TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [04-11-2004] ASOT Live (batterijen feest) - Panama, Amsterdam
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Tickets - Armin (ASOT live) @ Club Panama Amsterdam Nov 4th?
Im looking for two tickets. A friend and myself will be in Amsterdam that week and really want to check this out. As far as I know....the event is sold out. PLEASE HELP!!!!
[email protected]
pics or stfu 
You only can win tickets by a duracell-action (batteries). No tickets for sale.
(Back in Dutch to say that this action is the biggest bullshit ever)
Wat een gelul zeg dat je alleen kaarten kan winnen voor dit feest. Een hoop ASOT fans hebben zich volgens mij verheugd op dit feessie en helemaal omdat de laatste keer Panama niet doorging. Welke MOFO gaat er nou batterijen kopen voor een feest, daarbij komt het nog dat je nog niet zeker kaartjes hebt, omdat je kaarten KAN winnen.
Slechte actie van Armada/ASOT/ID-T/Armin of van wie dan ook.
Ja dit slaat inderdaad helemaal nergens op. Ik dacht eerst dat het gewoon gesponsord werd door Duracell en dat er zodoende ook een aantal kaarten te winnen waren als je batterijen kocht, maar als dat de enige manier is om binnen te komen... 
Boeiend! Hij draait tegenwoordig vaak in Nederland... je kan 'm echt nog wel ergens anders zien!
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Boeiend! Hij draait tegenwoordig vaak in Nederland... je kan 'm echt nog wel ergens anders zien! |
| quote: |
| Originally posted by Matthijs Tegenwoordig??? Hij draait zeker regelmatig in Nederland, maar vroeger nog veel vaker. Ik maak me dan ook niet druk dat ik hem niet vaak genoeg zou kunnen zien ofzo, maar ik vind het wel vreemd omdat dit feest eigenlijk georganiseerd was ter gelegenheid van het driejarig bestaan van ASOT. Door het op deze manier te doen kunnen de fans/ luisteraars van ASOT niet eens op een normale manier aan een kaartje komen, terwijl het feest eigenlijk voor hen bedoeld was. |
| quote: |
| Originally posted by Matthijs Tegenwoordig??? Hij draait zeker regelmatig in Nederland, maar vroeger nog veel vaker. Ik maak me dan ook niet druk dat ik hem niet vaak genoeg zou kunnen zien ofzo, maar ik vind het wel vreemd omdat dit feest eigenlijk georganiseerd was ter gelegenheid van het driejarig bestaan van ASOT. Door het op deze manier te doen kunnen de fans/ luisteraars van ASOT niet eens op een normale manier aan een kaartje komen, terwijl het feest eigenlijk voor hen bedoeld was. |
Effe afgezien van het feit dat Duracell batterijen te duur zijn en minder lang mee gaan dan Panasonic/Philips zal de tent nooit vol raken en de echte fans voornamelijk thuis blijven.
echt een SUPER stomme actie dit!!! armada verliest een paar cool points 
Yooo wat een dikke vette onzin.
Ik dacht eerst, hier kan ik wel eens gaan kijken. Maar ik ga echt vast geen batterijen kopen voor een feest, en zeker geen duracell (die van de aldi kosten 2,09 per 8 en gaan net zo lang mee).
Naja, zal wel lekker druk worden dan daar.
Ach als straks blijkt dat er maar 50 mensen hun duracel pakje opgestuurd hebben kan je vast weer overal en nergens gratis kaarten winnen of krijgen.
en het blijft st00000pid
| quote: |
| Originally posted by Lynxx Yooo wat een dikke vette onzin. Ik dacht eerst, hier kan ik wel eens gaan kijken. Maar ik ga echt vast geen batterijen kopen voor een feest, en zeker geen duracell (die van de aldi kosten 2,09 per 8 en gaan net zo lang mee). Naja, zal wel lekker druk worden dan daar. Ach als straks blijkt dat er maar 50 mensen hun duracel pakje opgestuurd hebben kan je vast weer overal en nergens gratis kaarten winnen of krijgen. |
Email the people at Armada or contact Panama and explain your problem. Maybe something can be arranged (guestlist)
| quote: |
| Originally posted by jp Email the people at Armada or contact Panama and explain your problem. Maybe something can be arranged (guestlist) |
haha brian dont give up!
| quote: |
| Originally posted by jp Email the people at Armada or contact Panama and explain your problem. Maybe something can be arranged (guestlist) |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Op kritische e-mail reageren de mensen van Armada niet. Mailde eerst hoe of wat met kaartje, toen kreeg ik een reactie over de duracell-actie. Op deze mail heb op de 14e gereageerd, hierin stel ik nagenoeg hetzelfde als in de post van Matthijs. En je raadt het al, ik moet nog reactie krijgen (Sander reageer ff hierop). |

Hmm, ik geloof dat ik hier ook bij ben
Als ik vrij kan krijgen tenminste 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Hmm, ik geloof dat ik hier ook bij ben Als ik vrij kan krijgen tenminste |
Nee, werd net uitgenodigd noor een meisje die blijkbaar batterijen heeft gekocht 
wat moet een meisje met batterijen? 
LOL
Die avond zal ze die batterijen niet nodig hebben 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Maar inderdaad een vage actie dit. Jammer voor de fans. Maar zoals High_NRG zegt: joh, je kan Armin VAAK genoeg zien!!1 |
| quote: |
| Originally posted by Chicane wat moet een meisje met batterijen? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.