TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ?!?שאלה חשובה: מה דעתכם על האופנה של המוזיקה


Posted by Dj-2TaLL on Oct-08-2001 12:01:

Question ?!?שאלה חשובה: מה דעתכם על האופנה של המוזיקה

[B][COLOR=royalblue]
זה שאלה די חשובה לי...
אולי אפילו שווה סטיקי

אתם אולי לא שמתם לב...
אבל מוזיקה זה בערך כמו אופנה...
:עכשיו הסתיימה תקופת הקלאב-טראנס \ האוס ומתחילה תקופה חדשה
תקופת הפרוגרסיב...

מה אתם חושבים יהיה אחרכך?

חבר שלי ניבא נבואה הגיונית ביותר שעוד איזה שנה וחצי שנתיים ילך פה בטרוף ויחזור אלינו הטראנס...

הגיוני?
מה אתם חושבים \ מנבאים \ יודעים?
תרשמו!!!


Posted by Sm0keMachine on Oct-08-2001 12:11:

אני חשבתי על הדבר הזה הרבה פעמים..

ואני מאוד מתנגד לזה שמוזיקה תחשב כ"אופנה"! כי למוזיקה באמת אין קשר לזה.. ברור שאני גם מתנגד לכל האפסים שעדיין שומעים להיטי פופ ישראלים מלפני 12 שנים
(יש לי הרבה חברים כאלה)

אבל בכל זאת, זה דבילי לשמוע מוזיקה בגלל שזה מה ש"כולם" אוהבים.. תשמע מוזיקה בגלל שזה מה שאתה אוהב!

ובקשר לזה שפרוגרסיב יהיה הדבר הבא..לא נראה לי בזמן הקרוב אחי! פרוגרסיב זאת מוזיקה לאנשים יותר מבינים במוזיקה אלקטרונית..החדשים תמיד יחשבו שזאת סתם מוזיקה משעממת ואיטית..והטראנס שאנחנו אוהבים זאת מוזיקה שמתאימה לכולם..


Posted by YuVaL on Oct-08-2001 12:12:

עם פרוגרסיב נכנס לאופנה

אני יחזיר את האפ ליפטינג קלאב טראנס

בכל כח שאני יכול


Posted by Dj-2TaLL on Oct-08-2001 12:32:

Cool

שמע אתה צודק בקטע שזה לא אופנה...
אני בטח שלא יקשיב לשיר בגלל שהוא "אין" או בגלל שהוא להיט
אבל אתה חייב להודות שבכל זאת מהבחינה של התקופות זה דיי דומה...
אולי אני טועה בקשר לקטע של הפרוגרסיב ורשמתי מה שאני הייתי רוצה ולא מה שבאמת אבל עוד שנה וחצי שמה שילך בארץ הזאת יהיה טראנס, אני יזכיר לך את ההודאה הזאת...


Posted by dj alonzo on Oct-08-2001 12:45:

אני גם כן מתנגד לזה שמוזיקה נחשבת כמו אופנה.. אבל בכל זאת צריך להודות שהמוזיקה שמנוגנת במסיבות משתנה לעיתים די תכופות.. כמו אופנה
אני לא אקשיב למשהו בגלל שכולם מקשיבים לו.. אם הייתי ככה אז כל הזמן הייתי שומע טראקים מסחריים..
אני גם לא חושב שהדבר הפופולרי הבא בארץ יהיה פרוגרסיב... זאת מוזיקה ליותר "אניני טעם", לאנשים שמבינים במוזיקה... המוזיקה הפופולרית תמיד תהיה מוזיקה להמונים, מה שאומר שהיא תשאר מוזיקה מסחרית עד שתפעל מערכת הסברה מאסיבית שתלמד קצת את העם שלנו מהי מהותה של מוזיקה טובה.


Posted by Dj-2TaLL on Oct-08-2001 13:14:

זה מה שאני חושב...

הגיע הזמן למהפכה!!!!!!


