TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [19-11-2004] Everybody Again (Sander Kleinenberg 5 hour set) - Rechter, Eindhoven
Pages (3): [1] 2 3 »
19-11-2004 Everybody Again @ Rechter Eindhoven
Area 1: Sander Kleinenberg (5 hour set)
Area 2: Dj Remski, De La Sarge.
Entree: 10 euro.
kort maar krachtig, grt
Hier ga ik bij zijn!!!

| quote: |
| Originally posted by Disney Hier ga ik bij zijn!!! |
| Originally posted by HiGH_NrG Ik niet!!! |
Ik ga ook niet! 
Wacht wel weer op een 'echte' Everybody.
te zijn ze gek eindhoven mij te ver weg
doe gewoon den haag lekker dichtbij en super geluid in 't Paard
tssss voor elk leuk feestje in de randstad moet ik soms uren reizen. Dus waarom zou jij dat niet kunnen dan?
Als je in de randstad woont ben je verwend, en ga je geen fucking 3 uur reizen als je iedere week een leuk feest in de buurt hebt. Dus fuck de provincie.
I know dat je gelijk hebt, maar toch heb ik ook gelijk, er is hier genoeg te doen.
| Originally posted by basvh tssss voor elk leuk feestje in de randstad moet ik soms uren reizen. Dus waarom zou jij dat niet kunnen dan? |
Dat kunnen wij wel, maar zoals Bram zegt hoeven we niet en willen we dat niet altijd:| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Als je in de randstad woont ben je verwend, en ga je geen fucking 3 uur reizen als je iedere week een leuk feest in de buurt hebt. |
| Originally posted by Three 'O Three Als iemand uit de 'Randstad' begint te zeiken dat ie voor alle leuke feestjes zo ver moet reizen, dan mag je gaan zeiken. Op deze manier gaat het volgens mij meer over je eigen ongenoegen dat je zo veel reistijd kwijt bent. |

| Originally posted by HiGH_NrG Ik niet!!! |
| Originally posted by SnuggLe Lijkt nu net of je zegt dat ik zeik ![]() |
Dan zal ik maar helemaal mijn mond houden als inwonder van limboland . Och , ik weet niet beter . Vanavond een feestje in de grotten van cannes . 1/2 uurtje rijden...lekker dichtbij
Jammer dat Everybody nu weer op vrijdag is , anders was ik zeker naar Eindhovwen toe gereden .
Goeie accoustiek ook een grot 
| Originally posted by Chicane Goeie accoustiek ook een grot |
| Originally posted by SaBi Dat dacht ik dus ook de 1e keer ...maar dat is dus echt wel heel goed . Ze hebben daar een party ruimte helemaal ervoor gemaakt . Eerst moet je een paar minuten door een gangenstelsel en dan kom je in een verwarmde party area . Heel profesioneel allemaal ....heb er zin in |

Sins in a Cave II daar gaat het duidelijk om de vrouwen i.p.v. de muziek!
| Originally posted by SaBi Dan zal ik maar helemaal mijn mond houden als inwonder van limboland . Och , ik weet niet beter . Vanavond een feestje in de grotten van cannes . 1/2 uurtje rijden...lekker dichtbij Jammer dat Everybody nu weer op vrijdag is , anders was ik zeker naar Eindhovwen toe gereden . |
| Originally posted by SnuggLe Maar dat Sins in a Cave: dat soort feestjes zijn niets voor mij. |
Maar het is id ook voor een andere doelgroep bedoeld . Hoewel de muziek best vaak oke is , Marko van La Rocca heeft de vorige keer daar gedraaid . Deze keer geen grote namen ...maar ook dat kan verassend vaak goed uitpakken . En als de muziek en de vrouwen oke zijn....heb ik een leuke avond
Volgens je profiel ben je van 1970, dus zit Bram je behoorlijk te denigreren hier
| Silliconenvrouwen van 30 die denken dat ze jong zijn |

| Originally posted by SnuggLe I know dat je gelijk hebt, maar toch heb ik ook gelijk, er is hier genoeg te doen. |
| Originally posted by Chicane Volgens je profiel ben je van 1970, dus zit Bram je behoorlijk te denigreren hier lol ![]() Bram, een excuusje is wel op zn plaats dan |
En ik ben echt niet gevoelig voor zulk soort opmerkingen .
Randstad (voor mij 2 uur + rijden) of niet... THIS IS EVERYBODY!!! dus ik ben erbij 
| Originally posted by SaBi Och ...ik weet toch hoe hij is En ik ben echt niet gevoelig voor zulk soort opmerkingen . Iedereen moet plezier maken op zijn manier en voor de rest iedereen in z'n waarde laten |

Laat ze zo'n feest geven met prog-muziek, dan ben ik er wel 
?
No heart feelings .....en btw SaBi is zeker geen vrouw

We hadden het toch over dertigers etc en dat feest Sins in a Cave?
Nou, check hier en oordeel zelf:
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...6/ALL/true.html
Ik vind het voor het merendeel niets.......zo'n feest trekt me niet.
SaBi, sta je ook nog op de foto joh? En ik dacht al dat je geen vrouw was, verbaasde me al dat iemand dat zei.