TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fred Acler på RadioSeven.se
Fred Acler på RadioSeven.se
Nu på söndag kommer jag att spela på RadioSeven mellan 19 och 20. Jag kommer att bjuda på både nya o gamla låtar, men med tyngdpunkt på uplifting. 
Om du inte kan lyssna på söndag, så kommer setet att finns tillgängligt för nedladdning från min sida efter showen.
Trevlig lyssning!! 
Najjsigt 
Kommer med största säkerhet att lyssna. Får säga lycka till me "showen" i förskott 
| quote: |
| Originally posted by M1cro5lave Najjsigt ![]() Kommer med största säkerhet att lyssna. Får säga lycka till me "showen" i förskott |

Ska se till att ratta in 
jag har en kompis i sthlm som lyssnar på Radio Seven dygnet runt, så vi ska nog ratta in.
jag har själv skickat in en mix men fick inget svar 
Hoppas det var nån som gillade showen igår 
Skall försöka lägga upp setet på min sida senare idag.
jag hade Radio Seven igång hela eftermiddan sedan glömde jag bort att du skulle spela. plötsligt slog det mig och då var jag redan halvvägs i ditt set. så jag har hört hela, men minns bara sista halvan
grymt var det i af 
| Originally posted by CJ InterCity jag hade Radio Seven igång hela eftermiddan sedan glömde jag bort att du skulle spela. plötsligt slog det mig och då var jag redan halvvägs i ditt set. så jag har hört hela, men minns bara sista halvan grymt var det i af |
Tiden går ju alltid så fort när man har kul.
Nu finns mitt från i söndags upp på min sida
www.fred-acler.tk , så det är bara att plocka hem om man känner för det 
Låtlista:
1. Sander Van Doorn - Darkroast (original mix)
2. Katana - In Silence (Txitarro remix)
3. Matt Darey & Lost Tribe - Posessed (Original mix)
4. Empyreal Sun feat. Elles de Graaf - From Dark To Light (Lange Remix)
5. Adam White & Andy Moor presents Whiteroom - The White Room
6. Re:Locate - Typhoon
7. Re:Locate - Waterfall
8. Misja Helslot - Back From Your Past (Shane 54 remix)
9. Matt Darey - Nocturnal Delight (Original mix)
*host host*
*host* Jag kommer också att dyka upp på radio seven!!*host* 

Re: *host host*
| Originally posted by DjDanniKay *host* Jag kommer också att dyka upp på radio seven!!*host* ![]() ![]() ![]() |

| Originally posted by FredAcler Nu finns mitt från i söndags upp på min sida www.fred-acler.tk , så det är bara att plocka hem om man känner för det ![]() |
| Originally posted by M1cro5lave Grymt! Har redan plockat hem.. |

Re: *host host*
| Originally posted by DjDanniKay *host* Jag kommer också att dyka upp på radio seven!!*host* ![]() ![]() ![]() |
Re: Re: *host host*
| Originally posted by CJ InterCity äsch, alla får spelningar utom lilla jag hur har ni fått spelningarna då? jag har skickat in demo, men kanske jag skickade fel och det hamnade på deras hiphop avdelning? |