TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מחפש סטים טובים


Posted by shay on Oct-09-2001 06:46:

Smoking ..umm..something מחפש סטים טובים

שלום כולם,קודם כל רציתי להגיד לכם:אחלה פורום
באתר עם כבוד
אני מחפש סטים חדשים בעיקר פרוגרסיב
אם מישהו יכול להמליץ על סטים טובים, ועל כתובות של אתרים,שמתעדכנים בנושא.
בתודה מראש
ותמשיכו עם העבודה הטובה בפורום
וחברה אני מבקש בלי זיוני שכל שלא קשורים לנושא


Posted by luckystrike on Oct-09-2001 20:50:

לך לפה....

http://d2k.dedserver.org/index2.html


Posted by YuVaL on Oct-09-2001 22:55:

מה קורה לאנשים היום??
איפה כל האנשים שמחפשים אפליפטינג?!?

כל אחד שבא לפה מתחיל לזיין את השכל עם פרוגרסיב! זה הורג אותי
אולי נשנה את השם של הפורום ל
Progressive Trance Addict?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.