan je geld kwijt bent. Dan hebben veel meer mensen ditzelfde probleem neem ik aan. Snel je bank bellen, geld terugvorderen! |
| quote: |
| Originally posted by Bellie Nou ik heb met de bank gebeld en ze kunnen het geld alleen terughalen als het via incasso was gegaan. En het was dus overgemaakt via internetbankieren en dat ging niet lukken. 2 Tim: Op de site van de KvK staat niet dat ze failliet zijn alleen dat ze uit het handelsregister zijn gehaald. Dus ik kan ook niet zien wie de curator is. Dat hoort er wel bij te staan toch als ze failliet zijn???? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.