TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כל מי שמחובר על אינטרנט זהב שיכנס (קצת בלי קשר אבל לא נורא) צריך עזרה...
כל מי שמחובר על אינטרנט זהב שיכנס (קצת בלי קשר אבל לא נורא) צריך עזרה...
טוב אז ככה... אני מוריד מבזק החארות האלה במשך היום על
40K בלחץ
וכבר נשבר לי הזיין מהם, אני רוצה לעבור לאינטרנט זהב...
עכשיו השאלה שלי.. גם לכם בזמן האחרון האינטרנט זז נורא נורא לאט?.. או שאתם מורידים על המקסימום?.. הדגש פה כמובן הוא על שרתים מחו"ל.. כי על שרתים מהארץ אין לי בעיה.. אני חייב עזרה בקשר לזה, חן פליז אל תסגור את זה.. רק צריך תגובה מכמה לראות פחות או יותר מה קורה עם זה כי בזק כבר הגזימו.. הבני זונות אפילו בשירות לקוחות ניסו להגיד לי שהאיי סיי קיו והמסנג'ר לוקחים לי את כל הפס רוחב.. רציתי להתחרפן עליהם...
קיצר
HELP
שמע..אני אינטרנט זהב כבר 4 שנים..
עזוב את זה שהם קמצנים אש
אני לא מתלונן ..
בכל מקרה לכל חברה יש את הקטעים שלה..
אני לפעמים מקבל ניתוקים סתם שאני משאיר את המחשב דולק בלילה..
בגלל ה-
time out
או שסתם לוקח לו יותר מהזמן הרגיל להתחבר לאינטרנט..
לא יודע מה להגיד לך.
טוב אני ב-012 תאמת אין לי בעיות איתם חוץ מאולי אחת לכמה חודשים....
אבל אני בדרך כלל לא בוחן מקרוב את מהירות ההורדה שלי מסייטים מחול
לעתים כשאני מרויד קעים של אנשים חובבנים שהם מפרסמים כדי לקבל תגובות אני זוכר תראות את המהירות שלי מחו"ל וזה מגיע ל60 קיי לשניה בממוצע הייתי אומר
יש לי תחבילה של ה-750...
בזק מגבילים את המהירויות בשעות היום, זה ידוע
ואם אתה כבר רוצה לעבור
אני ממליץ על 013
אין יותר אמינים מהם והם לא מגבילים את המהירויות.
אני מחובר בחיבור של 2 מגה ותאמין לי שזה שוס.
אני מחובר ל013
2 מגה
אבל היום לא עברתי את ה
50k
;[
ד"א
לדעתי זה לא קשור בספק
אלא יותר בתשתית
ADSLה
של בזק
למלא אנשים זה ככה
יש לי נטויזן 1.5 איידיאסאל
מוריד טוב מאד
מומלץ חוץ מכמה ניתוקים לפעמים בלילות
יש לי אינטרנט זהב
נחמד מאוד
מוריד לי על 90 תמיד
אם זה שרתים חרא מן הסתם יוריד על תחת
הקיצר שווה אינטרנט זהב
לי יש שרת דרך הקיבוץ - הגעתי כבר ל- 170 ! !
אני באינטרנט זהב ומכיוון שאנחנו 8 מחשבים בערך ברשת אין לי מושג מהירויות
מה גם שתמיד יש שני אימיולים ואיזה קאזה שפתוחים.. קיצר
אבל אני מרוצה
אני כבר 8 שנים מחובר לנטוויז'ן
אין תלונות
כרגע ADSL
מוריד ב-192 ואפילו קצת יותר לפעמים.
מומלץ.
אני מחובר לנטוויזיון
עם 2 מגה
ואין טענות!
יובל.. אם אתה מתחבר תתחבר רק ל 012.. 
אני דרך ברק ובשעות היום הם מוציאים לי קצת תנשמה
ועכשיו בערב 30 קיי מסייטים :\
קיצר מצב האינטרנט בארץ מסריח
אוקי אז בוא אני אסביר לך.....
יש לי
ADSL
חבילה של
2.5mbit
אני לקוח נט ויזן.....
הייתי אצל אינטרנט זהב בהתחלה והם גרועים תחת..הגבילו לי את הקבלה מחול....
בקשר להגבלה של בזק בשעות היום - חרטא
אני מוריד על מהירות קבועה (כל עוד המקום שאני מוריד ממנו עובד בסדר ואין לו בעיית מהירות..)
תראה איך אתה יכול לבדוק את החיבור
אם אתה רוצה לבדוק את בזק
תתחבר ובמקום השם משתמש והספק תרשום
guest@OBezek
זה יחבר אותך לשרת של בזק
wow.bezeq.co.il
תוריד קובץ והמהירות ששם זה המהירות שבזק מספקת לך
אני אישית יודע ש 24 שעות אני מקבל שם תמקסימום (כל עוד אין לבזק בעיות)
כדי לבדוק את הספק תצטרך להיכנס לאתר של הספק ולהוריד קובץ..זה לא בעיה וזה יתן לך תשובה כמה אתה מוריד מהספק מאתרים בארץ
כדי לדעת כמה אתה מוריד מאתרים מחול...הכי טוב כנס ל
microsoft.com
תוריד מדייה פלייר..זה 13 מגה..תבדוק על כמה זה מתייצב
בקשר להגבלות שחירטטו פה...אין שום הגבלת הורדה לא ביום ולא בלילה
רק העומס ביום יכול לגרום לקצב הורדה יותר נמוך
בקשר לתשתיות - בזק משתדלים לסדר בעיות כאלה כשרואים שיש באיזור מסוים בעיה
אני לא מאמין שזאת הבעיה שלך אבל תנסה לגלוש עם ספק אחר ותראה...
