TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [31-12-2004] QrimeTime (Qdance) - HMH, Amsterdam


Posted by Mindphaser on Oct-10-2004 16:58:

[31-12-2004] QrimeTime (Qdance) - HMH, Amsterdam

Op Oud & Nieuw 2004 komt Q-dance met een volledig nieuw evenement in de HMH: QrimeTime
In de stijl en sfeer van vorig jaar, toen Q-dance voor het eerst een kleding thema meegaf aan het evenement, wordt de HMH tot het Gangster centrum van Amsterdam omgebouwd.

AREA 1:
The Prophet
DJ Luna
Deepack
Trilok & Chiren
Pila
The Abyss
Alpha Twins
Activator (IT)

AREA 1:
Da Boy Tommy & Da Rick (BE)
Lars Tindy
Ruthless & Vorwerk
Thunder Deejay (BE)

AREA 1:
Re-Quez
Bass-D
Beasty Boy & Da Vinci
Sunny D
Outblast (exclusive 1996-2000 early rave set)

...more to be confirmed...


Posted by nwopper on Oct-11-2004 06:15:

Zijn al zoveel van die feestjes....stop mijn geld wel in Innercity....

Al is hardstyle wel leuk zo op zijn tijd, maar oldschool e.d. trek ik toch niet echt... Maar dat is heel persoonlijk


Posted by Little Theseus on Oct-11-2004 10:21:

Question

wtf is "jumpstyle"???


Posted by basvh on Oct-11-2004 10:46:

jump styl is toch de belgische hardstyl?


Posted by MaGiK54 on Oct-11-2004 15:49:

quote:
Originally posted by Little Theseus
wtf is "jumpstyle"???


Ik hoorde van iemand die op Sucksation Black was geweest, dat de Darkneger "jumpstyle" draaide. Wat het is ben ik ook nog niet helemaal over uit hoor.


Posted by Chicane on Oct-11-2004 16:08:

cd2 van madhouse is jumpstyle.. te moeilijk gewoon paas me doekoe daar echt niet aan, ben zn bitch niet ofzo.. gruwelijk gewoon


Posted by SnuggLe on Oct-11-2004 17:24:

quote:
Originally posted by Chicane
cd2 van madhouse is jumpstyle.. te moeilijk gewoon paas me doekoe daar echt niet aan, ben zn bitch niet ofzo.. gruwelijk gewoon


Wtf, Jean ook al aan de Jumpstyle?
COmmerciele hoer.


Posted by Mindphaser on Oct-13-2004 20:37:

De 1ste namen zijn net bekent gemaakt.

Als ik me verplaats in iemand die van deze genres houd dan lijkt het me wel een relaxed feestje te gaan worden.. persoonlijk zou ik er echter van me leven niet heen gaan!


Posted by HBtje on Oct-13-2004 23:00:

quote:
Originally posted by Mindphaser
De 1ste namen zijn net bekent gemaakt.

Als ik me verplaats in iemand die van deze genres houd dan lijkt het me wel een relaxed feestje te gaan worden.. persoonlijk zou ik er echter van me leven niet heen gaan!


nee idd, volgens mij (maar dat zal idd dan ook wel weer aan mij liggen) gaat hier een hele gezellige sfeer hangen

Al zou ik geld toekrijgen, ga ik niet


Posted by moogwai on Oct-14-2004 14:53:

quote:
Originally posted by Little Theseus
wtf is "jumpstyle"???


Beetje Oldschool vs Hardstyle met wat techno invloeden... duidelijk zo

Op zich zijn er wel een paar leuke jumpstyle tracks, maar kan hier ook echt geen uren na luisteren.

Verder leuk feestje voor de fans


Posted by Frankisback on Dec-27-2004 18:36:

UITVERKOCHT


Posted by Dj Lex on Dec-27-2004 18:40:

quote:
Originally posted by Frankisback
UITVERKOCHT


Serieus??? Wilde morgen me kaartje halen


Posted by eieregooie on Dec-27-2004 18:52:

Ja, jammer nou


Posted by jp on Dec-27-2004 18:55:

Q-Dance feesten verkopen altijd een a twee weken van tevoren uit, dat is toch algemeen bekend?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.