TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סטים להורדה!!


Posted by R-Yeah on Oct-06-2001 22:43:

HappyHappy סטים להורדה!!

שלום לכם אנשים יקרים
הייתי מאוד רוצה שתיכנסו ותורידו את הסטים שמיקססתי

http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=21316

הם גם במיוחד לצריבה.
הייתי רוצה גם לדעת מה אתם חושבים עליהם

תודה רבה.

R-Yeah.


Posted by luckystrike on Oct-06-2001 22:51:

אוו שלום !

אתה מהפורום של
LYLA.CO.IL
לא?

ברוך הבא לפורום נורמלי של טראנס אחי


Posted by R-Yeah on Oct-06-2001 22:59:

Talking

ואללה צודק!
אם אתה יכול למשך הלילה תוריד את המיקסים שלי!!!!
אתה לא תתאכזב אני מבטיח

כי מעניין אותי לדעת מה חושבים עליו


Posted by YuVaL on Oct-06-2001 23:07:

1. The Rewinder vs Rockstar - Pro-Gen (Move Any Mountain)
2. Luna Park - Space Melody [Extended Mix]
3. Public Domain - Rock Da Funky Beats
4. Angel Of Death - Angel Of Death (Tracid Mix)
5. Liquid DJ Team - Liquidation (Marco V Remix)
6. Marc et Claude - Tremble (CJ Stone remix)
7. Sylver - Forever in Love (Green Court Remix)
8. Funky Divas - Endless love (pulsarcrew remix)
9. Green Court Feat. Devision - Inside our gates (Cosmic Gate remix)
10. Outcast Project - Into the Light (Sasha Vs Mario Lopez Remix)
11. Yves Deruyter - Rhythmic Bazz (Progressive Mix)

זה נראה סט חמוד לאללה
אני יוריד במשך הלילה נראה עם אתה באמת יודע למקסס...

עם מה השתמשת כדי להכין את המיקס הזה?

ציוד אמיתי או תוכנה?


Posted by R-Yeah on Oct-07-2001 03:59:

what do i use?

אני משתמש בציוד אמיתי לא מחשב

שני פיונירים ומיקסר גמיני מאפן!

ביי


Posted by Sm0keMachine on Oct-07-2001 08:50:

Liquid DJ Team - Liquidation (Marco V Remix) <-- מת על הקטע הזה!

אבל אין לי מקום בהארד דיסק..אז אני יוריד את המיקס עוד כמה ימים..

זה לא ימחק?


Posted by dj alonzo on Oct-07-2001 11:56:

אני אוריד אותו אח"כ.. נראה מה אתה שווה


Posted by luckystrike on Oct-07-2001 13:09:

quote:
Originally posted by dj alonzo
אני אוריד אותו אח"כ.. נראה מה אתה שווה


כנ"ל
אני יוריד בערב


Posted by dj alonzo on Oct-07-2001 14:41:

??דרך אגב.. איך קוראים לך בלילה


Posted by luckystrike on Oct-07-2001 15:40:

quote:
Originally posted by dj alonzo
??דרך אגב.. איך קוראים לך בלילה


קוראים לו באותו שם אם אני לא טועה...
ואני חושב שזה הפורום הכי מסריח שראיתי...

סתם אני צוחק - פשוט מצחיק להסתכל על המודעות שם... זה בכלל לא פורום טראנסים...


Posted by dj alonzo on Oct-07-2001 19:03:

!!!הפורום בלילה הוא פורום מאוד מינמלי ופשוט... אפילו חברים קבועים אין בו
יש שם את המדור של "טראנס" כביכול, אבל הוא לא שווה יותר מידי.. יש שם הרבה קקלות ובלגנים ואין שום מודורייטורים שיעשו שם סדר..


Posted by R-Yeah on Oct-07-2001 22:35:

Talking תודה על המאמץ!

תודה שאתם כולכם אומרים לי שאתם מורידים את הסטים אבל יש לי כמה
דברים להגיד
1. האתר לעולם לא יקרוס כי זה שרת גדול ואמין
2. כולכם אומרים שאתם מורידים אבל מה עם תגובות?
3. נכון שאני לא סבלני!!!
4. אם המיקסים לא נראים לכם אז תדעו שיש לי ציוד רק חודשיים ואני בצבא
אז זה דיי קשה למצוא זמן להתאמן והכול
5. בגלל סיבה 4 אני לא אומר שלא תורידו!! תורידו תורידו לפי דעתי הסטים
שווים!
ולא בגלל שאני מיקססתי אותם באמת יצא לי דיי טוב


תודה רבה.

אריה.


