TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ?!?שאלה חשובה: מה דעתכם על האופנה של המוזיקה
?!?שאלה חשובה: מה דעתכם על האופנה של המוזיקה
[B][COLOR=royalblue]
זה שאלה די חשובה לי...
אולי אפילו שווה סטיקי
אתם אולי לא שמתם לב...
אבל מוזיקה זה בערך כמו אופנה...
:עכשיו הסתיימה תקופת הקלאב-טראנס \ האוס ומתחילה תקופה חדשה
תקופת הפרוגרסיב...
מה אתם חושבים יהיה אחרכך?
חבר שלי ניבא נבואה הגיונית ביותר שעוד איזה שנה וחצי שנתיים ילך פה בטרוף ויחזור אלינו הטראנס...
הגיוני?
מה אתם חושבים \ מנבאים \ יודעים?
תרשמו!!!















אני חשבתי על הדבר הזה הרבה פעמים..
ואני מאוד מתנגד לזה שמוזיקה תחשב כ"אופנה"! כי למוזיקה באמת אין קשר לזה.. ברור שאני גם מתנגד לכל האפסים שעדיין שומעים להיטי פופ ישראלים מלפני 12 שנים
(יש לי הרבה חברים כאלה)

אבל בכל זאת, זה דבילי לשמוע מוזיקה בגלל שזה מה ש"כולם" אוהבים.. תשמע מוזיקה בגלל שזה מה שאתה אוהב!
ובקשר לזה שפרוגרסיב יהיה הדבר הבא..לא נראה לי בזמן הקרוב אחי! פרוגרסיב זאת מוזיקה לאנשים יותר מבינים במוזיקה אלקטרונית..החדשים תמיד יחשבו שזאת סתם מוזיקה משעממת ואיטית..והטראנס שאנחנו אוהבים זאת מוזיקה שמתאימה לכולם..
עם פרוגרסיב נכנס לאופנה
אני יחזיר את האפ ליפטינג קלאב טראנס
בכל כח שאני יכול
שמע אתה צודק בקטע שזה לא אופנה...
אני בטח שלא יקשיב לשיר בגלל שהוא "אין" או בגלל שהוא להיט
אבל אתה חייב להודות שבכל זאת מהבחינה של התקופות זה דיי דומה...
אולי אני טועה בקשר לקטע של הפרוגרסיב ורשמתי מה שאני הייתי רוצה ולא מה שבאמת אבל עוד שנה וחצי שמה שילך בארץ הזאת יהיה טראנס, אני יזכיר לך את ההודאה הזאת...



אני גם כן מתנגד לזה שמוזיקה נחשבת כמו אופנה.. אבל בכל זאת צריך להודות שהמוזיקה שמנוגנת במסיבות משתנה לעיתים די תכופות.. כמו אופנה
אני לא אקשיב למשהו בגלל שכולם מקשיבים לו.. אם הייתי ככה אז כל הזמן הייתי שומע טראקים מסחריים..
אני גם לא חושב שהדבר הפופולרי הבא בארץ יהיה פרוגרסיב... זאת מוזיקה ליותר "אניני טעם", לאנשים שמבינים במוזיקה... המוזיקה הפופולרית תמיד תהיה מוזיקה להמונים, מה שאומר שהיא תשאר מוזיקה מסחרית עד שתפעל מערכת הסברה מאסיבית שתלמד קצת את העם שלנו מהי מהותה של מוזיקה טובה.
זה מה שאני חושב...
הגיע הזמן למהפכה!!!!!!
מבחינתי אין לי בעיה להתנדב לתקלט חינם במסיבות רק כדי שאנשים ילמדו מה זה מוזיקה טובה.. זאת תהיה התמורה שלי, לדעת שעשיתי איזשהו שינוי.
צריך לארגן איזה מסיבה, בלי כניסה לערסים.. שהכל שם יהיה סביב האהבה למוזיקה, הרצון לרקוד והרצון ללמוד ולהתפתח... ברגע שיהיה כזה דבר אז המהפכה תתחיל!
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy עם פרוגרסיב נכנס לאופנה אני יחזיר את האפ ליפטינג קלאב טראנס בכל כח שאני יכול |
| quote: |
מבחינתי אין לי בעיה להתנדב לתקלט חינם במסיבות רק כדי שאנשים ילמדו מה זה מוזיקה טובה.. זאת תהיה התמורה שלי, לדעת שעשיתי איזשהו שינוי. צריך לארגן איזה מסיבה, בלי כניסה לערסים.. שהכל שם יהיה סביב האהבה למוזיקה, הרצון לרקוד והרצון ללמוד ולהתפתח... ברגע שיהיה כזה דבר אז המהפכה תתחיל |
מסכים?| quote: |
עם פרוגרסיב נכנס לאופנה אני יחזיר את האפ ליפטינג קלאב טראנס בכל כח שאני יכול |
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL כנ"ל אני מוכן גם להשתתף באירוע כזה... אבל יהיה קשה למנוע מערסים להכנס... אני מסכים איתך ברעיון אבל שחושבים על זה בתכלס... זה נשמע די מגוכח לא? "אתה לא יכול להכנס אתה ערס / אין לך רצון ללמוד!!!" מסכים? |
| quote: |
| Originally posted by dj alonzo הרעיון שלי זה לארגן מסיבה פרטית טובה, למוזמנים בלבד וחבריהם. |

