TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nån annan som ska på Gatecrasher???


Posted by Ravesquad on Oct-07-2001 21:58:

Talking Nån annan som ska på Gatecrasher???

gud förstå vilken lineup :

27 okt. birmingham, tre arenor, 15000 pers

paul oakenfold, paul van dyke, mauro picotto, pete tong, way out west, erick morillo, joey negro mfl mfl..


Posted by Aendy on Oct-07-2001 22:01:

I mina drömmar!!! Inga pengar (studentajävel), ingen tid, plus att jag har matcher den dagen. :~(


Posted by x-dream on Oct-07-2001 22:38:

Det skulle ju inte va helt fel att se pvd, picotto å pete tong allså....Fast det är ju detta med pengar....


Posted by mindshooter on Oct-08-2001 07:10:

Min syrra flyttar till england snart...en timme från Gatecrasher ska hon bo.....så nästa sommar när jag är 17 ska jag försöka komma in där med henne!


Posted by Gaby on Oct-08-2001 07:32:

Sad

....varför måste man vara så pank???


Posted by Ravesquad on Oct-13-2001 15:30:

Jag tror fortfarande att jag ska dit

http://www.gatecrasher.co.uk/connected/events/nec/


Posted by Gaby on Oct-24-2001 11:03:

...är det nån som sa dit???


Posted by Ravesquad on Oct-24-2001 13:24:

inte jag .. har inga pengar



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.