TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מחפש סטים טובים
מחפש סטים טובים
שלום כולם,קודם כל רציתי להגיד לכם:אחלה פורום
באתר עם כבוד
אני מחפש סטים חדשים בעיקר פרוגרסיב
אם מישהו יכול להמליץ על סטים טובים, ועל כתובות של אתרים,שמתעדכנים בנושא.
בתודה מראש
ותמשיכו עם העבודה הטובה בפורום
וחברה אני מבקש בלי זיוני שכל שלא קשורים לנושא
לך לפה....
http://d2k.dedserver.org/index2.html
מה קורה לאנשים היום??
איפה כל האנשים שמחפשים אפליפטינג?!?
כל אחד שבא לפה מתחיל לזיין את השכל עם פרוגרסיב! זה הורג אותי
אולי נשנה את השם של הפורום ל
Progressive Trance Addict?

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.