Posted by dj alonzo on Oct-08-2001 13:27:

מבחינתי אין לי בעיה להתנדב לתקלט חינם במסיבות רק כדי שאנשים ילמדו מה זה מוזיקה טובה.. זאת תהיה התמורה שלי, לדעת שעשיתי איזשהו שינוי.
צריך לארגן איזה מסיבה, בלי כניסה לערסים.. שהכל שם יהיה סביב האהבה למוזיקה, הרצון לרקוד והרצון ללמוד ולהתפתח... ברגע שיהיה כזה דבר אז המהפכה תתחיל!


Posted by on Oct-08-2001 14:48:

quote:
Originally posted by DJ-Energy
עם פרוגרסיב נכנס לאופנה

אני יחזיר את האפ ליפטינג קלאב טראנס

בכל כח שאני יכול


גם אני!
אין מוזיקה שמרימה מסיבה וגורמת אופוריה קטלנית במסיבות ענקיות כמו האפליפטינג והמלודיק!!!


Posted by Dj-2TaLL on Oct-08-2001 15:36:

quote:

מבחינתי אין לי בעיה להתנדב לתקלט חינם במסיבות רק כדי שאנשים ילמדו מה זה מוזיקה טובה.. זאת תהיה התמורה שלי, לדעת שעשיתי איזשהו שינוי.
צריך לארגן איזה מסיבה, בלי כניסה לערסים.. שהכל שם יהיה סביב האהבה למוזיקה, הרצון לרקוד והרצון ללמוד ולהתפתח... ברגע שיהיה כזה דבר אז המהפכה תתחיל

כנ"ל אני מוכן גם להשתתף באירוע כזה...
אבל יהיה קשה למנוע מערסים להכנס...
אני מסכים איתך ברעיון אבל שחושבים על זה בתכלס...
זה נשמע די מגוכח לא?
"אתה לא יכול להכנס אתה ערס / אין לך רצון ללמוד!!!" מסכים?

quote:

עם פרוגרסיב נכנס לאופנה

אני יחזיר את האפ ליפטינג קלאב טראנס

בכל כח שאני יכול


מה דעתכם לשלב בינהם?


Posted by dj alonzo on Oct-08-2001 15:43:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL

כנ"ל אני מוכן גם להשתתף באירוע כזה...
אבל יהיה קשה למנוע מערסים להכנס...
אני מסכים איתך ברעיון אבל שחושבים על זה בתכלס...
זה נשמע די מגוכח לא?
"אתה לא יכול להכנס אתה ערס / אין לך רצון ללמוד!!!" מסכים?


אתה יכול לראות על מישהו אם הוא באמת בא בגלל שהוא אוהב את המוזיקה, בגלל שהוא רוצה לרקוד.. ולא בגלל שבמסיבה הזאת יש כוסיות ו\או מכות.
הרעיון שלי זה לארגן מסיבה פרטית טובה, למוזמנים בלבד וחבריהם.


Posted by luckystrike on Oct-08-2001 19:52:

quote:
Originally posted by dj alonzo


הרעיון שלי זה לארגן מסיבה פרטית טובה, למוזמנים בלבד וחבריהם.


מסיבה פרטית בישראל זה הפיתרון היחיד בגלל שרוב הדיסקוטקים פה על הפנים...
דרך אגב הדיסקוטקים בקיבוצים ובמושבים גם פצצות כמו בשפיים או בגעש
אין ערסים ויש תמיד שתייה חינם כל הערב ולא רק אומרים שיש כמו באחרים...

אני וחברים שלי כבר אירגנו מסיבה ענקית בשנה שעברה והיה פצצות - הזמנו את
DJ THOMAS
לתקלט (אם מישהוא מכיר אותו אז הוא יודע שהוא דיג'יי טוב יחסית - למרות שהוא חרא של בן אדם) ושכרנו מפעל של בית חרושת - מקום חבל על הזמן - כיסינו את המכונות של הבית חרושת בלונגים של טראנס והיה שתייה חינם כל הערב...
היה חבל על הזמן

ובקשר למה שאמרתם עם הפרוגרסיב זה השטויות הכי מצחיקות ששמעתי בחיים שלי...
"פרוגרסיב זה לאניני טעם"
איזה בולשיט - תסתכלו קצת בפורום הכללי על הויכוח שהיה על זה
אני נורא אוהב פרוגרסיב (אבל תלוי איזה) אבל כמו שטל אמר עדיף לשלב בינהם ואין כמו אפליפטינג להרים את הקהל
שום טראק של פרוגרסיב לא ירים את הקהל כמו שאפליפטינג עושה
...

