TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Only-DJs failliet ??
Pages (2): [1] 2 »


Posted by TranceFool on Sep-27-2004 20:21:

Question Only-DJs failliet ??

De website is al een aantal dagen pleite en ze zijn uitgeschreven bij de KvK las ik ergens anders. Iemand die er meer over weet??


Posted by Tim81 on Sep-27-2004 20:24:

Of ze hebben genoeg verdiend


Posted by New Wave on Sep-27-2004 20:28:

Meneer Katana is er dus toch mee gestopt.
Ik heb hem 2 jaar geleden geintervieuwd en toen zei hij dat hij de platenzaak weg ging doen (BPM-records). Wellicht is hij bezig met een nieuw bedrijfje. wie zal het zeggen?


Posted by MaGiK54 on Sep-27-2004 20:28:

Je bent niet de enige die zich dit afvraagd: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=211226


Posted by dj_spare on Sep-27-2004 20:43:

ik vroeg het me ook al af ja... ze zijn nu ongeveer al een week down... zou er niet aan moeten denken dattie weg is had precision al een mailtje gestuurd, maar die reageert ook niet...


Posted by Chicane on Sep-27-2004 20:55:

BPM was al een tijd lang pleite daar, als je wel eens in de winkel in Zoetermeer kwam dan zag je de borden dat de ruimte te koop was al hangen. Er werd mij steeds verteld dat ze ging verhuizen ergens tussen Leidsendam en Zoetermeer in, waar de PTT ook ergens zit.

Zou me niets verbazen dat ze pleitte zijn, zoveel goeie service hadden ze niet voor internet gebruikers, personeel was wel aardig en als je ze eenmaalde leerde kennen dan hadden ze al de platen voor je klaar liggen (thnx Kim ), maar vaak kreeg ik het idee dat de andere gasten die daar rond liepen zoiets hadden van wtf moet jij hier n00b.


Posted by AversusZ on Sep-27-2004 21:57:

wat ik begreep was dat de site vernieuwd werd en daarom een tijdje niet bereikbaar is

ze waren toch ook nog verhuist naar een nieuw pand?


Posted by jp on Sep-27-2004 22:08:

Volgens Flock is de stekker eruit...


Posted by dj_spare on Sep-27-2004 22:18:

ja ik lees het nu ook... not good not good... ze zijn ook al uitgeschreven bij de Kamer van Koophandel


Posted by DjRV on Sep-28-2004 00:15:

snap er niks van,ben er laast nog geweest samen met Donna op de nieuwe lokatie,niks aan de hand leek het,raaaaaaaaaaaaar


Posted by blup on Sep-28-2004 00:22:

zo vaag?? :S
't laaste wat ik heb gezien is dat ze de site gingen vernieuwen.. Nu ligtie er idd uit...
Wat zonde.. ik kocht daaro altijd mn tracks..
Mischien dat vandaar alles met 90% korting soms weg ging?..

Beetje stom om zomaar oppeens de stekker eruit te doen..
(en eerst nog neer zetten dat ze down zijn voor 'maintaince'...)


Posted by SnuggLe on Sep-28-2004 05:54:

Lekkere communicatie dan........dude!


Posted by Bellie on Sep-28-2004 07:58:

Aanbod was laatste tijd (op technogebied dan) echt zwaar matig. Had al maanden niks besteld en vorige week weer eens wat besteld (55 �) en paar dagen later is die site ineens offline. Ruim een week later nog steeds niks ontvangen van die lijers!

Belachelijk dat ook gewoon nog bestellingen aannamen enzo.
Waarschijnlijk dus gewoon mn 55 euro pleite!


Posted by basd on Sep-28-2004 08:49:

quote:
Originally posted by Bellie
Aanbod was laatste tijd (op technogebied dan) echt zwaar matig.

x2

Ben ook niet voor niks overgestapt op decks.de, goeie service, VEEL meer keus qua techno en nog een stuk goedkoper ook.


Posted by SnuggLe on Sep-28-2004 10:41:

quote:
Originally posted by Bellie
Aanbod was laatste tijd (op technogebied dan) echt zwaar matig. Had al maanden niks besteld en vorige week weer eens wat besteld (55 �) en paar dagen later is die site ineens offline. Ruim een week later nog steeds niks ontvangen van die lijers!

