TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- endre - Fever 8 (Mix set)
endre - Fever 8 (Mix set)
Hej,
T�nkte jag skulle g�ra lite skaml�s sj�lv-promoting h�r eller bara dela med mig av gl�dje. Jag har min lilla radio show p� trancesphere.com varje m�nad och k�nner att dettat setet blev tillr�ckligt bra f�r fler lyssnare. S�, ta en titt in p� min sida, finns l�nkar p� "News" till b�de episod 8 och 7.
www.endre-music.com
008
01.Electrovoya - Emotional Response
02.Oracle - Aries (Shane 54 Remix)
03.Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)
04.Mirco de Govia - Voller Sterne (Super 8 Remix)
05.Above & Beyond - No One On Earth (Smith 6 Pledger Remix)
06.Signum - The TimeLord
07.Active Sight - Out of out Lifes
08.Randy Katana - In Silence (Ron van den Beuken Remix)
09.Endre - Kallocain (Robert Nickson Remix)
007
1.Markus Schulz pres. Elevation - Somewhere (Original Mix)
2.Solid Globe - Sahara (Markus Schulz Remix)
3.Brian Eno - An Ending (Leama & Moor Remix)
4.Above & Beyond - No One On Earth (Sonorous Remix)
5.Murat Uncuoglu - Azize
6.Marris - Egarnical
7.Lolo - Extended Horizon
8.Endre - I Kill for You
MVH
Alex
Re: endre - Fever 8 (Mix set)
| quote: |
| Originally posted by Endre 5.Murat Uncuoglu - Azize [/color] |
Re: Re: endre - Fever 8 (Mix set)
| Originally posted by RebeL9 Den e nice :E |
Det d�r s�g inte dumt ut. Kommer definitivt att plocka hem dom 
ok ok ok, vad tycker ni? lite comments d� 
Re: endre - Fever 8 (Mix set)
kommenterar 008:an eftersom jag bara h�rt den sofar: k�nns p� n�got s�tt lite typiskt att Voller Starne var med. vet inte varf�r, men det verkar som om den redan blivit lite �verspelad. att du sedan hade Smith & Pledger mix av A&B �r ju big respect, f�r alla andra jag sett spelar bara Gabriel & Dresden remix
att du hade med Kallocain ist�llet f�r I Kill For You var ocks� bra, f�r den har jag inte h�rt p� ett tag
allm�nna mixningen var bra, som vanligt...
ahhhh kvalit�tstrance!!!
fever 008
Emotional Response hade jag inte h�rt.. den var r�tt bra
Aries hade jag inte h�rt.. den var grymt bra! l�gligt eftersom jag brukar gilla v�durar ox�.. s�na som har det som stj�rntecken allts� 
trean hade jag h�rt och jag gillar den l�ten skarpt
riktigt mysig l�t
sweet sorrow hade jag h�rt och den e j�kligt fin den ox� 
femman hade jag inte h�rt den remixen av och den var ju faktiskt b�ttre �n de andra remixar jag h�rt. No one on earth e typ f�rsta l�ten med A & B jag inte tokgillat :/
Timelord hade jag h�rt, men �r inte n�n ny favoritl�t som jag har. p�minner f�r �vrigt om en annan trancel�t som jag inte vet namnet p� i skrivandets stund
Out of out Lifes hade jag visst h�rt men k�nde inte igen till namnet, vilket jag brukar g�ra. Love it! -weeeee.... tackar som tog med den! ![]()
In silence e bra... fast jag har b�rjat lessnat pyttelite p� den.. fr�ga mig inte varf�r...
Kallocain e slutligen ox� den bra, fast jag har lyssnat f�r mkt p� den ox� nu.
sen var det coolt hur den sluta
gillar s�nt! meehe mehee
vilken otroligt originell feedback jag ger. 
tack f�r mixen i vilket fall.
fever 007
Somewhere e bra... fin l�t 
Sahara, njaaa.. s�d�r.. okej men inget mer.
trean.. hoho.. jag e v�l den enda p� hela Sweta som inte gillar An ending.. den ger mig inget
r�tt mj�kig l�t.
fyran... hummm.. gillar fortfarande inte No one on earth... hade iofs inte h�rt Sonorous-remixen. L�ter lite nyskapande allt och inte riktigt Sonorous? r�tta mig om jag har fel.
femman hade jag inte h�rt sen innan... Murat och Marris, mysko artister, vilka �r de? Murat var en r�tt sp�nnande l�t (spec. sp�kr�sterna) fast jag �r inte s�ld efter f�rsta lyssningen.
Marris sen d�.. humm.. neee. �r inget fan utav den heller.
fast jag �r lite konfunderad nu...vilken l�t �r det som spelas: 50:22? Lolo v�l? r�tt fin.. men jag tycker inte den e megabra.
I kill for you, ahh sk�nt att du gjort en ny l�t Alex, f�r ja hade lessnat en smula p� Kallocain
Riktigt najz produktion!
gillar f.� hur radior�sten s�ger "Endre live on trance bla bla, (oh�rbart)"
plus att fever �r ett bra namn f�r sets 
p.s att ja inte s�ger n�t om mixningen betyder att den �r klockren! Keep up the good job
grymt bra mix ... f�rsta l�ten �r helt underbar!
Tack f�r den l�nga reviewn Glorie
Tog med Sonorous remixen av NOOE bara f�r att den var s� olika alla andra mixar. Murat och Marris var ganska intressant just f�r att dem �r "ok�nda".
Lolo - Extended Horizon �r en av de b�sta Lolo l�tarna enligt mig, den har f�tt f�r lite attention.
Kallocain, jadu, man kan v�l tycka vad man vill vid det h�r laget, har tr�ttnat p� den sj�lv, men promotion �r promotion. Kul att "I Kill for You" g�r hem, sk�nt att h�ra.
jofawe
tack f�r comments.
008 blir perfekt � ha i mp3-spelaren n�r jag e ute � kutar p� morgonen 
lyssnar igenom nu iaf, l�ter kanon hitills, sjyst tracklist ocks� 
Thx for sharing Endre 
stanymi, french tranceaddict...
I see we have some international visitors 
Tankar hem 007 nu... Ser att 008 har blivit borttagen... hur kommer det sig ?
| Originally posted by SteveTranz4ever I see we have some international visitors ![]() |
| Originally posted by stanymi [sorry for the thread] In fact, I'm looking for where I could go in clubs, vinyl stores, and what's I could visit if I come in Sweden (Stockholm exactly) because on ryanair.com, plane trips are not very expensive...(paris-Stockholm between 30� and 40�) I've seen Mike played @ Monday bar 10.25 but I've my tickets for Tiesto in Concert the week after...so I wait a little bit to come in your beautiful (I think) country. --> and sorry for my poor english... [/sorry for the thread] |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ser att 008 har blivit borttagen... hur kommer det sig ? |