TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [04-12-2004] Thunderdome 2004 - Jaarbeurs, Utrecht


Posted by jp on Oct-03-2004 13:26:

[04-12-2004] Thunderdome 2004 Jaarbeurs Utrecht

Locatie: Jaarbeurs Utrecht
Prijs: 45,25 Euro
Line-up:

ZAAL 1:

Sceletor
Korsakoff
The DJ Producer vs. Manu le Malin
Ophidian
DJ Paul
Unexist
Catscan [Live]
Vince
Promo
The Visitor
Outblast

ZAAL 2:

Manga vs. T-Man
Miro
Dano
105 Kilo Maarten feat. Deimos
Angels of Darkness [Live]
DJ Baas vs. Xcess
Placid K
Buzz Fuzz
The Rapist vs. Lenny Dee
Smurf


Posted by dj_spare on Oct-03-2004 13:52:

2 zalen maar? dacht dat het een soort TE was alleen dan de E 1 letter minder dan E... en meer zalen


Posted by jp on Oct-03-2004 14:00:

Thunderdome is altijd maar 2 of 3 zalen geweest: oldschool/newschool, hardcore en eventueel terror

Er staan nogal wat onbekende namen op de line-up dus is het misschien interessant om er naartoe te gaan. Beter als Thunderdome a Decade zal het wel nooit meer worden...

Wat me vooral tegenstaat zijn die nepgabbers van tegenwoordig, maar dat is een kwestie van negeren

Dance Valley Winter is overigens op dezelfde dag


Posted by nwopper on Oct-03-2004 14:26:

Dat wordt Dance Valley Winter Edition!



En Innercity daarna

En misschien TE om het af te leren..


Posted by HiGH_NrG on Oct-03-2004 14:26:

quote:
Originally posted by jp

Wat me vooral tegenstaat zijn die nepgabbers van tegenwoordig, maar dat is een kwestie van negeren



Die zijn er toch al jaren? En ik zou me meer ergeren aan eventuele wazi's en andere kansloze stakkers...


Posted by nwopper on Oct-03-2004 14:29:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Die zijn er toch al jaren? En ik zou me meer ergeren aan eventuele wazi's en andere kansloze stakkers...


Vind ik ook! Lopen ze stoer te doen in hun Lonsdale....beetje hitlergroetjes rond te wuiven... Ze weten niet eens waar ze over praten, laat staan wat ze doen...


Lonsdale is een boxmerk gecreerd door mensen met een zwarte huidskleur.....




Posted by HiGH_NrG on Oct-03-2004 14:32:

quote:
Originally posted by nwopper
Vind ik ook! Lopen ze stoer te doen in hun Lonsdale....beetje hitlergroetjes rond te wuiven... Ze weten niet eens waar ze over praten, laat staan wat ze doen...


Lonsdale is een boxmerk gecreerd door mensen met een zwarte huidskleur.....



Dat is ook wel een beetje kortzichtig. Lopen ook zat gastjes rond in Lonsdale die zich niet zo gedragen...


Posted by Opti on Oct-03-2004 15:02:

Ik heb ook Lonsdale


Posted by moogwai on Oct-03-2004 15:40:

quote:
Originally posted by Optimus
Ik heb ook Lonsdale



zegt ook genoeg


Posted by New Wave on Oct-03-2004 16:18:

quote:
Originally posted by nwopper
Vind ik ook! Lopen ze stoer te doen in hun Lonsdale....beetje hitlergroetjes rond te wuiven... Ze weten niet eens waar ze over praten, laat staan wat ze doen...


Lonsdale is een boxmerk gecreerd door mensen met een zwarte huidskleur.....



Achman!!! Bullshit. Lonsdale is van ons! geen enkele groep mag die kleding dragen, wij nieuwe hardstyle/hardcore hooligans mogen dit alleen dragen. De rest is fake!!! LoNsDaLe FoReVeR!!!!


