TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [30-10-2004] Silver City (Lemon8) - Simplon, Groningen
30 Oktober --> Lemon8 @ Simplon Groningen
Aangezien t de dag na Awakenings is, zal ik er zelf niet bij zijn, deze info zal ik u echter niet onthouden 
| quote: |
Hallo, Zaterdag 30 Oktober is er wederom een nieuwe editie van Silver City in Simplon. En deze keer met special guest Harry Lemon, ook wel bekend onder de naam Lemon8. Harry Lemon is een zeer gerenomeerde progressive dj en producer uit Rotterdam met een goeie eigen sound. Velen kennen hem van zijn klassieker New York New York. We zijn dan ook zeer blij dat we hem hier in Groningen hebben :-) Die avond zullen ook resident dj's Maarten Schippers en Robin Onrust hun kunsten vertonen achter de draaitafels. En als er nog een uurtje over is, zal Maslow de avond afsluiten. Verder zijn we blij te mogen vermelden dat we een nieuwe site hebben. Dus neem even een kijkje op www.silver-city.nl voor de laatste info over onze feesten en onze dj's. |
Denk dat hier haast (of geen) TA'ers na toe gaan aangezien dat weekend Awak en TiC is.
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Denk dat hier haast (of geen) TA'ers na toe gaan aangezien dat weekend Awak en TiC is. |
| quote: |
| Originally posted by Disney Staan allebei niet in de planning, dus zou hier best naar toe willen... Maar Groningen is me helaas toch echt te ver weg. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.