TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סטים להורדה!!
סטים להורדה!!
שלום לכם אנשים יקרים
הייתי מאוד רוצה שתיכנסו ותורידו את הסטים שמיקססתי
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=21316
הם גם במיוחד לצריבה.
הייתי רוצה גם לדעת מה אתם חושבים עליהם
תודה רבה.
R-Yeah.
אוו שלום !
אתה מהפורום של
LYLA.CO.IL
לא?
ברוך הבא לפורום נורמלי של טראנס אחי

ואללה צודק!
אם אתה יכול למשך הלילה תוריד את המיקסים שלי!!!!
אתה לא תתאכזב אני מבטיח
כי מעניין אותי לדעת מה חושבים עליו
1. The Rewinder vs Rockstar - Pro-Gen (Move Any Mountain)
2. Luna Park - Space Melody [Extended Mix]
3. Public Domain - Rock Da Funky Beats
4. Angel Of Death - Angel Of Death (Tracid Mix)
5. Liquid DJ Team - Liquidation (Marco V Remix)
6. Marc et Claude - Tremble (CJ Stone remix)
7. Sylver - Forever in Love (Green Court Remix)
8. Funky Divas - Endless love (pulsarcrew remix)
9. Green Court Feat. Devision - Inside our gates (Cosmic Gate remix)
10. Outcast Project - Into the Light (Sasha Vs Mario Lopez Remix)
11. Yves Deruyter - Rhythmic Bazz (Progressive Mix)
זה נראה סט חמוד לאללה
אני יוריד במשך הלילה נראה עם אתה באמת יודע למקסס...
עם מה השתמשת כדי להכין את המיקס הזה?
ציוד אמיתי או תוכנה?
what do i use?
אני משתמש בציוד אמיתי לא מחשב
שני פיונירים ומיקסר גמיני מאפן!
ביי
Liquid DJ Team - Liquidation (Marco V Remix) <-- מת על הקטע הזה!
אבל אין לי מקום בהארד דיסק..אז אני יוריד את המיקס עוד כמה ימים..
זה לא ימחק?
אני אוריד אותו אח"כ.. נראה מה אתה שווה
| quote: |
Originally posted by dj alonzo אני אוריד אותו אח"כ.. נראה מה אתה שווה |
??דרך אגב.. איך קוראים לך בלילה
| quote: |
| Originally posted by dj alonzo ??דרך אגב.. איך קוראים לך בלילה |

