TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איזה מוזיקה היוצרים והדיג'יים המפורסמים שומעים באוטו\בבית!?
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by Shahar on Oct-09-2004 20:08:

איזה מוזיקה היוצרים והדיג'יים המפורסמים שומעים באוטו\בבית!?

חשבתם פעם איזה מוזיקה טייסטו שומע באוטו? או איזה מוזיקה ארמין שומע בבית שבא לו לשבת על בירה?
(חוץ מהפרומואים שהם מקבלים ושומעים...)
איזה סגנונות הם שומעים לדעתכם?
הכי הגיוני לחשוב שהם שומעים רק טראנס וכל החיים שלהם זה טראנס...אבל אנלא בטוח שזה שהם יוצרים או מנגנים טראנס אומר שהם שומעים ר-ק טראנס...


Posted by markfeldman on Oct-09-2004 20:15:

מה עם רוק ?


Posted by Rising on Oct-09-2004 20:35:

אני יודע שביומולדת של ארמין הוא הוציא את הפטיפונים לגינה וניגן להם שם האוס
סטייל טים דלוקס בשביל הסבבה..


וגםהגיוני שכל אחד ישמע את האמנים שהוא הושפע מהם כמו מייק למשל הושפע רבות מדיפאש מוד...
אז סביר להניח שזה מה שהוא שומע (אלטרנטיב רוק)


Posted by Glenn-Holmes on Oct-09-2004 20:59:

אני בספק אם לטיאסטו בכלל יש זמן לנהוג באוטו
או לארמין זמן לשבת בבית ולא באיה מלון ולשתות בירה....

בכל מקרה..
מסכים עם אורן


Posted by Shahar on Oct-09-2004 21:13:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אני בספק אם לטיאסטו בכלל יש זמן לנהוג באוטו
או לארמין זמן לשבת בבית ולא באיה מלון ולשתות בירה....

בכל מקרה..
מסכים עם אורן


יש להם אחי יש להם
הם מופיעים הרבה אבל אנלא מאמין שכ-ל לילה
יש להם בטוח שבועות שיש מרווח של יומיים שלוש

quote:
Originally posted by markfeldman
מה עם רוק ?


רציתי לשים..אבל הייתי בטוח שלא יצביעו לזה...


Posted by Glenn-Holmes on Oct-09-2004 21:28:

quote:
Originally posted by Shahar
יש להם אחי יש להם
הם מופיעים הרבה אבל אנלא מאמין שכ-ל לילה
יש להם בטוח שבועות שיש מרווח של יומיים שלוש



מממ זה לא מרווח מספק זה לילה של מסיבה שינה עד הצהריים
טיסה
חזרה לפוקוס רק בבוקר שיומיים אחרי אותה מסיבה
יש להם בערך יום וחצי אפילו פחות..

כשבמקרה של ארמין יש תוכנית להקליט
פרומואים לשמוע
ניהול של החברת תקליטים שלו
רבאק אין זמן לנשום בכלל


Posted by markfeldman on Oct-09-2004 21:33:

quote:
מממ זה לא מרווח מספק זה לילה של מסיבה שינה עד הצהריים
טיסה
חזרה לפוקוס רק בבוקר שיומיים אחרי אותה מסיבה
יש להם בערך יום וחצי אפילו פחות..

כשבמקרה של ארמין יש תוכנית להקליט
פרומואים לשמוע
ניהול של החברת תקליטים שלו
רבאק אין זמן לנשום בכלל


הלוואי עלינו !


Posted by DJ Alex E. on Oct-09-2004 21:58:

אין מצבש הם שומעים פופ
ובטח שלא היפהופ
וזה אני מוכן לחתום
יש מצב גדול לרוק,לקלאסית פחות
אני דווקא חשבתי בכיוון של צ'יל אווט ואמביאנט


Posted by Viber on Oct-09-2004 22:04:

Dancing Dude

טיאסטו יושב בבית ושומע איירון מידדן


Posted by Shahar on Oct-09-2004 22:06:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מממ זה לא מרווח מספק זה לילה של מסיבה שינה עד הצהריים
טיסה
חזרה לפוקוס רק בבוקר שיומיים אחרי אותה מסיבה
יש להם בערך יום וחצי אפילו פחות..

