TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מערכת סטריאו+כרטיס קול! Help


Posted by arik on Oct-10-2004 02:23:

Dunno מערכת סטריאו+כרטיס קול! Help

העיניין הוא פשוט האמת

אני רוצה מערכת חדשה לחבר למחשב ולציוד
וכרטיס קול איכותי
24 BIT
משהו כזה

על מערכת אני רוצה משהו בסיסי אבל טוב
ואני יודע שלא חייבים להוציא 10000 שקל בישביל משהו טוב
אז בואו נגיד 2000 ככה
ועל ברטיס קול עד איזה 650 שקל

אם אתם קצת מבינים בזה כי אני לא ממש
אז תגידו לי מה לעשות ולאן ללכת

לכל החנוית של החשמל הגדולות כמו שקם אלקטיק וכל אלו
אני יודע שלא כדאי כי זה מאד מאד יקר
ומוכרים קקה

אז תעזרו לי בקשה!
תודה


Posted by MrBlond on Oct-10-2004 03:49:

אני לא מבין כ"כ למה אתה מתכוון.

אתה רוצה כרטיס קול סטנדרטי שמספיק טוב למשחקים מוזיקה סרטים במחשב וכו', ואז אתה רוצה לקנות מערכת עם רמקולים טובים ולחבר את המחשב למערכת כדי לשמוע ברמקולים של מערכת?

כי אם לזה התכוונת, אז כרטיסי קול של קריאייטיב הם מספיק טובים בשביל השימושים הרגילים, לא יודע מה הולך היום אבל לי יש אודיג'י 2, והוא בהחלט מספיק טוב בשביל משחקים מוזיקה וסרטים, ולא יותר מדי יקר. בנוגע לרמקולים, אם אתה רק רוצה רמקולים טובים לשמוע בהם וזאת הסיבה היחידה שאתה רוצה לקנות מערכת, אז אתה לא צריך לקנות מערכת, יש היום רמקולים מעולים למחשב, זה הכל תלוי בכמה יש לך להשקיע. לי יש רמקולים לוג'יטק זי 680, וחבל לך על הזמן, 5 רמקולים סטליטים וסאב וופר שמקפיצים את כל החדר שלי כשאני שומע מוזיקה במחשב. אבל מה שכן רמקולים טובים לא זולים בארץ, את שלי קניתי ב-200 דולר בארה"ב שזה מחיר מעולה, אבל בארץ באותו הזמן הם עלו באזור ה-3000 שקל. זה היה מזמן מזמן אז היום צריך להיות יותר סביר. קיצר אם הבנתי אותך נכון תחפש רמקולים טובים למחשב בדרך כלל אתה תקבל מהם הרבה יותר מאשר ממערכת סטריאו שתעלה לך אותו דבר.

אם אתה מחפש כרטיס קול מקצועי לעיבוד קול ושימושים כאלה זה כבר משהו אחר לגמרי, אבל נראה לי שלא לזה התכוונת, תקן אותי אם אני טועה.


Posted by arik on Oct-10-2004 04:25:

אני מחפש כרטיס קול דגש על הסאונד של המוסיקה האלקטרונית
ולפי מה שהבנתי יש חברות יותר טובות מקריאטיב

ואני גם מחפש מערכת שלמה עם סאב טבאס נקי בקיצור איכותית
בדרך כלל אנשים קונים מערכות שנראות מעולה יש להם סאב ברמקולים בגודל בית אפשר שומעים מרוח
אז לא אני צחפש משהו איכותי

ואני מחבר את המערכת לכרטיס קול למיקסר


Posted by MrBlond on Oct-10-2004 04:29:

כרטיסי קול מקצועיים זה בעיקר DELTA

DELTA 1010

נחשב כרטיס פצצה. אבל די יקר, אז תראה בדיוק מה שאתה צריך כי יש דגמים קצת פחות אז לא חייבים את הכי יקר.

בנוגע למערכות קול אני לא מבין גדול, הציוד שלי מחובר לרמקולים די פשוטים שמספקים אותי, אחרי הכל זה כולה חדר רגיל, ואני לא משתמש בציוד שלי למסיבות, רק שימוש ביתי

אז בטח מישהו אחר יכול לעזור לך בנושא הזה.

אבל כרטיסי קול מקצועיים... רק דלטה.

http://www.m-audio.com/products/en_...a1010-main.html

חבל"ז


Posted by MrBlond on Oct-10-2004 04:33:

אהה ואם יש לך מצב ואתה מזמין רק כרטיס קול בלי חומרה נוספת, כדאי לך להזמין מארה"ב בדואר, גם עם המשלוח יצא לך הרבה יותר זול ממה שבארץ.

