TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Perry O'neil Radio Show

Posted by Lynxx on Oct-14-2004 09:08:

Perry O'neil Radio Show

Perry O'neil gaat een wekelijks radio show doen.

Het wordt ook nog eens herhaald op verschillende stations:
Digitally Imported, Party 107 en ETS Global.

Op 3 november de eerste keer met Guestmixen van Markus Schulz en Ozgur Can!

Wat info van de Electronic Elements site:

quote:

General info:
Electronic Elements Radio will be hosted by Perry O'Neil and will be broadcasted every wednesday from 18.00 - 20.00 CET (GMT+1) on
www.di.fm (Digitally Imported). Info about the full schedule will be online as soon as possible.

The launch of this brand new show will be on 03-11-2004. To celebrate the first episode, listeners will be spoiled with a 4 hour opening show with guestmixes from nobody less then Markus Schulz, �zg�r Can and Perry O'Neil. The first episode will also include a one hour compilation of the best past and forthcoming tracks on Electronic Elements.

Also keep an eye out for a competition that will start as soon as the first show has been broadcasted.

Digitally Imported Wednesday:
18.00 - 20.00 (CET)
11.00 - 13.00 (USA)
Party 107 Thursday:
23:00-01:00 (CET)
16:00-18:00 (USA)

ETS Global Saturday:
20.00 - 22.00 (CET)
13.00 - 15.00 (USA)

Weekly line up: First hour: Perry O'Neil - Second hour: Guest Mix.

Ik zeg: VET

Posted by Chicane on Oct-14-2004 09:13:

ik zeg: oh nee, niet weer iemand die een eigen radio show gaat beginnen

Posted by HBtje on Oct-14-2004 09:28:

Hype Hype Hype Hype Hype Hype Hype Hype Hype

Posted by basd on Oct-14-2004 09:35:

quote:
Originally posted by Chicane
ik zeg: oh nee, niet weer iemand die een eigen radio show gaat beginnen

Je kunt ook gewoon NIET luisteren. Dit zal interessant genoeg zijn voor een aantal mensen die hier ook komen.

Bovendien is het op di.fm, een station waar je gezien jouw muzieksmaak waarschijnlijk toch al nooit naar luistert, dus de kans dat je er toevallig mee in aanraking komt is ook al nul. Geen reden tot zeuren dus.

Posted by MaGiK54 on Oct-14-2004 09:44:

Leuk voor Perry, maar zal er zelf niet naar luisteren, genoeg alternatieve en teveel internetradio is overkill, dat merk je al als je wekelijks naar ASOT luistert.

Posted by Chicane on Oct-14-2004 09:45:

Ik luister goed genoeg dat hier de zoveelste dj een (online) radioshow gaat hosten, wat alleen maar tot gevolg heeft dat muziek verloederd, elke week weer plaatjes verzamelen en sommige blijven hammeren tot het je strot uit komt ala Armin van Buuren. Niet omdat het Perry O'Neil is, waveforce is een leuk plaatje, maar het feit dat elke dj nu een radioshow gaat beginnen alleen om een beetje aandacht te krijgen en hun platen de strot door te pushen. Nu nog leuke jingles, typetjes en een sidekick en ze hebben het helemaal voor elkaar

Posted by Partyhardy! on Oct-14-2004 10:49:

Perry haalt er maandelijks altijd een aantal platen uit die hij alleen draait en niemand anders, dus deze show kan zeker een toevoeging zijn! Super tof dus!

Posted by Creamfields23 on Oct-14-2004 11:02:

Leuk man!

Ik vind ook wel dat Perry een soort van vibe zoekt in platen die me bevalt. (zie post partyhardy)

Zal niet al te veel luisteren maar als ik er een keer toevallig iets over kan meepikken en beluisteren zal ik dat zeker doen.

Posted by SaBi on Oct-14-2004 11:10:

Ik ben ook wel benieuwd . Al mis ik eigenlijk de tijd ervoor . Och , als ik eens tijd heb ...waarom niet . Thanx voor de info

Posted by emre on Oct-14-2004 11:11:

quote:
Originally posted by Chicane
Overkill en hype etc. ....

Agree !!