Posted by DjRV on Oct-03-2004 17:49:

quote:
Originally posted by Optimus
Ik heb ook Lonsdale



tering,hoe strak stond je hier?


Posted by Opti on Oct-03-2004 17:53:

het grappige is dat ik juist volkomen nuchter was


Posted by basvh on Oct-03-2004 18:31:

waarschijnlijk werd ie op dat moment gerimt


Posted by New Wave on Oct-03-2004 18:39:

quote:
Originally posted by Optimus


Ik zie nu pas dat ik er ook op sta Toen had ik nog lang haar


Posted by MaGiK54 on Oct-04-2004 00:00:

quote:
Originally posted by Optimus
Ik heb ook Lonsdale




Whoaoaoaoao, wat een pic geweldig


Posted by SnuggLe on Oct-08-2004 10:40:

Ik moest er een paar jaar geleden (2002 dacht ik) werken voor mijn bijbaantje, heb me UITSTEKEND vermaakt van wat ik mee heb kunnen maken. Lekker hakken in de oldschool hal, supervet al die oude knallers (oa pessa pessa).

Dit jaar weinig oude bekende namen... geen olschool meer?
Nieuwe hardcore zuigt....Vroegah was alles beter.


Posted by jp on Nov-19-2004 16:37:

De DVD van Thunderdome staat online. Leuke filmpies

http://thunderdome.id-t.com/portal/thundertv.php

quote:
Thunderdome Events

Thunderdome A Decade
Thunderdome - RAI amterdam - 12/10/2002
Thunderdome - Heineken Music Hall Amsterdam - 25/8/2001
Thunderdome - Thialf Heerenveen - 2/10/1999
Thunderdome - Fec Expo Leeuwarden - 28/11/1998
3 steps ahead @ Mysteryland- Bussloo - 04/7/1997
Thunderdome @ Mysterland - Jaarbeurs Utrecht - 22/2/1997
Thunderdome - Sportpaleis Antwerpen - 29/3/1997
Thunderdome - Sportpaleis Antwerpen - 16/11/1996
Thunderdome - Fec Expo Leeuwarden - 20/4/1996
Thunderdome vs. Hellraiser - Amsterdam - 26/8/1995
Thunderdome - Oberhausen Revierpark Duitsland - 13/5/1995
Thunderdome - Keulen Sporthalle Koln Duitsland - 11/7/1994
Thunderdome - Jaarbeurs Utrecht - 27/11/1993
Thunderdome - Martinihal Groningen - 09/10/1993
Thunderdome - Martinihal Groningen - 08/05/1993
Thunderdome - Thialf Heerenveen - 03/04/1993
Thunderdome - Statenhal Den Haag - 13/03/1993
Thunderdome - Frieslandhallen Leeuwarden - 13/02/1993
Thunderdome - Thialf Heerenveen - 3/10/1992

Thunderdome on Tour

Thunderdome on Tour Compilation (31 min.)


Thunderdome TV programms

Hakkeehhh!!!

Thunderdome Commercials

Thunderdome 2004 Jaarbeurs Utrecht [event]
Thunder Magazine
CD Thunderdome Megamix
Thunderdome Global Hardcore Nation
Thunderdome 99
CD Thunderdome
CD Thunderdome
CD Thunderdome
CD Thunderdome Christmas Edition
CD Thunderdome Best of Limited Box
CD Thunderdome Best of 98
CD Thunderdome Best of 97
CD Thunderdome Best of Box
CD Thunderdome Best of
CD Thunderdome 92-99
CD Thunderdome XXII
CD Thunderdome XXI
CD Thunderdome XX
CD Thunderdome XIX
CD Thunderdome XVIII
CD Thunderdome XVII
CD Thunderdome XVI
CD Thunderdome XV
CD Thunderdome XIV
CD Thunderdome XIII
CD Thunderdome XII
CD Thunderdome XI
CD Thunderdome X
CD Thunderdome IX
CD Thunderdome VIII
CD Thunderdome VII
CD Thunderdome VI
CD Thunderdome V
CD Thunderdome IV
CD Thunderdome III
CD Thunderdome II
CD Thunderdome I

Thunderdome Animations

Thunderdome 3d Animations


Posted by HiGH_NrG on Nov-19-2004 17:30:

quote:
Originally posted by jp
De DVD van Thunderdome staat online. Leuke filmpies

http://thunderdome.id-t.com/portal/thundertv.php


Vette filmpjes!