?כמה עלה לכם להביא אותו
..זה רעיון די טוב לעשות דבר כזה, רק שזה כרוך בדי הרבה כסף
לשכור מקום, להביא די ג'יי(ם), לשכור שמירה\אבטחה.. זה עניין של די הרבה כסף.
אבל אם באמת מגיע קהל איכותי אז זה שווה את זה!
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts גם אני! אין מוזיקה שמרימה מסיבה וגורמת אופוריה קטלנית במסיבות ענקיות כמו האפליפטינג והמלודיק!!! |
| quote: |
| Originally posted by dj alonzo ?כמה עלה לכם להביא אותו ..זה רעיון די טוב לעשות דבר כזה, רק שזה כרוך בדי הרבה כסף לשכור מקום, להביא די ג'יי(ם), לשכור שמירה\אבטחה.. זה עניין של די הרבה כסף. אבל אם באמת מגיע קהל איכותי אז זה שווה את זה! |

אני חייב מתישהו לקפוץ למסיבה אצלכם.. לראות על מה אתם מדברים
| quote: |
| Originally posted by dj alonzo אני חייב מתישהו לקפוץ למסיבה אצלכם.. לראות על מה אתם מדברים |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אין כמו מסיבה עם שתייה חינם |
Re: ?!?שאלה חשובה: מה דעתכם על האופנה של המוזיקה
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL [B][COLOR=royalblue] זה שאלה די חשובה לי... אולי אפילו שווה סטיקי ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
גם אצלנו בבי"ס יש אחד כזה.. הוא עושה בערך פעם ב3-4 חודשים מסיבה וכל מסיבה אצלו היא פצצה חבל על הזמן... יש לו וילה ענקית והוא תמיד מביא די ג'יי טוב.. פעם אחת הוא הביא שני די ג'יים איכותיים למדי, אחד של טק-טראנס (מאורו פיקוטו סטייל), ואחד של פרוגרסיב טראנס יותר.. זאת הייתה מסיבה מעולה!!!
הוא סידר פח זבל ענק שניקו אותו בגינה ושם בפנים מלא קרח ומשקאות... זה היה כיף לאללה!!
אצלינו אין בגדרה
אבל לפעמים יש פה מסיבות אזוריות פצצה בגדרות ומקומות כאלו
אבל המסיבות הכי פצצות זה במשמר דוד נותנים לך שם בר חינם
וכיף לאללה
גם אצלינו יש איזה אחד שמראגן פה ושם לעתים רחוקות מסיבות ככה עם שתייה והכול...
יש גם פול נרגילות...
לא מדבר אלי אבל סבבה שם בכל מקרה...
חחחח
אני זוכר פעם שעברה שאני ועוד מישהו היינו מסטולים ככה אז החלטנו לשחק אותה ברמנים והתחלנו להכין ככה כל מיני משקאות מוזרים!!!
הכנתי איזה משקח "חריף" אחד עם משהו אלכהולי לא זוכר מה ואבטיח וטבסקו...
יצא בן זונה של דבר!!!!
אם הייתי זוכר את המרשם הייתי מילינויר!!!






אני מכיר מישהו שמארגן מסיבות פצצות, הוא מפיק את המסיבה באכזיב שליידי דרגון מופיעה בה
אני ידבר איתו ונראה מה אפשר לסדר אבל הבן אדם רציני מאוד ז"א שכמות האנשים שמגיעים למסיבות שלו לא יורדת מ1500 איש, מה שאומר שאם אתם לא רוצים לעשות צחוק מעצמכם, כדאי מאוד שתדעו לעשות מיקסים לייב...
חוץ מזה, אתם תצטרכו לתקלט בחינם כי צריך לשלם לבן אדם... זאת העבודה שלו...
ואללה...
אז להתחיל כבר לתכנן סט והכול?
אני אפילו צריך לשבת ולהתאמן קצת...





שלא יהיה פשלות אשכרה...


| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL ואללה... אז להתחיל כבר לתכנן סט והכול? אני אפילו צריך לשבת ולהתאמן קצת... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() שלא יהיה פשלות אשכרה... ![]() |
פצצות אחי!!!!!
אני בכל זאת ישב על זה חזק...





זה יהיה ה-מסיבה!!!!!!!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.