TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איזה מוזיקה היוצרים והדיג'יים המפורסמים שומעים באוטו\בבית!?
Pages (3): [1] 2 3 »
איזה מוזיקה היוצרים והדיג'יים המפורסמים שומעים באוטו\בבית!?
חשבתם פעם איזה מוזיקה טייסטו שומע באוטו? או איזה מוזיקה ארמין שומע בבית שבא לו לשבת על בירה?
(חוץ מהפרומואים שהם מקבלים ושומעים...)
איזה סגנונות הם שומעים לדעתכם?
הכי הגיוני לחשוב שהם שומעים רק טראנס וכל החיים שלהם זה טראנס...אבל אנלא בטוח שזה שהם יוצרים או מנגנים טראנס אומר שהם שומעים ר-ק טראנס...
מה עם רוק ?
אני יודע שביומולדת של ארמין הוא הוציא את הפטיפונים לגינה וניגן להם שם האוס
סטייל טים דלוקס בשביל הסבבה..
וגםהגיוני שכל אחד ישמע את האמנים שהוא הושפע מהם כמו מייק למשל הושפע רבות מדיפאש מוד...
אז סביר להניח שזה מה שהוא שומע (אלטרנטיב רוק)
אני בספק אם לטיאסטו בכלל יש זמן לנהוג באוטו
או לארמין זמן לשבת בבית ולא באיה מלון ולשתות בירה....
בכל מקרה..
מסכים עם אורן
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 אני בספק אם לטיאסטו בכלל יש זמן לנהוג באוטו או לארמין זמן לשבת בבית ולא באיה מלון ולשתות בירה.... בכל מקרה.. מסכים עם אורן |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman מה עם רוק ? |
| quote: |
| Originally posted by Shahar יש להם אחי יש להם הם מופיעים הרבה אבל אנלא מאמין שכ-ל לילה יש להם בטוח שבועות שיש מרווח של יומיים שלוש |
| quote: |
| מממ זה לא מרווח מספק זה לילה של מסיבה שינה עד הצהריים טיסה חזרה לפוקוס רק בבוקר שיומיים אחרי אותה מסיבה יש להם בערך יום וחצי אפילו פחות.. כשבמקרה של ארמין יש תוכנית להקליט פרומואים לשמוע ניהול של החברת תקליטים שלו רבאק אין זמן לנשום בכלל |
אין מצבש הם שומעים פופ
ובטח שלא היפהופ
וזה אני מוכן לחתום
יש מצב גדול לרוק,לקלאסית פחות
אני דווקא חשבתי בכיוון של צ'יל אווט ואמביאנט
טיאסטו יושב בבית ושומע איירון מידדן
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 מממ זה לא מרווח מספק זה לילה של מסיבה שינה עד הצהריים טיסה חזרה לפוקוס רק בבוקר שיומיים אחרי אותה מסיבה יש להם בערך יום וחצי אפילו פחות.. כשבמקרה של ארמין יש תוכנית להקליט פרומואים לשמוע ניהול של החברת תקליטים שלו רבאק אין זמן לנשום בכלל |
טראנס כמו שאנחנו מכירים אותו היום התפתח בזמן האחרון, לפני זה היו סוגים שונים של מוזיקה אלקטרונית... שסביר להניח שהם התחילו שם.
תבין שלטייסטו, ארמין וכל החבורה הזאת מגיעים אלפי טראקים שאומנים שולחים להם... ניחוש שלי שהם מנצלים את הזמן באוטו ובבית למוע את הטראקים האלה
| quote: |
| Originally posted by eXeTik טראנס כמו שאנחנו מכירים אותו היום התפתח בזמן האחרון, לפני זה היו סוגים שונים של מוזיקה אלקטרונית... שסביר להניח שהם התחילו שם. תבין שלטייסטו, ארמין וכל החבורה הזאת מגיעים אלפי טראקים שאומנים שולחים להם... ניחוש שלי שהם מנצלים את הזמן באוטו ובבית למוע את הטראקים האלה |
מתוך אלה, הכי סביר לאלקטרו פופ. בכללי אני מאמין שרוק- אלטרנטיב יוביל... קלסית קיים להם בחינוך אבל הם לא יישבו יותר מדי לשמוע.
עוד נקודה: כמו שאני מכיר יוצרי טראנס אז כשהם רוצים להרגע הם פשוט לוקחים את הגרסא הפחות קצבית : אמביינט
אולי הם שומעים נינט........

