TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armada presents 'Famous'!
Pages (2): [1] 2 »

Posted by MaGiK54 on Oct-03-2004 23:51:

Armada presents 'Famous'!

Dat dit niemand gepost heeft, aangezien het al vanaf de 22e op de armada-site staat:

Saturday the 30th of October, Armada proudly presents its new monthly concept 'Famous' at club 'Panama in Amsterdam. Every last Saturday of the month will become an unforgettable evening.

It doesn't happen very often these days that a party leaves an inerasable impression. Armada promises that 'Famous' will be just a little more original than on ordinary party and will have a classy charm.

Famous will represent style, dancing, exclusiveness and good alternate dance Music. Therefor we will provide you with a massive line up: Markus Schulz and Mischa Daniels will be resident dj's at the 'Famous' events and this episode they will be joined by no one less than 'Marnix and Brian S'.

As you can see by looking at the list of dj's mentioned above the last Saturday of the month will have an alternate musical filling in. House, progressive and groove will be the most important ingredients.
In short: "the ideal party to close the month with."

Famous will begin at 11.00 p.m. (CET) and the admission fee will be 15 euro.

Panama
Oostelijke Handelskade 4
Amsterdam

Markus Schulz als resident, cool grote kans dat ik dit feestje wel eens ga bezoeken, zeker het in de gaten houden waard.

Posted by Opti on Oct-04-2004 00:21:

Haha, zag het een uur geleden toevallig op de Panama site Leuk concept

Posted by MaGiK54 on Oct-04-2004 00:23:

Ben blij dat er wat meer in Panama qua EDM wordt georganiseerd, ben altijd in voor een feessie in Panama, echt ��n van mijn favo locaties voor feessies.

Posted by Chicane on Oct-04-2004 06:40:

Wat een combinatie ook, Schulz en Marnix/Brian S

Posted by Matthijs on Oct-04-2004 07:18:

Eerste editie valt samen met TIC, zal lastig worden om veel mensen te trekken dan... Misschien dat ik in november een kijkje ga nemen, Markus draait dan samen met Lemon8, lijkt me wel leuk!

Posted by M_Peror on Oct-04-2004 07:36:

quote:
Originally posted by Matthijs
Eerste editie valt samen met TIC, zal lastig worden om veel mensen te trekken dan... Misschien dat ik in november een kijkje ga nemen, Markus draait dan samen met Lemon8, lijkt me wel leuk!

Klinkt goed, maar idd TiC, ik ga op z'n vroegst in november een keertje kijken. Panama is een superlocatie. En de combi Markus / Lemon8 werkt uitstekend (Armada Night in de Mazzo okt 2003 --weliswaar Armin ertussen-- was toppie )

Posted by Bouma-Bros on Oct-04-2004 09:32:

quote:
Originally posted by Chicane
Wat een combinatie ook, Schulz en Marnix/Brian S

Marnix en Brian S staan geloof ik in de tweede zaal. Kan Sander hier wel ff bevestigen.

27 November ben ik er zeker bij met Markus en Lemon 8!

Sido

Posted by Donna on Oct-04-2004 09:42:

quote:
Originally posted by Matthijs

Sja,vooral blijven proberen en daardoor de frustratie blijven voelen,energie verspilling en voorspelbaar.
Magoed,wie weet komt er een dag dat t werkt en de Armada boys verder kunnen gaan met hun eigen leven.

Marcus en Lemon8 KAN een lekkere combi zijn als Marcus de goeie beuk maar pakt.

En dat niemand t nog heeft gepost is nie zo vreemd,Armada is niet zo heel geweldig nieuws nl.

Posted by HiGH_NrG on Oct-04-2004 09:46:

Die combinatie met Lemon8 lijkt me erg interessant! Ik denk dat ik daar wel te vinden ben...

Posted by DjRV on Oct-04-2004 17:19:

wanneer zal de eerste armada erotic komen .. ??

ambs en armin samen in een kooi in het leer

Posted by franzelare on Oct-04-2004 18:49:

ruub, ouwe zeikerd van me, leef jij ook nog

ben benieuwd wat ze gaan programmeren, ik hou het zeker in de gaten en ga denk ik wel een keertje kijken daar.

Posted by Siesta on Oct-04-2004 18:51:

Rv lijkt me wel een geschikte kandidaat voor Voorzitter van de armada fanclub

Posted by DjRV on Oct-04-2004 21:28:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
Rv lijkt me wel een geschikte kandidaat voor Voorzitter van de armada fanclub

LOL

Posted by AxePlode on Oct-04-2004 21:55:

Ik woon echt aan het verkeerde teringeind van dit landje, wanneer komen er nou es relaxe feestjes in eindhoven...

maargoed, heel misschien dat ik ook kom

markus schulz draait wel rlx, lemon8 ook. marnix en brian s hebben de afgelopen jaren op sensation geopend en die hebben wel leuke plaatjes gedraait maar niet echt top... valt me een beetje tegen dat ze die gevraagd hebben...

