TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armada presents 'Famous'!
Pages (2): [1] 2 »
Armada presents 'Famous'!
Dat dit niemand gepost heeft, aangezien het al vanaf de 22e op de armada-site staat:
Saturday the 30th of October, Armada proudly presents its new monthly concept 'Famous' at club 'Panama in Amsterdam. Every last Saturday of the month will become an unforgettable evening.
It doesn't happen very often these days that a party leaves an inerasable impression. Armada promises that 'Famous' will be just a little more original than on ordinary party and will have a classy charm.
Famous will represent style, dancing, exclusiveness and good alternate dance Music. Therefor we will provide you with a massive line up: Markus Schulz and Mischa Daniels will be resident dj's at the 'Famous' events and this episode they will be joined by no one less than 'Marnix and Brian S'.
As you can see by looking at the list of dj's mentioned above the last Saturday of the month will have an alternate musical filling in. House, progressive and groove will be the most important ingredients.
In short: "the ideal party to close the month with."
Famous will begin at 11.00 p.m. (CET) and the admission fee will be 15 euro.
Location:
Panama
Oostelijke Handelskade 4
Amsterdam
Markus Schulz als resident, cool grote kans dat ik dit feestje wel eens ga bezoeken, zeker het in de gaten houden waard.
Haha, zag het een uur geleden toevallig op de Panama site
Leuk concept
Ben blij dat er wat meer in Panama qua EDM wordt georganiseerd, ben altijd in voor een feessie in Panama, echt ��n van mijn favo locaties voor feessies.
Wat een combinatie ook, Schulz en Marnix/Brian S 
Eerste editie valt samen met TIC, zal lastig worden om veel mensen te trekken dan... Misschien dat ik in november een kijkje ga nemen, Markus draait dan samen met Lemon8, lijkt me wel leuk!
| quote: |
| Originally posted by Matthijs Eerste editie valt samen met TIC, zal lastig worden om veel mensen te trekken dan... Misschien dat ik in november een kijkje ga nemen, Markus draait dan samen met Lemon8, lijkt me wel leuk! |
)
| quote: |
| Originally posted by Chicane Wat een combinatie ook, Schulz en Marnix/Brian S |
| quote: |
| Originally posted by Matthijs Eerste editie valt samen met TIC, zal lastig worden om veel mensen te trekken dan... Misschien dat ik in november een kijkje ga nemen, Markus draait dan samen met Lemon8, lijkt me wel leuk! |
Die combinatie met Lemon8 lijkt me erg interessant! Ik denk dat ik daar wel te vinden ben... 
wanneer zal de eerste armada erotic komen .. ??
ambs en armin samen in een kooi in het leer

ruub, ouwe zeikerd van me, leef jij ook nog 
ben benieuwd wat ze gaan programmeren, ik hou het zeker in de gaten en ga denk ik wel een keertje kijken daar.
Rv lijkt me wel een geschikte kandidaat voor Voorzitter van de armada fanclub 
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta Rv lijkt me wel een geschikte kandidaat voor Voorzitter van de armada fanclub |
Ik woon echt aan het verkeerde teringeind van dit landje, wanneer komen er nou es relaxe feestjes in eindhoven... 
maargoed, heel misschien dat ik ook kom 
markus schulz draait wel rlx, lemon8 ook. marnix en brian s hebben de afgelopen jaren op sensation geopend en die hebben wel leuke plaatjes gedraait maar niet echt top... valt me een beetje tegen dat ze die gevraagd hebben...
| quote: |
| Originally posted by AxePlode Ik woon echt aan het verkeerde teringeind van dit landje, wanneer komen er nou es relaxe feestjes in eindhoven... ![]() |
Nu online: http://www.famousnight.nl/

Grote kans dat ik de 27e november even ga kijken.
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Grote kans dat ik de 27e november even ga kijken. |
Ziet er goed uit! I'm there!
Eindelijk wat leuke feestjes in Panama!
| quote: |
| Originally posted by basd Eindhoven is nou niet echt erg ver weg van de meeste lokaties hoor, je moet er wel een beetje wat voor over hebben.. De meeste mensen hier zitten wel vaker lang in de trein / auto voor een feest, da's alleen maar leuk en gezellig. Ga eens een tijdje in Noordoost-Groningen ofzo wonen, en kom dan terug |
| quote: |
| Originally posted by AxePlode het is best te doen met de trein enzo maar dat is elke keer zo'n gekloot en ik moet ff wat mensen zien te vinden die met me mee willen enzo. maar als ze nou ook relaxede feestje in eindhoven hadden zou me dat wat beter uitkomen weet je |
Tim81 en ik hebben ons samen met 2 vrienden en met de hele zooi bekenden in de Panama goed vermaakt de 27e in de Panama!!
Klein stukje Mischa Daniels gehoord (klonk best lekker), toen een stuk Lemon8 wat erg lekker klonk. Daarna naar zaal 2 om El Sandro ff te supporten en dat was geen straf!! Bouma junior was goed bezig en hij draaide de voor mij beste plaat v/d avond --> die knaller die Prydz icm met Adeva heeft gemaakt
Helemaal los
Vervolgens hele set van Markus gehoord en die klonk een stuk beter dan ik de laatste tijd van hem gehoord had .... was het geloof een beetje kwijt maar hij is op de goede weg terug
All in all een hele vermakelijke zaterdagavond 
Wasset nog een beetje druk ???
Redelijk --> druk genoeg om zaal 2 open te gooien
Speciaal voor Emre 
ElSandro @ Famous (27-11-2004)
01. Erikah Badu & Ewan Kaye - On And On (Chunkyaffe Mix)
02. JF Sebastian - Untitled
03. Mannel - Cruel Summer (Dub Mix)
04. Chiapet - Westworld (Skylark Remix)
05. Hiratzka & Kazell - In Your Eyes
06. Eric Prydz & Adeva - In & Out
07. Paris & Healey - Ripped
08. Coca & Villa - La Noche
09. Hawaii Meets PFN - Improvise Your Rhythm
10. Max Graham Feat. Jessica Riddle - Gone
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.