TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nån annan som ska på Gatecrasher???
Nån annan som ska på Gatecrasher???
gud förstå vilken lineup
:
27 okt. birmingham, tre arenor, 15000 pers
paul oakenfold, paul van dyke, mauro picotto, pete tong, way out west, erick morillo, joey negro mfl mfl..

I mina drömmar!!! Inga pengar (studentajävel), ingen tid, plus att jag har matcher den dagen. :~(
Det skulle ju inte va helt fel att se pvd, picotto å pete tong allså....Fast det är ju detta med pengar....
Min syrra flyttar till england snart...en timme från Gatecrasher ska hon bo.....så nästa sommar när jag är 17 ska jag försöka komma in där med henne! 

....varför måste man vara så pank???
Jag tror fortfarande att jag ska dit
http://www.gatecrasher.co.uk/connected/events/nec/
...är det nån som sa dit???
inte jag
.. har inga pengar
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.