ושאף אחד לא יגיד לי שהסטים המשעממים של
SASHA , DIGWEED ....
הם סטים מענינים עם התפתחות - לדעתי רוב החומר והסטים שלהם משעממים ולא מתפתחים (למרות ששמעתי גם איזה שתיים שלוש טובים) אבל באופן כללי האפליפטינג,אפיק,מלודיק טראנס מתפתח הרבה יותר וצריך הרבה יותר כישרון כדי לחבר אותו והרבה יותר הבנה יסודית במוסיקה ומי שרוצה דוגמא טובה שיקשיב ל
DJ TIESTO - MAGIK JOURNEY

טראק טוב שמשלב אלמנטים של פרוגרסיב ושל אפליפטינג
אחד ה
BUILD-UP
הכי טובים ששמעתי בחיים שלי...


Posted by dj alonzo on Oct-08-2001 21:46:

?כמה עלה לכם להביא אותו
..זה רעיון די טוב לעשות דבר כזה, רק שזה כרוך בדי הרבה כסף
לשכור מקום, להביא די ג'יי(ם), לשכור שמירה\אבטחה.. זה עניין של די הרבה כסף.
אבל אם באמת מגיע קהל איכותי אז זה שווה את זה!


Posted by YuVaL on Oct-08-2001 22:24:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts


גם אני!
אין מוזיקה שמרימה מסיבה וגורמת אופוריה קטלנית במסיבות ענקיות כמו האפליפטינג והמלודיק!!!


צודק ב100 אחשלי...

אני הייתי במסיבה במשמר דוד

היה בר חינם
אני השתכרתי לגמרי
היה כזה כיף שם!!!!

אני מת לחזור לשם לעוד איזה מסיבה טובה


Posted by luckystrike on Oct-08-2001 22:31:

quote:
Originally posted by dj alonzo
?כמה עלה לכם להביא אותו
..זה רעיון די טוב לעשות דבר כזה, רק שזה כרוך בדי הרבה כסף
לשכור מקום, להביא די ג'יי(ם), לשכור שמירה\אבטחה.. זה עניין של די הרבה כסף.
אבל אם באמת מגיע קהל איכותי אז זה שווה את זה!


תומאס עלה לא הרבה מדי כי חבר של אח של אחד מאיתנו הכיר אותו ויענו סידר לנו מחיר מוזל...
המקום היה בעמק חפר וגם אותו השגנו בקומבינות של מחיר השכרה זול
...
גם לא עשינו את זה בשביל הכסף בכלל...
לקחנו 40 שקל כניסה ואם אני לא טועה כל אחד עשה רווח נקי של 400-500 שקל על כל הענין שזה ממש לא שווה את ההשקעה אבל שווה את הכיף
היה פצצות חבל על הזמן

ומרעננה ומכל המושבים שליד הקהל תמיד איכותי אחי

תבוא פעם לתל יצחק!


Posted by dj alonzo on Oct-08-2001 22:38:

אני חייב מתישהו לקפוץ למסיבה אצלכם.. לראות על מה אתם מדברים


Posted by luckystrike on Oct-08-2001 22:41:

quote:
Originally posted by dj alonzo
אני חייב מתישהו לקפוץ למסיבה אצלכם.. לראות על מה אתם מדברים


אני רשום לך
PM
שהמסיבה הבאה הטובה תהיה שם

הייתה אחת ביום כיפור שרשמתי עלייה פה והיא הייתה פצצה...

אין כמו מסיבה עם שתייה חינם


Posted by dj alonzo on Oct-08-2001 22:44:

quote:
Originally posted by luckystrike


אין כמו מסיבה עם שתייה חינם


!!!אני יודע מה אפילו יותר טוב... מסיבה חינם


Posted by luckystrike on Oct-08-2001 22:50:

Re: ?!?שאלה חשובה: מה דעתכם על האופנה של המוזיקה

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
[B][COLOR=royalblue]
זה שאלה די חשובה לי...
אולי אפילו שווה סטיקי



לא שמתי את זה כסטיקי כי נראה לי שזה מאוד דומה לפוסט הקודם בנושא
...

