TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- נגמר הסיוט!
נגמר הסיוט!
לא יאומן! סיימתי את הקורס המסריח בחיל הים...
עברתי קצין מיון ו...אני בחוף..חשמלאי חוף..
מה שאומר שאני לא עולה לספינות עבדים האלה!
והיציאות שלי אמורות להיות יומיות ...
איזה ליגה
ברכותיי אחי

מזל טוב אחי בסוף הכל מסתדר לטובה 
יפה לך גב גבר

מעכשיו רואים אותך פה קבוע... אין תירוצים!
מזל טוב ובהצלחה! 
מברוק..
שתישאר צעיר לנצח...
מזל טוב ובהצלחה
אתה בב"ח?
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum אתה בב"ח? |
| quote: |
| כן מיועד לב"ח |
אהלןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
שיחקת אותה!
| quote: |
| Originally posted by ronsh כן מיועד לב"ח |
מברוק דוד...
תפגוש בב"ח את אלונה 
בסוף אתה לא סטל"ן?
יצאת בזול...
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum אהה סבבה שלא תחשוב שאתה בא לבית זונות יש הרבה מאד עבודה בחשמליה אבל יש שם באמת אחלה חברה |
| quote: |
| Originally posted by ronsh אז יש לי חדשות יותר טובות אני לא בחשמליה... אני בדבר שנקרא תחנות חוף אני לא עולה לתקן ספינות כמו בחשמליה אני אחראי על החשמל של הבסיס! ויש הרבה זין...כל 5 או 6 שבועות יש שבוע שמירות ויש כל שבוע תורנויות שנשארים לישון בבסיס אבל בקטנה נעבור את זה בכיף הכל עדיף על סטי"ל |
מברוק אח שלו:]
שיהיה בהצלהח
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.