ד"א...כל מי שמתשתמש בווינדוס 98, יש פאצ' שאפשר להוריד וזה מסדר בווינדוס כמה דברים ככה שתוריד את המקסימום
(זה לא פאץ שפותח את ההגבלה...זה פאץ' חוקי שהחברות אינטרנט נותנות)
בקשר לבזק עצמם..אם אתה רואה שהורדות מהאתר שלהם גם אתה מקבל מהירות נמוכה סימן שהבעיה אצלהם ואז תתקשר אליהם ותנסו לפתור את זה
מקסימום יגיע אליך הבית טכנאי
והוא אחראי לסדר הכל...
בכל מקרה
נט ויזן זה הספק מספר 1 בארץ.. ואנלא אומר את זה כי אני שם...אני שם כי הוא הכי טוב
במחיר שאני משלם להם יכלתי לעבור לכל ספק אחר ולקבל עודף אפילו..
אם אתה רוצה איכות + שירות - נט ויזן
התמיכה שם מצוינת והם עוזרים להגדיר אפילו לינוקס
וכשיש בעיות עם בזק אם בזק לא עוזרים לך הם מתקשרים לבזק...
בקיצור
אני איתם כבר 4 שנים
קיבלתי כבר 3 פעמים חודש חינם אחרי שהיו איתם בעיות והתלוננתי
לא ראיתי את כל התגובות שרשמו אבל בתור אחד שהיה תומך טכני באינטרנט זהב תאמין לי שקיבלת את התשובה הכי טובה...
:לי יש חבילת 750 מבזק-וואו...אז זה מה שעולה מהבדיקות שערכתי
MICROSOFT.COM >>> הורדת קובץ במהירות קבועה של 68.1
(הכי מעניין הוא שהורדה התחילה ב102 אבל ישר התחילה לרדת עד ל70 תוך 10 שניות ועצרה על ה68.1)
*כל זה נכון גם למצב שבו אי סי קיו מכובה ככה שלא נראה לי שהוא יכול
להשפיע על המהירות ההורדה
| quote: |
| Originally posted by taltul :לי יש חבילת 750 מבזק-וואו...אז זה מה שעולה מהבדיקות שערכתי MICROSOFT.COM >>> הורדת קובץ במהירות קבועה של 68.1 (הכי מעניין הוא שהורדה התחילה ב102 אבל ישר התחילה לרדת עד ל70 תוך 10 שניות ועצרה על ה68.1) *כל זה נכון גם למצב שבו אי סי קיו מכובה ככה שלא נראה לי שהוא יכול להשפיע על המהירות ההורדה |
| quote: |
| Originally posted by Shahar בשביל להיות בטוח הייתי מכבה גם כל פיירוול...וכל תוכנת הורדה או העברת מידע... אני יודע שממיקרוסופט אני מוריד על המקסימום...אני מקבל משם את המהירות שאני מקבל מסייטים, מהאתר של בזק ומהאתר של נט ויזן בכל מקרה תמיד יש סיכוי שבדיוק בזמן שבדקת היה עומס...תבדוק שוב עוד מעט...תנסה לעשות ריסטרט ואז לבדוק שוב...אם הקצב נשאר קבוע כנראה זה הקצב שלך מחול עם חבילה של 750 אתה צריך לקבל 80-90 למרות ש 68.1 זה בעצם 70 וזה קצב לא רע בכלל לחבילה שלך ככה שאני חושב שזה פסדר.... ואל תתיחס לזה שההורדה התחילה ב 102 וירדה ישר... גם אצלי זה מתחיל במספרים גבוהים מאד ומתייצב על 370 בערך |
| quote: |
| Originally posted by taltul פייייייייייייייייייי וואי מה זה אינטרנט הזה??? חבילת עסקים??? ואם לא סוד כמה אתה משלם על הדבר הזה??? *בדיקה שניה שערכתי: כיביתי את הפיירבול לאחר מכן גם את האנטיווירוס כל פעם היה אותו דבר אותה מהירות סביב ה70... |
| quote: |
| Originally posted by Shahar חבילת עסקים..2.5מגהביט . 500 שקל לבזק ו 100$ לספק ובקשר למהירות - 70 זה מצוין.... אתה צריך להוריד על 90 אם אתה מוריד על 70 זה יפה.... זאת מהירות טובה ד"א....לא נראה לי שמישהו צריך יותר מזה.. ושוב..אם בא לך לבדוק את המהירות המקסימלית שאתה יכול להוריד תתחבר על guest@OBezek והמהירות שתקבל מהאתר שלהם (כל עוד אין בעיה ספציפית אצל בזק) זה המהירות הכי גבוהה שתוכל לקבל.... אני מאמין שתקבל משם בערך 88-93 ... כי האתר שלהם ריק ... בכל מקרה אתה מקבל מחו"ל מהירות טובה לדעתי אין שום הגבלה מחול לארץ...אין סיבה להגביל |

| quote: |
| Originally posted by taltul וואי אחי - כמה כסף... ![]() לבריאות שיהיה לך!!! לגבי ההתחברות עם guest@OBezek לא מתחבר לי משום מה - עושה לי "טעות..." וכאלה... קיצר לא נורא... הבנתי אותך... טוב לדעת שיחסית לחבילה שיש לי זוי מהירות סבירה... תודה על הייעוץ... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.