ו
ALONZO

מסיבה חינם - זה רק שאיזה פראייר מתרים תבית שלו ומביא איזה דיג'יי נורמלי ושתייה
אצלנו יש אחד כזה שכל חצי שנה מביא מסיבה כזאת - ההורים שלו גרושים ואבא שלו גר בסביון והוא מארגן שם מסיבות פצצות...


Posted by dj alonzo on Oct-08-2001 22:56:

גם אצלנו בבי"ס יש אחד כזה.. הוא עושה בערך פעם ב3-4 חודשים מסיבה וכל מסיבה אצלו היא פצצה חבל על הזמן... יש לו וילה ענקית והוא תמיד מביא די ג'יי טוב.. פעם אחת הוא הביא שני די ג'יים איכותיים למדי, אחד של טק-טראנס (מאורו פיקוטו סטייל), ואחד של פרוגרסיב טראנס יותר.. זאת הייתה מסיבה מעולה!!!
הוא סידר פח זבל ענק שניקו אותו בגינה ושם בפנים מלא קרח ומשקאות... זה היה כיף לאללה!!


Posted by YuVaL on Oct-09-2001 12:09:

אצלינו אין בגדרה
אבל לפעמים יש פה מסיבות אזוריות פצצה בגדרות ומקומות כאלו
אבל המסיבות הכי פצצות זה במשמר דוד נותנים לך שם בר חינם

וכיף לאללה


Posted by Dj-2TaLL on Oct-09-2001 12:33:

Cool

גם אצלינו יש איזה אחד שמראגן פה ושם לעתים רחוקות מסיבות ככה עם שתייה והכול...
יש גם פול נרגילות...
לא מדבר אלי אבל סבבה שם בכל מקרה...
חחחח
אני זוכר פעם שעברה שאני ועוד מישהו היינו מסטולים ככה אז החלטנו לשחק אותה ברמנים והתחלנו להכין ככה כל מיני משקאות מוזרים!!!
הכנתי איזה משקח "חריף" אחד עם משהו אלכהולי לא זוכר מה ואבטיח וטבסקו...
יצא בן זונה של דבר!!!!

אם הייתי זוכר את המרשם הייתי מילינויר!!!


Posted by on Oct-09-2001 12:45:

אני מכיר מישהו שמארגן מסיבות פצצות, הוא מפיק את המסיבה באכזיב שליידי דרגון מופיעה בה
אני ידבר איתו ונראה מה אפשר לסדר אבל הבן אדם רציני מאוד ז"א שכמות האנשים שמגיעים למסיבות שלו לא יורדת מ1500 איש, מה שאומר שאם אתם לא רוצים לעשות צחוק מעצמכם, כדאי מאוד שתדעו לעשות מיקסים לייב...
חוץ מזה, אתם תצטרכו לתקלט בחינם כי צריך לשלם לבן אדם... זאת העבודה שלו...


Posted by Dj-2TaLL on Oct-09-2001 12:59:

Smiley DJ

ואללה...
אז להתחיל כבר לתכנן סט והכול?
אני אפילו צריך לשבת ולהתאמן קצת...

שלא יהיה פשלות אשכרה...


Posted by on Oct-09-2001 13:51:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
ואללה...
אז להתחיל כבר לתכנן סט והכול?
אני אפילו צריך לשבת ולהתאמן קצת...

שלא יהיה פשלות אשכרה...


יש לך עוד זמן לזה
כי אני עוד צריך לדבר איתו
והוא צריך לארגן את כל הסידורים אם הוא יסכים
בקיצור, אם זה יקרה, רק אחרי חנוכה...


Posted by Dj-2TaLL on Oct-09-2001 14:20:

פצצות אחי!!!!!
אני בכל זאת ישב על זה חזק...


זה יהיה ה-מסיבה!!!!!!!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.