Posted by luckystrike on Oct-07-2001 23:02:

Re: תודה על המאמץ!

quote:
Originally posted by R-Yeah
תודה שאתם כולכם אומרים לי שאתם מורידים את הסטים אבל יש לי כמה
דברים להגיד
1. האתר לעולם לא יקרוס כי זה שרת גדול ואמין
2. כולכם אומרים שאתם מורידים אבל מה עם תגובות?
3. נכון שאני לא סבלני!!!
4. אם המיקסים לא נראים לכם אז תדעו שיש לי ציוד רק חודשיים ואני בצבא
אז זה דיי קשה למצוא זמן להתאמן והכול
5. בגלל סיבה 4 אני לא אומר שלא תורידו!! תורידו תורידו לפי דעתי הסטים
שווים!
ולא בגלל שאני מיקססתי אותם באמת יצא לי דיי טוב


תודה רבה.

אריה.



חחח
סבלנות אחי...

אני מוריד עכשיו בקצב טוב של
90 KB\sec

עוד 15 דקות זה יגמור ואני יישמע ויגיד לך אם אהבתי


Posted by luckystrike on Oct-07-2001 23:55:

Smiley DJ

מיקס חמוד לאללה בסך הכל

אהבתי את זה שה
BPM
גבוה יחסית - זה תמיד מוסיף לדעתי

הורדתי את הסט של ההארד טראנס
בחירה נחמדה של טראקים חלק אני פחות אוהב אבל הרוב בסדר
אני מת על הטראק הראשון!

אתה בטוח שאלה המבצעים שלו?
יש אותו גם הדיסק של
COSMIC GATE
וכתוב שם שהוא שלהם...

בכל אופן המיקס דיי חלק אבל חלק מהמעברים מהירים מדיי לדעתי
בדרך כלל המעבר שלך נופל לתוך ההפסקה שלפני הכניסה המרכזית של הטראק הבא ואני דווקא אוהב שזה ככה אבל עדיין זה נשמע קצת מהיר מדיי בחלק מהמעברים כמו ב
45:00
39:20 :פה זה ממש בולט
יש עוד כאלה אבל זה סתם דוגמא

יש גם כמה פעמים שה
KICK
בשני הטראקים נופל אחד על השני בזמן המעבר מה שמוריד דראסטית את האיכות של המעבר

בסך הכל ממש ממש אהבתי אחי
ועוד שמעתי שזה הסט הממוקסס הראשון שלך אז באמת זה פצצה חבל על הזמן!!!
המעברים יחסית ממש טובים!

כל הכבוד - ותביא עוד כמה כאלה
...

דרך אגב
ALONZO
מה איתך אתה לא מתכוון לתת לנו לשמוע מהמיקסים שלך?


Posted by R-Yeah on Oct-08-2001 00:19:

Drunk thanks

תודה אחי שהקשבת ושמעת אני מודע לזה שיש לי 4 פאקים!
אבל אני אשתפר בכול זאת יש לי את הפיונירים רק חודשיים ואני בצבא ואין
לי זמן להתאמן כול כך
אבל לפחות למדתי הכול לבד.
זה משהו ולא קורס מסריח!!!!!!!


Posted by luckystrike on Oct-08-2001 00:57:

Re: thanks

quote:
Originally posted by R-Yeah
תודה אחי שהקשבת ושמעת אני מודע לזה שיש לי 4 פאקים!
אבל אני אשתפר בכול זאת יש לי את הפיונירים רק חודשיים ואני בצבא ואין
לי זמן להתאמן כול כך
אבל לפחות למדתי הכול לבד.
זה משהו ולא קורס מסריח!!!!!!!


סבבה אחי!

מתי התגייסת?


Posted by R-Yeah on Oct-08-2001 09:54:

בלה בלה צבא!

נובמבר
לא משנה אנשים הייתי רוצה לשמוע תגובות מהאשנים שאמרו שיורידו וישמעו ועוד לא הגיבו לפורום.
ועוד דבר
מתי אני אוכל לשים כבר תמונה מתחת לשם שלי?
מאוס לי הקטע של מתלמד!


Posted by luckystrike on Oct-08-2001 19:14:

Re: בלה בלה צבא!

quote:
Originally posted by R-Yeah

מתי אני אוכל לשים כבר תמונה מתחת לשם שלי?
מאוס לי הקטע של מתלמד!


כתוב פה את ה
MSN
שלך
או את ה איסיקיו
ואני יסביר לך שם...


Posted by R-Yeah on Oct-08-2001 21:26:

2894087

ואנשים מה עם התגובות?
אם הם כאלה גרועות אני אתמודד אתם זה לא שצריך להתעלם!


Posted by eXeTik on Oct-09-2001 15:22:

בואנה!
שיחקת אותה אחי... הורדתי את שני המיקסים- שניהם פצצה!
באמת מומלץ!

אולי מישהו יכול להגיד לי מאיפה אני משיג את
Funky Divas - Endless love (pulsarcrew remix)?
נדלקתי על זה חזק!


Posted by R-Yeah on Oct-09-2001 20:41:

תודה!

הנה המקום שתוכל להוריד את הטראק ואם זה לא שם תתמש באיציק-יו

http://www.mp3.nu/apipe

יאללה בלאגן!


Posted by eXeTik on Oct-10-2001 03:30:

תודה אחי!
טראק פצצה...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.