חחח טוב שלא שמת מזרחית
שמתי היפ הופ בטעות כי זה מה שאני שם (אי אפשר לסוע עם ההורים ולשים טראנס
אבל בכל זאת כל אמן ומה שהוא יוצר
אם הוא זמר היפ הופ הוא ישמע את המוזיקה שהוא אוהב
quote: Originally posted by -CosmicFire-
חחח טוב שלא שמת מזרחית
שמתי היפ הופ בטעות כי זה מה שאני שם (אי אפשר לסוע עם ההורים ולשים טראנס
אבל בכל זאת כל אמן ומה שהוא יוצר
אם הוא זמר היפ הופ הוא ישמע את המוזיקה שהוא אוהב
חחח...זה הטכות שלך אחי - אני נוסע עם ההורים ושומע טראנס כמובן שלא מפציץ אבל עדיין שומע...
פעם הייתה תקופה שאבא שלי אהב את החומר שאני שומע והייתי צורבלו דיסקים פה ושם אבל אחרי זמן מה הוא עוד פעם נכנע לעולם הפופ ועכשיו עוד פעם אומר לי"תפסיק עם הבומים שלך כבר"... כן זה המצב...
עכשיו א יודע מה עם טייסטו ואחרים - אני הצבעתי כמובן לטראנס...אבל לדעתי לא נכון לרשום טראנס - וכל הסוגים...כי פרוג-האוס זה לא ממש טראנס אבל זה הז'אנר שאני מעדיף כיום ושומע כל הזמן...
ONLY ELECTRONIC MUSIC! O-N-L-Y!
חחחחחחחחחחח איך אני רואה את טייסטו עם טנדר חדש כזה מבריק
GMC
משופרת עם
23" inch rims...
ארבע סאבים מאחורה, מערכת אלפיים וואט, מתלים הידראולים לאוטו מסתובב ככה בברדה עם היפ הופ בפול ווליום 
פחחח בונא עשיתם מהם חייזרים הם שומעים הרבה סגנונות, ואם זה לא ממש ככה אז אני יעריך אותם פחות... ומה יש לכולם פה נגד רוק???
תורידו
linkin park - krwling
מהדיסק שלהם
re animation
אני חושב לעשות מזה אינטרו לסטים שלי... ותורידו גם את
one step closer
שלהם מאותו דיסק...
וגם תורידו
stained - outside
מוזיקה חזקה...
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- חחח טוב שלא שמת מזרחית שמתי היפ הופ בטעות כי זה מה שאני שם (אי אפשר לסוע עם ההורים ולשים טראנס אבל בכל זאת כל אמן ומה שהוא יוצר אם הוא זמר היפ הופ הוא ישמע את המוזיקה שהוא אוהב |
זה יכול להיו רעיון מעניין לתרד
המכוניות של האנשים מהסצנה
ארמין בטח נוהג על איזה וויפר חחחח
אני יודע שלג'ון פלמינג יש פורש, בכלל יש לו צי של מכוניות...
נראה לי ארמין שומע את ליפט אוך של חילן
וחילן שומע את אסוט
| quote: |
| נראה לי ארמין שומע את ליפט אוך של חילן וחילן שומע את אסוט |
חחחחחח מצחיקים!
קודם כל בטוח יש להם זמן לשמוע מוסיקה, כי לזה תמיד מוצאים זמן!
לדעתי הם שומעים אלקטרונית בליינד! אין מצב שלא!
כאילו זה ברור שהם יישמעו את המוסיקה שהם הכי מתחברים אליה
ושהכי משפיעה עליהם...
כאילו מה נראה לכם? אקסל רוז יושב בבית שומע מוסיקה שחורה? לההההההההה
או זהבה בן נוסעת באוטו שומעת מטאליקה?
להההההההההההה אין מצב!
בכל מקרה...
מה שבטוח זה שבימי שני הם שומעים
יחד איתנו ת'תוכנית של בלאק דראגון
אמא שלי כבר מעדיפה טראנס על היפ הופ, הסברתי לה שטראנס זה כמו מוזיקה קלאסית והיפ הופ כל מילה שניה זה כלבה וכלב ותחת וכוס 
| quote: |
| Originally posted by Shahar מה תחושב שאם טייסטו יוצר טראנס הוא אוהב רק טראנס!? תטועה אחושרמוטה..... זה שהוא יוצר טראנס לא אומר שבזמן הפנוי הוא לא יכול לשמוע מוזיקה אחרת |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.