Belachelijk dat ook gewoon nog bestellingen aannamen enzo.
Waarschijnlijk dus gewoon mn 55 euro pleite!


Dat is best wel behoorlijk slecht! Dat zou helemaal stupid zijn, als je dan je geld kwijt bent. Dan hebben veel meer mensen ditzelfde probleem neem ik aan.
Snel je bank bellen, geld terugvorderen!


Posted by magrec on Sep-28-2004 11:23:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat is best wel behoorlijk slecht! Dat zou helemaal stupid zijn, als je dan je geld kwijt bent. Dan hebben veel meer mensen ditzelfde probleem neem ik aan.
Snel je bank bellen, geld terugvorderen!


DAt zal nogal moeilijk worden als ze echt failliet zijn. Dan kun je meestal wel naar je geld fluiten.


Posted by New Wave on Sep-28-2004 12:37:

quote:
Originally posted by magrec
DAt zal nogal moeilijk worden als ze echt failliet zijn. Dan kun je meestal wel naar je geld fluiten.


Je kan nog kijken voor teruggave.
Moet je kijken welke curator ze hebben. Daarmee contact leggen.
Effe KvK bellen. Zeggen dat je een schuldeiser. (moet je wel bewijs hebben dat je geld betaaldheb (giro ofzo) ) Contact opnemen met de curator en bespreken.


Posted by sndh on Sep-28-2004 13:03:

bij een faillisement wordt de inboedel enzo verkocht en de opbrengst verdeeld over de schuldeiser, maar dan in volgorde van grootte/belangrijkheid enzo. Dus de bank eerst, etc.... denk dat de 'klant' idd kan fluiten naar zijn/haar geld.


Posted by Blik on Sep-28-2004 13:29:

klant komt pas als allerlaatste aan de beurt om geld terug te krijgen


Posted by Chicane on Sep-28-2004 15:58:

Wanneer wordt de inboedel geveild?


Posted by sndh on Sep-28-2004 16:28:

Precision postte op het T.nu forum dit:
quote:

Hey folx...

I read everywhere that Katana's Only-djs.com is down, we ( 5 employees ) of only-djs.com dont know the 100% truth. If there is any news from o-d's part, i will keep you posted. For now, we can only pray that this isnt the truth, and if so, it would be F*CK*D.

Take Care!


waarom hij niet weet wat er omgaat ontgaat me een beetje...Ook waarom de site eerst compleet down was, geen server oid, en nu weer under construction is, snap ik niet echt.
Vraag me echt af wat er aan de hand is


Posted by New Wave on Sep-28-2004 20:17:

Misschien dat onze grote vriend Akira nu weer meer tjid heeft voor wat terror producties..FUCK TIESTOOOOOOOOOO Het is weer tijd voor kwaliteit...geen trance-kwantiteit


Posted by Siesta on Sep-28-2004 20:37:

hahahaaha lekker genakt als je net wat besteld had

gewoon op CDR doorgaan, ook een optie


Posted by Bellie on Sep-29-2004 06:58:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat is best wel behoorlijk slecht! Dat zou helemaal stupid zijn, als je dan je geld kwijt bent. Dan hebben veel meer mensen ditzelfde probleem neem ik aan.
Snel je bank bellen, geld terugvorderen!


Nou ik heb met de bank gebeld en ze kunnen het geld alleen terughalen als het via incasso was gegaan. En het was dus overgemaakt via internetbankieren en dat ging niet lukken.

2 Tim: Op de site van de KvK staat niet dat ze failliet zijn alleen dat ze uit het handelsregister zijn gehaald. Dus ik kan ook niet zien wie de curator is. Dat hoort er wel bij te staan toch als ze failliet zijn????


Posted by DjRV on Sep-29-2004 07:33:

quote:
Originally posted by Bellie
Nou ik heb met de bank gebeld en ze kunnen het geld alleen terughalen als het via incasso was gegaan. En het was dus overgemaakt via internetbankieren en dat ging niet lukken.

2 Tim: Op de site van de KvK staat niet dat ze failliet zijn alleen dat ze uit het handelsregister zijn gehaald. Dus ik kan ook niet zien wie de curator is. Dat hoort er wel bij te staan toch als ze failliet zijn????



gewoon je geld innen bij Randy Katana, hij draait gemiddeld 2 x per maand in XL dus pak hem daar aan


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.