Posted by Glaniskanis on Oct-14-2004 12:39:

Ik ben het eens met Partyhardy dat het een aanwinst is omdat ie vaak nieuwe platen draait die weinig anderen draaien
MAAR!!
Hier is mn maar

1 keer per week is VEEL te week om overvloedigheid te voorkomen!
Dat moet 1 keer per maand worden wil het telkens interessant zijn
Ben ik eigenlijk wel zeker van... maar we zullen zien

Posted by Partyhardy! on Oct-14-2004 13:21:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
1 keer per week is VEEL te week om overvloedigheid te voorkomen!
Dat moet 1 keer per maand worden wil het telkens interessant zijn
Ben ik eigenlijk wel zeker van... maar we zullen zien

hier ben ik het inderdaad mee eens in mijn vorige post zei ik ook dat Perry er maandelijks een aantal onbekendere tracks uitvist tenzij Perry vanaf nu non-stop op zoek gaat naar nieuwe tracks!
Armin heeft daar trouwens zijn mensen voor die veel zoeken voor hem

Posted by emre on Oct-14-2004 13:31:

Idd klinkt 2 wekelijks of maandelijks een stuk beter .....

Posted by dj_spare on Oct-14-2004 14:04:

daarom vond ik het altijd vet dat Marco V maar 1x in de maand was, omdat ook hij vond dat er te weinig meuk uit kwam om iedere week een radio show vol te storten...

maar ik ben wel benieuwd welke traxx perry gaat kiezen..

Posted by sndh on Oct-14-2004 14:06:

Denk dat hier meer Perry fans kijken dan in het grote progressive topic, vandaar dat ik het hier ff post:

in een paar uurtjes is er een setje van Perry op Proton te beluisteren:

Part 2: Perry O'Neil
1. ID - ID
2. J&S & Claude MA-TE - Missing
3. Santiago Nino - Believe (Max Graham Club Mix)
4. Radiate - Crystal Clear (Alucards Sonar Methods Lakeside Mix)
5. Espen & Elusive - Albatross Confessions
6. O.C. - Not Even Winds
7. Distantly Viewed - Lunastice
8. Perry O'Neil - Arise

in de Aurium show van Greg Benz...zijn deel begint over 3 uurtjes, perry erna dus

Posted by Lynxx on Oct-14-2004 14:14:

Idd, maandelijks zou wel beter zijn.

Hij draait altijd nieuwe platen (die ik vaak nog nooit gehoord heb), maar als ie elke week 5 of meer nieuwe platen moet draaien, dan zal de kwaliteit wel wat afnemen lijkt me.

Maargoed, hij draait maar een uur, en vooral die guest mixes kunnen leuk worden denk. Hij nodigt vast wel een aantal goede (onbekende) dj's uit.

Enne, donderdag avond op proton is meestal wel goed, vorige week Shiloh was ook echt geweldig.

Posted by moogwai on Oct-14-2004 14:23:

Leuk, ben benieuwd! Alleen ik vind 1x per maand ook wel voldoende net als de meeste hier.

Posted by Matthijs on Oct-15-2004 09:59:

Wekelijks is misschien inderdaad wat vaak, maar ga zeker af en toe luisteren!

Posted by Bouma-Bros on Nov-29-2004 10:09:

Ter info

Electronic Elements launches show!

As from Wednesday 1 December 2004 there will be a sparkling new weekly online show called �Electronic Elements. The kick-off will be aired from 16.00 - 20.00 CET (GMT +1) on www.di.fm. The name already reveals that this show is revolving around Armada Music�s progressive offshoot which releases have been making waves this year. The official launch will be a 4 hour broadcast with Perry O�Neil, Markus Schulz (recorded live at Famous), �zg�r Can and ElSandro (Armada A&R). Expect some hot quality tunes and worldwide exclusive material!

The regular show will be aired every Wednesday from 18.00 - 20.00 CET (GMT +1).
Perry O�Neil will be taking care of the first hour and he will play his favourite and hottest picks of the moment. The second hour will be covered by guest mixes from various artists around the globe. So be sure to tune in and check out this fresh new show!

Facts:

Electronic Elements with Perry O�Neil
From 18:00 to 20:00 CET (GMT +1) on www.di.fm

For more info check: www.electronicelements.nl

Posted by dj_spare on Nov-29-2004 12:26:

ik ben benieuwd welke tracks er voorbij gaan komen, hopelijk allemaal nieuwe shit

en is het echt live of pre-recorded?

Posted by Lynxx on Nov-29-2004 12:41:

Ik ben ook heel benieuwd!!!

Sowiso de eerste aflevering zal wel veel nieuws zijn... de rest betwijfel ik, al haalt de perry wel goeie platen uit alle uithoeken van de wereld ongeveer.

Nu effe zorgen dat ie elke week gerecord gaat worden