TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- נגמר הסיוט!


Posted by ronsh on Oct-06-2004 15:39:

HappyHappy נגמר הסיוט!

לא יאומן! סיימתי את הקורס המסריח בחיל הים...
עברתי קצין מיון ו...אני בחוף..חשמלאי חוף..
מה שאומר שאני לא עולה לספינות עבדים האלה!
והיציאות שלי אמורות להיות יומיות ...

איזה ליגה


Posted by oDrori on Oct-06-2004 15:43:

ברכותיי אחי


Posted by Segev on Oct-06-2004 15:47:

מזל טוב אחי בסוף הכל מסתדר לטובה


Posted by FederalBI on Oct-06-2004 15:49:

יפה לך גב גבר


Posted by eXeTik on Oct-06-2004 16:23:

מעכשיו רואים אותך פה קבוע... אין תירוצים!


Posted by Lady Mo0 Mo0 on Oct-06-2004 16:34:

מזל טוב ובהצלחה!


Posted by Huge-A on Oct-06-2004 16:46:

מברוק..
שתישאר צעיר לנצח...


Posted by Viperon on Oct-06-2004 17:04:

מזל טוב ובהצלחה


Posted by DjNumShum on Oct-06-2004 17:12:

אתה בב"ח?


Posted by ronsh on Oct-06-2004 17:19:

quote:
Originally posted by DjNumShum
אתה בב"ח?


כן מיועד לב"ח


Posted by markfeldman on Oct-06-2004 17:24:

quote:
כן מיועד לב"ח


ואללאק עם כמה קשרים נארגן לך מקוצר...


Posted by princess cc on Oct-06-2004 18:23:

אהלןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
שיחקת אותה!


Posted by DjNumShum on Oct-06-2004 19:23:

quote:
Originally posted by ronsh
כן מיועד לב"ח


אהה סבבה
שלא תחשוב שאתה בא לבית זונות
יש הרבה מאד עבודה בחשמליה
אבל יש שם באמת אחלה חברה


Posted by Elior on Oct-06-2004 21:01:

מברוק דוד...

תפגוש בב"ח את אלונה

בסוף אתה לא סטל"ן? יצאת בזול...


Posted by ronsh on Oct-07-2004 08:34:

quote:
Originally posted by DjNumShum
אהה סבבה
שלא תחשוב שאתה בא לבית זונות
יש הרבה מאד עבודה בחשמליה
אבל יש שם באמת אחלה חברה


אז יש לי חדשות יותר טובות
אני לא בחשמליה...
אני בדבר שנקרא תחנות חוף

אני לא עולה לתקן ספינות כמו בחשמליה
אני אחראי על החשמל של הבסיס!

ויש הרבה זין...כל 5 או 6 שבועות יש שבוע שמירות
ויש כל שבוע תורנויות שנשארים לישון בבסיס
אבל בקטנה נעבור את זה בכיף
הכל עדיף על סטי"ל


Posted by Sm0keMachine on Oct-07-2004 10:36:

quote:
Originally posted by ronsh
אז יש לי חדשות יותר טובות
אני לא בחשמליה...
אני בדבר שנקרא תחנות חוף

אני לא עולה לתקן ספינות כמו בחשמליה
אני אחראי על החשמל של הבסיס!

ויש הרבה זין...כל 5 או 6 שבועות יש שבוע שמירות
ויש כל שבוע תורנויות שנשארים לישון בבסיס
אבל בקטנה נעבור את זה בכיף
הכל עדיף על סטי"ל


אז יאללה תתחיל לעבוד על פטור..!
אחרי זה תצטער על זה סמוך עלי..


Posted by Sniper on Oct-09-2004 19:21:

מברוק אח שלו:]
שיהיה בהצלהח



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.