Posted by franzelare on Nov-20-2004 10:30:

ik zit er wel aan te denken om ff te gaan kijken maar er is ook DV en er is een leuk techno feest in het gele kasteel waar veel bekende van mij heen gaan....


Posted by jp on Nov-24-2004 16:48:

Thunderdome is nu ook TWEE voor de prijs van EEN


Posted by jp on Nov-24-2004 17:19:

Naar aanleiding van de column van Duncan over de kaartenactie voor Innercity zijn er bij ID&T honderden mails binnengekomen. Heel veel positieve reacties. Logisch is het wel dat de actie voor Innercity veel vragen heeft opgeroepen waarom ID&T dit niet ook doet voor Thunderdome dat op 4 december a.s. in de Jaarbeurs in Utrecht plaatsvindt. Terechte vraag!

ID&T vindt inderdaad dat deze actie in 2004 ook voor Thunderdome moet gelden. Wij moesten daarvoor wel toestemming hebben van de gemeente Utrecht en de Jaarbeurs om de capaciteit te vergroten. Het goede nieuws is dat we die toestemming vandaag hebben gekregen!

Dus geldt nu ook voor Thunderdome: 2 voor de prijs van 1. Iedereen die al een kaart heeft gekocht mag gratis iemand meenemen. Iedereen die nog een kaart koopt mag ook gratis iemand meenemen. Dus: met 1 kaart kun je met twee personen naar binnen.

Tot Thunderdome!

Hieronder nog de antwoorden op een aantal veel gestelde vragen over de actie:

Wordt het nu niet te vol?
Nee. We hebben de capaciteit aangepast en kunnen makkelijk iedereen veilig huisvesten.

Krijg ik nu ook twee verschillende kaarten?
Nee. Je hoeft maar 1 kaart te kopen en daarmee kun je samen naar binnen. Je krijgt dus niet 2 kaarten maar 1 kaart die geldig is voor twee personen. Je moet dus wel samen tegelijk naar binnengaan.

Als ik al een kaart heb gekocht geldt de actie dan ook?
Ja. Je kunt met de kaart die je al hebt gekocht samen met iemand anders naar binnen.

Wordt er nu niet bezuinigd op veiligheid?
Nee ID&T zal gewoon een goed feest neerzetten. Alles zal, net als Thunderdome vorig jaar en net als andere feesten van ID&T, goed en veilig geregeld zijn. De kwaliteit van het feest blijft absoluut gewaarborgd.

Waar kan ik kaarten kopen?
Je kunt kaarten kopen bij alle filialen van Ticketbox en bij de Free Record Shops. Ook kun je kaarten kopen via www.ticketbox.nl

Hoe lang loopt deze actie?
De actie loopt tot het feest op zaterdag 4 december dus. Of de actie stopt eerder als alle beschikbare kaarten zijn uitverkocht

Is deze actie geen grap?
Nee. Deze actie is heel serieus en zeker geen grap. Je hoeft dus niet bang te zijn dat de actie wordt ingetrokken.

Voor meer informatie: www.thunderdome.nl of via [email protected]


Posted by magrec on Nov-24-2004 18:01:

Soms dan heb ik het gevoel dat dit gewoon een enorme publiciteitsstunt is die al maanden van te voren besproken is op het kantoor van id&t....

maar goed dat zal dan wel niet want vv van innercity liep echt slecht.


Posted by jp on Dec-27-2004 10:06:

http://www.id-t.com/videoarchief/thunderdome2004.wmv

Thunderdome 2004 compilatie video



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.