!!!הפורום בלילה הוא פורום מאוד מינמלי ופשוט... אפילו חברים קבועים אין בו
יש שם את המדור של "טראנס" כביכול, אבל הוא לא שווה יותר מידי.. יש שם הרבה קקלות ובלגנים ואין שום מודורייטורים שיעשו שם סדר..
תודה על המאמץ!
תודה שאתם כולכם אומרים לי שאתם מורידים את הסטים אבל יש לי כמה
דברים להגיד
1. האתר לעולם לא יקרוס כי זה שרת גדול ואמין
2. כולכם אומרים שאתם מורידים אבל מה עם תגובות?
3. נכון שאני לא סבלני!!!
4. אם המיקסים לא נראים לכם אז תדעו שיש לי ציוד רק חודשיים ואני בצבא
אז זה דיי קשה למצוא זמן להתאמן והכול
5. בגלל סיבה 4 אני לא אומר שלא תורידו!! תורידו תורידו לפי דעתי הסטים
שווים!
ולא בגלל שאני מיקססתי אותם באמת יצא לי דיי טוב
תודה רבה.
אריה.
Re: תודה על המאמץ!
| quote: |
| Originally posted by R-Yeah תודה שאתם כולכם אומרים לי שאתם מורידים את הסטים אבל יש לי כמה דברים להגיד 1. האתר לעולם לא יקרוס כי זה שרת גדול ואמין 2. כולכם אומרים שאתם מורידים אבל מה עם תגובות? 3. נכון שאני לא סבלני!!! 4. אם המיקסים לא נראים לכם אז תדעו שיש לי ציוד רק חודשיים ואני בצבא אז זה דיי קשה למצוא זמן להתאמן והכול 5. בגלל סיבה 4 אני לא אומר שלא תורידו!! תורידו תורידו לפי דעתי הסטים שווים! ולא בגלל שאני מיקססתי אותם באמת יצא לי דיי טוב תודה רבה. אריה. |
מיקס חמוד לאללה בסך הכל
אהבתי את זה שה
BPM
גבוה יחסית - זה תמיד מוסיף לדעתי
הורדתי את הסט של ההארד טראנס
בחירה נחמדה של טראקים חלק אני פחות אוהב אבל הרוב בסדר
אני מת על הטראק הראשון! 
אתה בטוח שאלה המבצעים שלו?
יש אותו גם הדיסק של
COSMIC GATE
וכתוב שם שהוא שלהם...
בכל אופן המיקס דיי חלק אבל חלק מהמעברים מהירים מדיי לדעתי
בדרך כלל המעבר שלך נופל לתוך ההפסקה שלפני הכניסה המרכזית של הטראק הבא ואני דווקא אוהב שזה ככה אבל עדיין זה נשמע קצת מהיר מדיי בחלק מהמעברים כמו ב
45:00
39:20 :פה זה ממש בולט
יש עוד כאלה אבל זה סתם דוגמא
יש גם כמה פעמים שה
KICK
בשני הטראקים נופל אחד על השני בזמן המעבר מה שמוריד דראסטית את האיכות של המעבר
בסך הכל ממש ממש אהבתי אחי 
ועוד שמעתי שזה הסט הממוקסס הראשון שלך אז באמת זה פצצה חבל על הזמן!!!
המעברים יחסית ממש טובים!
כל הכבוד - ותביא עוד כמה כאלה
...
דרך אגב
ALONZO
מה איתך אתה לא מתכוון לתת לנו לשמוע מהמיקסים שלך?

thanks
תודה אחי שהקשבת ושמעת אני מודע לזה שיש לי 4 פאקים!
אבל אני אשתפר בכול זאת יש לי את הפיונירים רק חודשיים ואני בצבא ואין
לי זמן להתאמן כול כך
אבל לפחות למדתי הכול לבד.
זה משהו ולא קורס מסריח!!!!!!!

Re: thanks
| quote: |
| Originally posted by R-Yeah תודה אחי שהקשבת ושמעת אני מודע לזה שיש לי 4 פאקים! אבל אני אשתפר בכול זאת יש לי את הפיונירים רק חודשיים ואני בצבא ואין לי זמן להתאמן כול כך אבל לפחות למדתי הכול לבד. זה משהו ולא קורס מסריח!!!!!!! |

בלה בלה צבא!
נובמבר
לא משנה אנשים הייתי רוצה לשמוע תגובות מהאשנים שאמרו שיורידו וישמעו ועוד לא הגיבו לפורום.
ועוד דבר
מתי אני אוכל לשים כבר תמונה מתחת לשם שלי?
מאוס לי הקטע של מתלמד!
Re: בלה בלה צבא!
| quote: |
| Originally posted by R-Yeah מתי אני אוכל לשים כבר תמונה מתחת לשם שלי? מאוס לי הקטע של מתלמד! |
2894087
ואנשים מה עם התגובות?
אם הם כאלה גרועות אני אתמודד אתם זה לא שצריך להתעלם!
בואנה!
שיחקת אותה אחי... הורדתי את שני המיקסים- שניהם פצצה!
באמת מומלץ!
אולי מישהו יכול להגיד לי מאיפה אני משיג את
Funky Divas - Endless love (pulsarcrew remix)?
נדלקתי על זה חזק!
תודה!
הנה המקום שתוכל להוריד את הטראק ואם זה לא שם תתמש באיציק-יו
http://www.mp3.nu/apipe
יאללה בלאגן!
תודה אחי!
טראק פצצה...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.