Posted by basd on Oct-05-2004 07:13:

quote:
Originally posted by AxePlode
Ik woon echt aan het verkeerde teringeind van dit landje, wanneer komen er nou es relaxe feestjes in eindhoven...

Eindhoven is nou niet echt erg ver weg van de meeste lokaties hoor, je moet er wel een beetje wat voor over hebben.. De meeste mensen hier zitten wel vaker lang in de trein / auto voor een feest, da's alleen maar leuk en gezellig.

Ga eens een tijdje in Noordoost-Groningen ofzo wonen, en kom dan terug

Posted by Bouma-Bros on Oct-14-2004 10:00:

Nu online: http://www.famousnight.nl/

Posted by MaGiK54 on Oct-15-2004 18:42:

Grote kans dat ik de 27e november even ga kijken.

Posted by jp on Oct-15-2004 18:46:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Grote kans dat ik de 27e november even ga kijken.

+1

Gelukkig is het op een zaterdag

Posted by Roos22 on Oct-18-2004 14:31:

Ziet er goed uit! I'm there!

Eindelijk wat leuke feestjes in Panama!

Posted by AxePlode on Oct-18-2004 15:24:

quote:
Originally posted by basd
Eindhoven is nou niet echt erg ver weg van de meeste lokaties hoor, je moet er wel een beetje wat voor over hebben.. De meeste mensen hier zitten wel vaker lang in de trein / auto voor een feest, da's alleen maar leuk en gezellig.

Ga eens een tijdje in Noordoost-Groningen ofzo wonen, en kom dan terug

het is best te doen met de trein enzo maar dat is elke keer zo'n gekloot en ik moet ff wat mensen zien te vinden die met me mee willen enzo. maar als ze nou ook relaxede feestje in eindhoven hadden zou me dat wat beter uitkomen weet je

Posted by MaGiK54 on Oct-18-2004 17:36:

quote:
Originally posted by AxePlode
het is best te doen met de trein enzo maar dat is elke keer zo'n gekloot en ik moet ff wat mensen zien te vinden die met me mee willen enzo. maar als ze nou ook relaxede feestje in eindhoven hadden zou me dat wat beter uitkomen weet je

Even beter het forum lezen:

19-11-2004 Everybody Again @ Rechter Eindhoven
Area 1: Sander Kleinenberg (5 hour set)
Area 2: Dj Remski, De La Sarge.

Entree: 10 euro.

Lijkt me toch wel een relaxt feessie en in Eindhoven

Posted by emre on Nov-28-2004 23:11:

Tim81 en ik hebben ons samen met 2 vrienden en met de hele zooi bekenden in de Panama goed vermaakt de 27e in de Panama!!

Klein stukje Mischa Daniels gehoord (klonk best lekker), toen een stuk Lemon8 wat erg lekker klonk. Daarna naar zaal 2 om El Sandro ff te supporten en dat was geen straf!! Bouma junior was goed bezig en hij draaide de voor mij beste plaat v/d avond --> die knaller die Prydz icm met Adeva heeft gemaakt Helemaal los

Vervolgens hele set van Markus gehoord en die klonk een stuk beter dan ik de laatste tijd van hem gehoord had .... was het geloof een beetje kwijt maar hij is op de goede weg terug

All in all een hele vermakelijke zaterdagavond

Posted by MaGiK54 on Nov-29-2004 06:22:

Wasset nog een beetje druk ???

Posted by emre on Nov-29-2004 09:47:

Redelijk --> druk genoeg om zaal 2 open te gooien

Posted by Bouma-Bros on Nov-29-2004 10:15:

Speciaal voor Emre

ElSandro @ Famous (27-11-2004)

01. Erikah Badu & Ewan Kaye - On And On (Chunkyaffe Mix)
02. JF Sebastian - Untitled
03. Mannel - Cruel Summer (Dub Mix)
04. Chiapet - Westworld (Skylark Remix)
05. Hiratzka & Kazell - In Your Eyes
06. Eric Prydz & Adeva - In & Out
07. Paris & Healey - Ripped
08. Coca & Villa - La Noche
09. Hawaii Meets PFN - Improvise Your Rhythm
10. Max Graham Feat. Jessica Riddle - Gone

Pages (2): [1] 2 »