TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [31-12-2004] QrimeTime (Qdance) - HMH, Amsterdam
[31-12-2004] QrimeTime (Qdance) - HMH, Amsterdam
Op Oud & Nieuw 2004 komt Q-dance met een volledig nieuw evenement in de HMH: QrimeTime
In de stijl en sfeer van vorig jaar, toen Q-dance voor het eerst een kleding thema meegaf aan het evenement, wordt de HMH tot het Gangster centrum van Amsterdam omgebouwd.
AREA 1:
The Prophet
DJ Luna
Deepack
Trilok & Chiren
Pila
The Abyss
Alpha Twins
Activator (IT)
AREA 1:
Da Boy Tommy & Da Rick (BE)
Lars Tindy
Ruthless & Vorwerk
Thunder Deejay (BE)
AREA 1:
Re-Quez
Bass-D
Beasty Boy & Da Vinci
Sunny D
Outblast (exclusive 1996-2000 early rave set)
...more to be confirmed...
Zijn al zoveel van die feestjes....stop mijn geld wel in Innercity....
Al is hardstyle wel leuk zo op zijn tijd, maar oldschool e.d. trek ik toch niet echt... Maar dat is heel persoonlijk 
wtf is "jumpstyle"???
jump styl is toch de belgische hardstyl?
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus wtf is "jumpstyle"??? |
cd2 van madhouse is jumpstyle.. te moeilijk gewoon
paas me doekoe daar echt niet aan, ben zn bitch niet ofzo.. gruwelijk gewoon
| quote: |
| Originally posted by Chicane cd2 van madhouse is jumpstyle.. te moeilijk gewoon paas me doekoe daar echt niet aan, ben zn bitch niet ofzo.. gruwelijk gewoon |
De 1ste namen zijn net bekent gemaakt.
Als ik me verplaats in iemand die van deze genres houd dan lijkt het me wel een relaxed feestje te gaan worden.. persoonlijk zou ik er echter van me leven niet heen gaan!
| quote: |
| Originally posted by Mindphaser De 1ste namen zijn net bekent gemaakt. Als ik me verplaats in iemand die van deze genres houd dan lijkt het me wel een relaxed feestje te gaan worden.. persoonlijk zou ik er echter van me leven niet heen gaan! |
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus wtf is "jumpstyle"??? |

UITVERKOCHT 
| quote: |
| Originally posted by Frankisback UITVERKOCHT |
Wilde morgen me kaartje halen
Ja, jammer nou 
Q-Dance feesten verkopen altijd een a twee weken van tevoren uit, dat is toch algemeen bekend? 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.