כשבמקרה של ארמין יש תוכנית להקליט
פרומואים לשמוע
ניהול של החברת תקליטים שלו
רבאק אין זמן לנשום בכלל


לא יודע לא חושב שהוא יסכים לנהל חיים ככה
עם כל הכבוד
אני מאמין שהוא מסדר לעצמו לפני זמן
עובדה שהוא יוצר טראקים....
אם לא היה לו זמן הוא לא היה יכול ליצור


Posted by eXeTik on Oct-09-2004 23:06:

טראנס כמו שאנחנו מכירים אותו היום התפתח בזמן האחרון, לפני זה היו סוגים שונים של מוזיקה אלקטרונית... שסביר להניח שהם התחילו שם.
תבין שלטייסטו, ארמין וכל החבורה הזאת מגיעים אלפי טראקים שאומנים שולחים להם... ניחוש שלי שהם מנצלים את הזמן באוטו ובבית למוע את הטראקים האלה


Posted by Shahar on Oct-10-2004 02:17:

quote:
Originally posted by eXeTik
טראנס כמו שאנחנו מכירים אותו היום התפתח בזמן האחרון, לפני זה היו סוגים שונים של מוזיקה אלקטרונית... שסביר להניח שהם התחילו שם.
תבין שלטייסטו, ארמין וכל החבורה הזאת מגיעים אלפי טראקים שאומנים שולחים להם... ניחוש שלי שהם מנצלים את הזמן באוטו ובבית למוע את הטראקים האלה


זהו שנראה לי שדווקא בגלל שכל הזמן הם צריכים לעשות את זה נראה לי שדווקא את הזמן הפנוי שלהם הם מנצלים לדברים אחרים ולאו דווקא לעבודה...


Posted by oDrori on Oct-10-2004 02:22:

מתוך אלה, הכי סביר לאלקטרו פופ. בכללי אני מאמין שרוק- אלטרנטיב יוביל... קלסית קיים להם בחינוך אבל הם לא יישבו יותר מדי לשמוע.

עוד נקודה: כמו שאני מכיר יוצרי טראנס אז כשהם רוצים להרגע הם פשוט לוקחים את הגרסא הפחות קצבית : אמביינט


Posted by MrBlond on Oct-10-2004 03:21:

אולי הם שומעים נינט........


Posted by -CosmicFire- on Oct-10-2004 11:27:

חחח טוב שלא שמת מזרחית
שמתי היפ הופ בטעות כי זה מה שאני שם (אי אפשר לסוע עם ההורים ולשים טראנס
אבל בכל זאת כל אמן ומה שהוא יוצר
אם הוא זמר היפ הופ הוא ישמע את המוזיקה שהוא אוהב


Posted by taltul on Oct-10-2004 11:31:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חחח טוב שלא שמת מזרחית
שמתי היפ הופ בטעות כי זה מה שאני שם (אי אפשר לסוע עם ההורים ולשים טראנס
אבל בכל זאת כל אמן ומה שהוא יוצר
אם הוא זמר היפ הופ הוא ישמע את המוזיקה שהוא אוהב

חחח...זה הטכות שלך אחי - אני נוסע עם ההורים ושומע טראנס כמובן שלא מפציץ אבל עדיין שומע...
פעם הייתה תקופה שאבא שלי אהב את החומר שאני שומע והייתי צורבלו דיסקים פה ושם אבל אחרי זמן מה הוא עוד פעם נכנע לעולם הפופ ועכשיו עוד פעם אומר לי"תפסיק עם הבומים שלך כבר"... כן זה המצב...

עכשיו א יודע מה עם טייסטו ואחרים - אני הצבעתי כמובן לטראנס...אבל לדעתי לא נכון לרשום טראנס - וכל הסוגים...כי פרוג-האוס זה לא ממש טראנס אבל זה הז'אנר שאני מעדיף כיום ושומע כל הזמן...

ONLY ELECTRONIC MUSIC! O-N-L-Y!


