TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Ftp מישהוא יכול להסביר לי קצת על
Ftp מישהוא יכול להסביר לי קצת על
מה כולם מתלהבים מהאפטיפי הזה???
זה באמת טוב כל כך לשירים וכאלה?
הורדתי את
CUTE FTP
ועדיין אין לי מושג איך להשתמש בזה - מישהוא יכול לעזור לי עם הקטע הזה?

כן אחי, מה אתה צריך לדעת?
איך משתמשים בזה?
אח שלי
שלח לי הודעה באיי סיי קיו או במסן
אני יסביר לך זה פשוט לאללה
שמע אחי, אנשים מתלהבים מזה כי כשיש לך את התוכנה ואת ה
ftp
להתחבר אליו זה מצויין
ftp
זה כמו דיירקט אחד גדול, אתה בעצם מתחבר לשרת שמישהו הקים ואתה יכול להוריד את כל מה שהוא שם לך שם
אני אישים הייתי ממליץ לך להוריד תוכנה יותר פשוטה מcute ftp
תנסה את
ftp explorer שאפשר להשיג ב www.download.com
אם אתה צריך עוד עזרה שלך לי pm
או לאי סי קיו
17003217

| quote: |
| Originally posted by ripcurl שמע אחי, אנשים מתלהבים מזה כי כשיש לך את התוכנה ואת ה ftp להתחבר אליו זה מצויין ftp זה כמו דיירקט אחד גדול, אתה בעצם מתחבר לשרת שמישהו הקים ואתה יכול להוריד את כל מה שהוא שם לך שם אני אישים הייתי ממליץ לך להוריד תוכנה יותר פשוטה מcute ftp תנסה את ftp explorer שאפשר להשיג ב www.download.com אם אתה צריך עוד עזרה שלך לי pm או לאי סי קיו 17003217 |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.