TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Ftp מישהוא יכול להסביר לי קצת על


Posted by luckystrike on Oct-06-2001 05:36:

Ftp מישהוא יכול להסביר לי קצת על

מה כולם מתלהבים מהאפטיפי הזה???

זה באמת טוב כל כך לשירים וכאלה?
הורדתי את
CUTE FTP

ועדיין אין לי מושג איך להשתמש בזה - מישהוא יכול לעזור לי עם הקטע הזה?


Posted by Dj-2TaLL on Oct-06-2001 10:52:

כן אחי, מה אתה צריך לדעת?


Posted by luckystrike on Oct-06-2001 16:32:

איך משתמשים בזה?


Posted by YuVaL on Oct-06-2001 17:54:

אח שלי
שלח לי הודעה באיי סיי קיו או במסן

אני יסביר לך זה פשוט לאללה


Posted by ripcurl on Oct-09-2001 23:02:

שמע אחי, אנשים מתלהבים מזה כי כשיש לך את התוכנה ואת ה
ftp
להתחבר אליו זה מצויין

ftp
זה כמו דיירקט אחד גדול, אתה בעצם מתחבר לשרת שמישהו הקים ואתה יכול להוריד את כל מה שהוא שם לך שם

אני אישים הייתי ממליץ לך להוריד תוכנה יותר פשוטה מcute ftp
תנסה את
ftp explorer שאפשר להשיג ב www.download.com

אם אתה צריך עוד עזרה שלך לי pm
או לאי סי קיו
17003217


Posted by luckystrike on Oct-10-2001 01:23:

quote:
Originally posted by ripcurl
שמע אחי, אנשים מתלהבים מזה כי כשיש לך את התוכנה ואת ה
ftp
להתחבר אליו זה מצויין

ftp
זה כמו דיירקט אחד גדול, אתה בעצם מתחבר לשרת שמישהו הקים ואתה יכול להוריד את כל מה שהוא שם לך שם

אני אישים הייתי ממליץ לך להוריד תוכנה יותר פשוטה מcute ftp
תנסה את
ftp explorer שאפשר להשיג ב www.download.com

אם אתה צריך עוד עזרה שלך לי pm
או לאי סי קיו
17003217


תודה אח שלי!!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.