TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Onofficial Innercity Line-up!!!!!!!!
Pages (2): [1] 2 »
Onofficial Innercity Line-up!!!!!!!!
Hieronder staat de onoffici�le "Sensation" line-up van Innercity, wat een bagger line-up, als je tenminste kijkt naar de Mainstage, dat zij ntoch geen namen die je op de mainstage neerzet........Daft Punk zegt al genoeg lijkt mij
wat vinden jullie ervan??
Mainstage:
Michiel de Hey
DJ Jean
Daft Punk
Push
Marco V
Techno:
Miss Djax
Adam Beyer
Speedy J
K-Cee
Richie Hawtin
Progressive:
Tiesto
Remy
Seb Fontaine
Danny Howells
Eric Denz Da Denz
Club:
Benny Rodriguez
Dimitri
100% Isis
Marcello
Soul Providers
Hardhouse:
Lisa Lashes
Dana
Jon the Dentist
DJ Scot Project
Mauro Picotto
Hoezo "Sensation" line up van Innercity???
En ik vinnem wel goed hoor, damn, Mauro Picotto, Dj Scot Project, Dana, Lisa Lashes (die hebt toch van die lekkere tieten?
), Tiesto, Marco V, Remy, Michel de hey....
naja, laten we maar eerst w8en op de officiele line up...

Oh ja enne....Daft Punk..... " One More Time!!!" hehehe
tiesto, marco v, push, mauro, seb fontaine, miss djax w000000000ttt!!!!! alleen main stage is beetje tegenvaller maar tjee de rest is FATT!!.. vind ik dan he, maar wie de rest van de unofficial line-up niet VET vindt vind ik GEK!!.. TIESTO TIESTO TIESTO... HEHE 

mauro picotto.....whewhe!!
))))
techno zaal ruled ook btw....
Blik, hoe kom je aan deze info?? Lijkt me zeeeeeer onwaarschijnlijk deze line-up. Tiesto zal niet draaien op Innercity, dat zowieso.
Sido
Ja ik vind deze line-up eigenlijk ook een beetje te mooi om waar te zijn eigenlijk!! OMG!
Had eigenlijk een beetje mn twijfels over Innercity, maar nu ik die line-up heb gezien ben ik bang dat ik er toch weer heen zal gaan! 
Zo slecht is die mainstage toch helemaal niet joh???
Daft Punk lijkt me best wel interessant eigenlijk! Weer is wat anders dan een Johan Gielen of Marco V. Michel de Hey is ook altijd zeeeer relaxed. En dan heb je nog Push, Marco V en Jean... nou dat zijn toch ook djs die de gemiddelde TA'er aanspreken toch?
De specifieke muziekstromingen zijn toch ook redelijk tot goed vertegenwoordigd? vooral de technoooooo! Speedy J, Richie Hawtin, Adam Beyer en Miss Djax!! woohoo! 

Maarja, wat ik al zei... we moeten eerst maar afwachten of deze line-up wel klopt.
WAAR ZIJN FERRY CORSTEN & ARMIN VAN BUUREN
voor de rest wel leuke line up, maar dat valt me zwaar tegen dat zij er niet zijn
Hardhouse:
Lisa Lashes
Dana
Jon the Dentist
DJ Scot Project
Mauro Picotto
Oook niet verkeerd dacht ik zo
Picotto = altijd lekker stampen!
Hoi iedereen,
| quote: |
| Originally posted by Bouma-Bros Blik, hoe kom je aan deze info?? Lijkt me zeeeeeer onwaarschijnlijk deze line-up. Tiesto zal niet draaien op Innercity, dat zowieso. Sido |
ik heb zo m'n contacten 
het stond ergens in de music discussion, maar het is dus unconfirmed
| Originally posted by Blik ik heb zo m'n contacten ![]() het stond ergens in de music discussion, maar het is dus unconfirmed |
Oja, dan moet dus Jean of Michel de Hey de cd opnemen... tot nu toe was het namelijk elk jaar een nederlander...
Volgens mij gaat die line-up nog drastisch veranderen, het klopt van geen kant!
En als die hardhouse-line up zo blijft staan ben ik alleen maar DAAR te vinden!!! ff wat kuilen in de grond stampen in de rai 
Ik vindt het du echt wel een phatte line-up en ga hier dus ook zeker heen, jammer dat paul van dyk en armin en waarschijnlijk niet zijn. Wil echt nog wel een keer paul van dyk live horen.
DEZE LINE UP KLOPT VOOR GEEN METER.......................
en dat weet ik zeker...
enigste 2 dj's die 100% zeker zijn...
dj sirjamez
Sven V�th(staat op cocoon site)
en er komt geen hardhouse zaal voor zover ik weet....
| Originally posted by magrec DEZE LINE UP KLOPT VOOR GEEN METER....................... en dat weet ik zeker... enigste 2 dj's die 100% zeker zijn... dj sirjamez Sven V�th(staat op cocoon site) en er komt geen hardhouse zaal voor zover ik weet.... |

| Originally posted by Optimus Trance Naja, zijn we ook weer uit de droom geholpen...T was ook te mooi om waar te zijn....( ![]() |
Slappe line-up als dit grotendeels waar zou zijn. Waar zijn jongens als Dazzle, Montana, Cor Fijneman, Armin van Buuren, Ferry Corsten, Misja Helsloot, Scott Bond, Dave Seaman, Sander Kleinenberg, Lucien Foort?!?!
Mauro Picotto, Marco V, Mis Djax, Dana, Jon the Dentist, DJ Scot Project vind ik niet verkeerd hoor
| Originally posted by Blik ik heb zo m'n contacten ![]() het stond ergens in de music discussion, maar het is dus unconfirmed |
). Maar 't is dus afkomstig uit het forum op id-t.com, daar had iemand die zei dattie goed was ingelicht (maar dat zeggen ze allemaal) deze line-up genoemd.
FF aanvullen:
Laatste nieuws van ID&T over de line-up (6 oct 23.08 uur)
"Je moet niet alles geloven wat je hoort. Zolang er vanuit ID&T geen namen zijn doorgegeven is elke line-up die je van wie dan ook hoort (zelfs als is het van de grootste dancefanaat) niet de juiste. Even geduld alsjeblieft, er zijn nog 12 weken te gaan!!!"
Duh....
| Originally posted by M_Peror Je moet niet alles geloven wat je hoort. Zolang er vanuit ID&T geen namen zijn doorgegeven is elke line-up die je van wie dan ook hoort (zelfs als is het van de grootste dancefanaat) niet de juiste. |
veel plezier doei X
| Originally posted by Yarnie Ik vindt het du echt wel een phatte line-up en ga hier dus ook zeker heen, jammer dat paul van dyk en armin en waarschijnlijk niet zijn. Wil echt nog wel een keer paul van dyk live horen. |
ok, er klopt dus geen reet van, maar hoe verzin je in hemelsnaam een naam zoals Daft Punk op de mainstage........???
naja, ik heb nooit gezegd dat het klopte 
| Originally posted by Blik ok, er klopt dus geen reet van, maar hoe verzin je in hemelsnaam een naam zoals Daft Punk op de mainstage........??? |
| Originally posted by Miss Proximus Wat is het probleem daarvan? Lijkt mij nix mis mee, of moeten er op de mainstage alleen maar acts staan die hap-slik-weg muziek ten gehore brengen? |
| Originally posted by michiel moet je binnenkort naar de o komen is lekker dicht bij en pvd draait er later michiel |