TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [30-10-2004] Silver City (Lemon8) - Simplon, Groningen


Posted by total woot on Oct-15-2004 17:09:

30 Oktober --> Lemon8 @ Simplon Groningen

Aangezien t de dag na Awakenings is, zal ik er zelf niet bij zijn, deze info zal ik u echter niet onthouden

quote:

Hallo,

Zaterdag 30 Oktober is er wederom een nieuwe editie van
Silver City in Simplon. En deze keer met special guest
Harry Lemon, ook wel bekend onder de naam Lemon8. Harry
Lemon is een zeer gerenomeerde progressive dj en producer
uit Rotterdam met een goeie eigen sound. Velen kennen hem
van zijn klassieker New York New York. We zijn dan ook
zeer blij dat we hem hier in Groningen hebben :-)

Die avond zullen ook resident dj's Maarten Schippers en Robin
Onrust hun kunsten vertonen achter de draaitafels. En als er
nog een uurtje over is, zal Maslow de avond afsluiten.

Verder zijn we blij te mogen vermelden dat we een nieuwe site
hebben. Dus neem even een kijkje op www.silver-city.nl voor
de laatste info over onze feesten en onze dj's.



Grtz
WooT


Posted by MaGiK54 on Oct-15-2004 17:19:

Denk dat hier haast (of geen) TA'ers na toe gaan aangezien dat weekend Awak en TiC is.


Posted by Disney on Oct-15-2004 17:29:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Denk dat hier haast (of geen) TA'ers na toe gaan aangezien dat weekend Awak en TiC is.


Staan allebei niet in de planning, dus zou hier best naar toe willen...

Maar Groningen is me helaas toch echt te ver weg.


Posted by MaGiK54 on Oct-15-2004 17:32:

quote:
Originally posted by Disney
Staan allebei niet in de planning, dus zou hier best naar toe willen...

Maar Groningen is me helaas toch echt te ver weg.


Ik zeg toch ook "haast" geen. Ben ook niet bij beide feessie aanwezig en ook niet op dit feessie, want zit in Berlijn met me werk, cultuur te snuiven.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.