אם אתה מזמין מאי ביי יש טריק ידוע, תגיד למוכר ששולח לך לכתוב על הקבלה שמודבקת על החבילה שהערך של מה שבפנים הוא 49 דולר. ככה יש מצב די טוב שהגנבים מהמכס לא יקחו לך כסף.

חבר שלי הזמין נגן דיסקים של 3000 דולר באינטרנט ועל המדבקה היה כתוב 49 דולר ולא לקחו לו מכס איזה צחוקים עם הקופים האלה מהמכס


Posted by taltul on Oct-10-2004 11:19:

:לי אישית יש את הכרטיס קול ומערכת רמקולים של קריאטיב

1> כרטיס קול AUDIGY
2> מערכת רמקולים: 6.1

*כרטיס קול משובח - כמובן שהייתי מעדיף את החיצוני עם כל מני מתגים וכפתורים והוא גם הרבה יותר מקצועי אבל בזמנו עלה הרבה יותר...

*מערכת רמקולים מעולה אין לי מה להוסיף - אפשר להפציץ חבלז - סאב נקי
בלי בעיות - בהתחלה תאמת כן הייתה לי בעיה איתו אבל הסתבר שזה היה פגם בייצור והחליפו לי אותו מיד בחדש שעובד כמו שצריך בלי שום הפרעות...

*מה שאני יודע שהיום יש כבר דגמים חדשים של מערכות של קריאטיב - 7.1 ככה שיש רמקול מרכזי גדול מאשר כל ה6 האחרים ונראה לי גם בנוסף יש פאנל דיגיטלית ושלט רחוק או משהו כזה...הלוואי ויכולתי לשדרג עכשיו... משו בסט...

*המחירים זה כבר בעיה... אני בכלל קניתי דרך דוד שלי שיש לו קומבינות ויצא מחיר לא יקר במיוחד שהינו 2200 ש''ח כולל הכל...כלומר גם כרטיס וגם רמקולים...

*עכשיו כמובן אותו דבר יעלה פחות אבל אתה כמובן תרצה לקחת משהו יותר עגכני ומשובח...


Posted by sh33p on Oct-10-2004 12:19:

Audigy 2 ZS למרות שיש לי
אני אמליץ על
AUDIOTRAK Prodigy 7.1

ביקורת באנגלית
http://www.digit-life.com/articles2...gy71/index.html

בעברית
http://www.pandas.co.il/product_inf...roducts_id=6643


Posted by taltul on Oct-10-2004 12:45:

quote:
Originally posted by sh33p
Audigy 2 ZS למרות שיש לי
אני אמליץ על
AUDIOTRAK Prodigy 7.1

ביקורת באנגלית
http://www.digit-life.com/articles2...gy71/index.html

בעברית
http://www.pandas.co.il/product_inf...roducts_id=6643

התאהבתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by sh33p on Oct-10-2004 13:10:

quote:
Originally posted by taltul
התאהבתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


גם אני
חבל שלא ידעתי עליו לפני שקניתי
audigy 2 zs


Posted by taltul on Oct-10-2004 13:24:


:ותאכלס אם כבר אז





מפרט


Posted by MrBlond on Oct-10-2004 21:12:

אם אתה רוצה כרטיס קול מקצועי, אל תקנה קריאייטיב... רק M-AUDIO
קריאייטיב זה כרטיסי קול ביתיים, גם הדגמים היותר מקצועיים שלהם בכלל לא מתקרבים לאיכות של הדלטה.

בנוגע לרמקולים, קריאייטיב, או יותר נכון קיימברידג', יצרנית הרמקולים שלהם, מייצרים רמקולים לא רעים אבל עם מחירים גבוהים יחסית. שוב זה תלוי מה בדיוק אתה רוצה, לי יש מערכת רמקולים של לוג'יטק שעלתה רק 200 דולר בארה"ב והיא פצצה, לחבר שלי יש מערכת של קיימברידג' גם 5.1 בין היקרות יותר שלהם ושומעים אצלו פחות טוב, שלא לדבר על זה שיחידת הבקרה של לוג'יטק יפה לאללה (תראה באתר שלהם) ואפשר לחבר אותה גם לטלוויזיה, לפלייסטיישן ולמה שאתה רוצה, ולא רק למחשב.

