TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Premiär: Ny klubb i Uppsala! Club Envy @ News Club 2:a Oktober!
Premiär: Ny klubb i Uppsala! Club Envy @ News Club 2:a Oktober!
Hej alla glada partymänniskor!
LITE BILDER FRÅN PREMIÄREN:

Nu är det premiär för en ny klubb på News Club i Uppsala Lördagen den 2:a Oktober!!
Club Envy kommer att hålla till i en av Uppsalas största och rymligaste lokaler med bra ljud och ljus!!
Vi kommer att köra 1 gång i månaden till att börja med!! Det kommer bli mycket varierande teman och koncept vartefter!! Men det kommer vara helt fri från psy trance!!
Vi kommer att hoppas mycket på detta koncept och köra med olika gäst DJS, stora som små framöver!
Följande händer på premiären:
* 2 tjejer kommer att dansa
* DJ Mange (Trapdoor) kommer att spela!
* I Oozebar kommer vi köra lite mer alternativ musik, för dom som inte gillar techno/trance.
* Dj båset kommer att stå på en 80 cm hög scen (dubbelt så högt som idag) den kommer vara format som ett T och vara ca 4 meter lägnst fram och 2 meter längst bak.
* Fri entre före kl 22.00, Därefter 60:- ,vi kör till 02.00,
* Det är nu på Lördag (den 2 oktober), Det är alltså PREMIÄR DÅ!
* Ålder 18+
Hemsidan är under uppbyggnad men ni kan besöka den på:
http://www.news-club.tk/
http://newscafe.ilovedisco.com/
Frågor angående gäst spelningar eller annat tar ni enklast genom att maila mig på: [email protected]
Så jag hoppas det dyker upp en hel del folk nu på premiären och framöver och tittar förbi!
//Toomas / Toka
verkar vara ett sjyst koncept men jag känner mig lite förvirrad...
kommer det inte vara någon som helst trance i några former, vad gör då festpromotionen här? 
Vizay: Klart det kommer spelas trance!! DJ Mange från Trapdoor kommer lira samt så kommer Danni Kay att spela en hel del schysst trance!
Toka: You've got mail 

Verkar vara ett riktigt schysst upplägg som kan locka en ganska bred publik.
| quote: |
| Originally posted by toka Vizay: Klart det kommer spelas trance!! DJ Mange från Trapdoor kommer lira samt så kommer Danni Kay att spela en hel del schysst trance! |
great!
jajabullar!!
Japp..då så, kommer att bli riktigt nice..! Jag kommer att öppna innan mange...! Kommer att bli fullt ös..!!
Tycker att folk skall ta sig hit till Uppsala på lördag..! Genom att publiken kommer nog (högst troligt) att vara väldigt bred så kommer det att spelas snäll melodisk trance av mig...!
/Daniel
Fan tyvärr ska man ju på kombinerad inflyttningsfest/födelsedags fest på lördag
Damn.... Hade ju vart kul !!!
Börjar smått se fram emot premiären nu! 
helt fri från psytrance?
gå och dö lixom
| Originally posted by RebeL9 helt fri från psytrance? gå och dö lixom |
| Originally posted by Amplifire Du är ju inte precis känd för att vara en öppensinnad person själv, när det gäller musikstilar alltså... |
Jaa..varken hardstyle eller psy kommer att finnas med denna kväll..just pure trance..!:P
yes och massa dansband! Älskar att svänga den lurviga till Carola - Främling!
| Originally posted by RebeL9 yes och massa dansband! Älskar att svänga den lurviga till Carola - Främling! |
vänta bara, snart rullar det säkert bootlegs på carolalåtar av gabriel & dresden på schlagergolvet ^^
| Originally posted by Vizay vänta bara, snart rullar det säkert bootlegs på carolalåtar av gabriel & dresden på schlagergolvet ^^ |

| Originally posted by RebeL9 yes och massa dansband! Älskar att svänga den lurviga till Carola - Främling! |
endre: får vi höra dom där vocalsen i din nästa produktion nurå? 
Jaa då var premiären avklarad då!
En helt godkänd premiär enligt mig! Kunde varit mycket bättre men man hade inga jättestora förhoppningar direkt! Lite svårfångad publik stundtals men man får nog kompromissa med att spela kommersiellt lite då och då de första gångerna för att det ska sätta intryck på folk här!
Var första gången vi provade på ett sånt här koncept på just News Club där folk annars är vana med att höra Gunther och annan radio musik.
Kommersiellt var dock inte vad varken DJ Danni Kay eller DJ Mange (Trapdoor) ville spela! Mycket blandat krogfolk som hänger på stället! Men det är var trots allt premiären och det kan bli bättre framöver!
Det var en del folk på dansgolvet och de verkade trivas där! Många som kom fram och tackade för kvällen etc! Lite positiv feedback!
Släppte loss lite i slutet av kvällen! Var det hårdare drivigare soundet som verkade fungare bäst!
Vi får se när nästa Club Envy fest blir av! Håller er uppdaterade!
Ni kan ju besöka hemsidan så länge på: http://www.news-club.tk/
Meddela mig om det är några problem med hemsidan! De flesta har problem med att komma in på "Mingel" och "Gästboken".
Bilder från premiären lär dyka upp snart oxo!
Toomas / Toka
lite bilder från premiären finns uppe här nu!
såg nice ut 
toka check your mail förresten 
Om det är någon som var på premiären så skriv gärna en rad eller två i gästboken på News Club. Det är viktigt för de att få lite feedback och för att de ska kunna fortsätta inför kommande trance och klubbkvällar med Club Envy!
hemsidan: http://www.news-club.tk/
//toomas / toka