Posted by Vortex_SA on Oct-10-2004 11:38:

חחחחחחחחחחח איך אני רואה את טייסטו עם טנדר חדש כזה מבריק
GMC
משופרת עם
23" inch rims...
ארבע סאבים מאחורה, מערכת אלפיים וואט, מתלים הידראולים לאוטו מסתובב ככה בברדה עם היפ הופ בפול ווליום

פחחח בונא עשיתם מהם חייזרים הם שומעים הרבה סגנונות, ואם זה לא ממש ככה אז אני יעריך אותם פחות... ומה יש לכולם פה נגד רוק???
תורידו
linkin park - krwling
מהדיסק שלהם
re animation

אני חושב לעשות מזה אינטרו לסטים שלי... ותורידו גם את
one step closer
שלהם מאותו דיסק...

וגם תורידו
stained - outside
מוזיקה חזקה...


Posted by Shahar on Oct-10-2004 13:25:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חחח טוב שלא שמת מזרחית
שמתי היפ הופ בטעות כי זה מה שאני שם (אי אפשר לסוע עם ההורים ולשים טראנס
אבל בכל זאת כל אמן ומה שהוא יוצר
אם הוא זמר היפ הופ הוא ישמע את המוזיקה שהוא אוהב


מה תחושב שאם טייסטו יוצר טראנס הוא אוהב רק טראנס!?
תטועה אחושרמוטה.....
זה שהוא יוצר טראנס לא אומר שבזמן הפנוי הוא לא יכול לשמוע מוזיקה אחרת

איזה אוטו יש לטייסטו בכלל?
חחחחח


Posted by DJ Alex E. on Oct-10-2004 14:34:

זה יכול להיו רעיון מעניין לתרד
המכוניות של האנשים מהסצנה
ארמין בטח נוהג על איזה וויפר חחחח


Posted by Vortex_SA on Oct-10-2004 14:36:

אני יודע שלג'ון פלמינג יש פורש, בכלל יש לו צי של מכוניות...


Posted by yaman on Oct-10-2004 15:23:

נראה לי ארמין שומע את ליפט אוך של חילן

וחילן שומע את אסוט


Posted by markfeldman on Oct-10-2004 15:49:

quote:
נראה לי ארמין שומע את ליפט אוך של חילן

וחילן שומע את אסוט


פירגון מקצועי !


Posted by princess cc on Oct-10-2004 19:12:

חחחחחח מצחיקים!
קודם כל בטוח יש להם זמן לשמוע מוסיקה, כי לזה תמיד מוצאים זמן!
לדעתי הם שומעים אלקטרונית בליינד! אין מצב שלא!
כאילו זה ברור שהם יישמעו את המוסיקה שהם הכי מתחברים אליה
ושהכי משפיעה עליהם...
כאילו מה נראה לכם? אקסל רוז יושב בבית שומע מוסיקה שחורה? לההההההההה
או זהבה בן נוסעת באוטו שומעת מטאליקה?
להההההההההההה אין מצב!
בכל מקרה...
מה שבטוח זה שבימי שני הם שומעים
יחד איתנו ת'תוכנית של בלאק דראגון


Posted by MrBlond on Oct-10-2004 21:06:

אמא שלי כבר מעדיפה טראנס על היפ הופ, הסברתי לה שטראנס זה כמו מוזיקה קלאסית והיפ הופ כל מילה שניה זה כלבה וכלב ותחת וכוס


Posted by -CosmicFire- on Oct-11-2004 05:56:

quote:
Originally posted by Shahar
מה תחושב שאם טייסטו יוצר טראנס הוא אוהב רק טראנס!?
תטועה אחושרמוטה.....
זה שהוא יוצר טראנס לא אומר שבזמן הפנוי הוא לא יכול לשמוע מוזיקה אחרת


לאאאאאאא
אבל בכל זאת הגיון פה
אם הבן אדם יוצר טראנס זתומרת שהוא אוהב את הסגנון וסביר להניח שזה רוב החומר שהוא שומע...

וטל אחי אתה בן 20
אני 15 אני לא יכול להגיד להורים שלי מה לשמוע באוטו לפעמים אני שם אז שומע אבל בעקרון הם לא נותנים לי במיוחד לא בנסיעות ארוכות


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.