אז בגדול יש להם מערכות קול חבל"ז במחירים שלא יקרעו לך את הכיס, אלא אם אתה קונה בארץ ואז תשלם פי 3 ממה שזה עולה בחו"ל בגלל המכס.

אבל דעה שלי - אם אתה באמת רוצה כרטיס קול מקצועי ברמה הגבוהה ביותר זה רק M-AUDIO, קריאייטיב מה לעשות זה לא התחום שלהם כרטיסי קול מקצועיים. מי שמתעסק בעיבוד קול במחשב בחיים אתה לא תמצא אצלו קריאייטיב.


Posted by s0undw4v3 on Oct-10-2004 21:31:

רמקולים עם תמורה טובה יותר למחיר מלוג'יטק וקריאייטיב:

www.alteclansing.com

(לינק ישיר למוצרים: http://www.alteclansing.com/index_n...?region=northam )

גם זולים וגם נשמעים יותר טוב מלוג'יטק וקריאייטיב.

היו לי פעם רמקולים של קריאייטיב (קיימברידג') והם נשמעו מצויין יחסית למחיר שלהם, והחזיקו 4 שנים. עכשיו קניתי שיהיה לי רמקולים חדשים של קיימברידג' (2.1, שחורים, לא זוכר דגם) - והם נשמעים הרבה פחות טובים מהקודמים.

אבל האלטק האלה נשמעים ממש טוב - שווה לנסות.

בקשר לכרטיס קול - אלא אם כן הבן אדם לא מחבר משהו לכניסת
MIDI,
הוא לא צריך כרטיס קול יותר יקר מקריאייטיב פשוט
(LIVE VALUE),
או בשביל להתלהב קצת יותר -
AUDIGY 1.


Posted by MrBlond on Oct-10-2004 22:14:

ברור, בתגובה הראשונה שלי אמרתי לו שאם הוא מחפש כרטיס קול סטנדרטי וטוב שילך על קריאייטיב

אבל לפי התגובה שלו הבנתי שהוא מחפש משהו מקצועי, ומקצועי זה בהחלט לא קריאייטיב.

בנוגע לאלטק אני לא מכיר מישהו שיש לו, אבל שמעתי שהם בהחלט נותנים איכות טובה ביחס למחיר.

מה שעצוב זה שבארץ יש מכס גדול מדי על רמקולים והם עולים יותר מדי...


Posted by ADiSH on Oct-10-2004 23:14:

אם אתה לא מתכוון להקליט או משהו כזה אז תקנה קריאטיב
אתה לא צריך משהו אחר


Posted by arik on Oct-11-2004 04:49:

טוב חברה לא צריך להגזים
אני לא צריך את הכי מיקצועי שקיים
אני רוצה אחד בסיסי!!
ועזבו את המחיר רגע

אחד שהוכיח את עצמו בסאונד איכותי ואני יודע שאני לא ימצא את זה בקרייטיב כי יש לי אחד כזה ואני לא אוהב
בקשר למערכת
אני מדגיש
אני רוצה מערכת סטריאו
לא רמקולים למחשב

משהו בסביבות ה 1500-2000

הבעיה שאני לא יודע מה לחפש נראה לי הכי טוב זה להרכיב חלקים
אבל זה יקר


Posted by s0undw4v3 on Oct-11-2004 23:48:

ראיתי רמקולים של הרמן קארדון ב-1150 שקל בפאנדה... זאת חברת hi-end בעקרון, אבל כמובן שהרמקולים האלה הם לא ברמה של דברים אחרים שעולים כמה עשרות אלפי שקלים - אבל אם הם ייצרו ליין למחשב (או לחיבור לקולנוע ביתי - אותו דבר), הם יותר טובים מכל השאר זה כמעט בטוח.

האלטק ממש זולים גם בארץ ונותנים תמורה טובה מאוד למחיר שלהם.

מה יש לא לאהוב בקריאייטיב? תקנה רמקולים אחרים ותשמע הבדל. ההבדל בסיגנל שהכרטיס מוציא הוא לא כזה משמעותי בשביל מישהו שלא מקליט כלום - וגם אם תחליט בסוף להשתמש בכניסת מידי או בכניסות/יציאות אחרות - הכרטיס לא רע בכלל! (אודיג'י 1).

אם אתה לחוץ על כרטיס "יותר מקצועי" - אז לך על אחד מהדלתא היותר זולים.

בהצלחה!


Posted by Viber on Oct-12-2004 11:53:

יש לי אלטק של 2.1 ושמעת את ה
ATP5
וזה בן זונה,הם זכו בהמון פרסים ושבחים ויש תמורה למחיר



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.