TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [04-11-2004] ASOT Live (batterijen feest) - Panama, Amsterdam
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »


Posted by vtec junkie on Oct-18-2004 05:32:

Tickets - Armin (ASOT live) @ Club Panama Amsterdam Nov 4th?

Im looking for two tickets. A friend and myself will be in Amsterdam that week and really want to check this out. As far as I know....the event is sold out. PLEASE HELP!!!!

[email protected]


Posted by Chicane on Oct-18-2004 06:18:

pics or stfu


Posted by MaGiK54 on Oct-18-2004 08:37:

You only can win tickets by a duracell-action (batteries). No tickets for sale.

(Back in Dutch to say that this action is the biggest bullshit ever)

Wat een gelul zeg dat je alleen kaarten kan winnen voor dit feest. Een hoop ASOT fans hebben zich volgens mij verheugd op dit feessie en helemaal omdat de laatste keer Panama niet doorging. Welke MOFO gaat er nou batterijen kopen voor een feest, daarbij komt het nog dat je nog niet zeker kaartjes hebt, omdat je kaarten KAN winnen.

Slechte actie van Armada/ASOT/ID-T/Armin of van wie dan ook.


Posted by Matthijs on Oct-18-2004 09:29:

Ja dit slaat inderdaad helemaal nergens op. Ik dacht eerst dat het gewoon gesponsord werd door Duracell en dat er zodoende ook een aantal kaarten te winnen waren als je batterijen kocht, maar als dat de enige manier is om binnen te komen...


Posted by HiGH_NrG on Oct-18-2004 09:42:

Boeiend! Hij draait tegenwoordig vaak in Nederland... je kan 'm echt nog wel ergens anders zien!


Posted by Matthijs on Oct-18-2004 09:59:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Boeiend! Hij draait tegenwoordig vaak in Nederland... je kan 'm echt nog wel ergens anders zien!


Tegenwoordig??? Hij draait zeker regelmatig in Nederland, maar vroeger nog veel vaker.
Ik maak me dan ook niet druk dat ik hem niet vaak genoeg zou kunnen zien ofzo, maar ik vind het wel vreemd omdat dit feest eigenlijk georganiseerd was ter gelegenheid van het driejarig bestaan van ASOT. Door het op deze manier te doen kunnen de fans/ luisteraars van ASOT niet eens op een normale manier aan een kaartje komen, terwijl het feest eigenlijk voor hen bedoeld was.


Posted by HiGH_NrG on Oct-18-2004 10:10:

quote:
Originally posted by Matthijs
Tegenwoordig??? Hij draait zeker regelmatig in Nederland, maar vroeger nog veel vaker.
Ik maak me dan ook niet druk dat ik hem niet vaak genoeg zou kunnen zien ofzo, maar ik vind het wel vreemd omdat dit feest eigenlijk georganiseerd was ter gelegenheid van het driejarig bestaan van ASOT. Door het op deze manier te doen kunnen de fans/ luisteraars van ASOT niet eens op een normale manier aan een kaartje komen, terwijl het feest eigenlijk voor hen bedoeld was.


Ach, dan doe je de volgende keer dat je Armin ziet net alsof het het driejarig bestaan is van ASOT...


Posted by MaGiK54 on Oct-18-2004 12:19:

quote:
Originally posted by Matthijs
Tegenwoordig??? Hij draait zeker regelmatig in Nederland, maar vroeger nog veel vaker.
Ik maak me dan ook niet druk dat ik hem niet vaak genoeg zou kunnen zien ofzo, maar ik vind het wel vreemd omdat dit feest eigenlijk georganiseerd was ter gelegenheid van het driejarig bestaan van ASOT. Door het op deze manier te doen kunnen de fans/ luisteraars van ASOT niet eens op een normale manier aan een kaartje komen, terwijl het feest eigenlijk voor hen bedoeld was.



Ik sluit me volledig aan bij deze mening. Vindt het ook vette bull, tijdens ASOT vraagt hij de luisteraars zelfs hierbij te zijn.


Posted by jp on Oct-18-2004 15:57:

Effe afgezien van het feit dat Duracell batterijen te duur zijn en minder lang mee gaan dan Panasonic/Philips zal de tent nooit vol raken en de echte fans voornamelijk thuis blijven.


Posted by ambs on Oct-18-2004 17:00:

echt een SUPER stomme actie dit!!! armada verliest een paar cool points


Posted by Lynxx on Oct-19-2004 21:15:

Yooo wat een dikke vette onzin.

Ik dacht eerst, hier kan ik wel eens gaan kijken. Maar ik ga echt vast geen batterijen kopen voor een feest, en zeker geen duracell (die van de aldi kosten 2,09 per 8 en gaan net zo lang mee).

Naja, zal wel lekker druk worden dan daar.

Ach als straks blijkt dat er maar 50 mensen hun duracel pakje opgestuurd hebben kan je vast weer overal en nergens gratis kaarten winnen of krijgen.


Posted by ambs on Oct-19-2004 21:17:

en het blijft st00000pid


Posted by dj_spare on Oct-19-2004 21:24:

quote:
Originally posted by Lynxx
Yooo wat een dikke vette onzin.

Ik dacht eerst, hier kan ik wel eens gaan kijken. Maar ik ga echt vast geen batterijen kopen voor een feest, en zeker geen duracell (die van de aldi kosten 2,09 per 8 en gaan net zo lang mee).

Naja, zal wel lekker druk worden dan daar.

Ach als straks blijkt dat er maar 50 mensen hun duracel pakje opgestuurd hebben kan je vast weer overal en nergens gratis kaarten winnen of krijgen.


hmm ik heb hier nog een pakkie liggen, hoe werkt het psies??


Posted by jp on Oct-19-2004 21:24:

Email the people at Armada or contact Panama and explain your problem. Maybe something can be arranged (guestlist)


Posted by vtec junkie on Oct-20-2004 00:15:

quote:
Originally posted by jp
Email the people at Armada or contact Panama and explain your problem. Maybe something can be arranged (guestlist)


Emailed Armada and Panama about it and they said its sold out....but i thought they never even sold tickets and you can only win from buying stupid batteries.....then i asked for a media pass for InnerDC.com but haven't heard back from them since.....at this point, it doesn't look good.


Posted by glittergirl on Oct-20-2004 03:20:

haha brian dont give up!


Posted by MaGiK54 on Oct-20-2004 05:23:

quote:
Originally posted by jp
Email the people at Armada or contact Panama and explain your problem. Maybe something can be arranged (guestlist)



Op kritische e-mail reageren de mensen van Armada niet. Mailde eerst hoe of wat met kaartje, toen kreeg ik een reactie over de duracell-actie. Op deze mail heb op de 14e gereageerd, hierin stel ik nagenoeg hetzelfde als in de post van Matthijs. En je raadt het al, ik moet nog reactie krijgen (Sander reageer ff hierop).


Posted by SnuggLe on Oct-20-2004 05:50:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Op kritische e-mail reageren de mensen van Armada niet. Mailde eerst hoe of wat met kaartje, toen kreeg ik een reactie over de duracell-actie. Op deze mail heb op de 14e gereageerd, hierin stel ik nagenoeg hetzelfde als in de post van Matthijs. En je raadt het al, ik moet nog reactie krijgen (Sander reageer ff hierop).


Ja San, leg het maar eens uit!


Maar inderdaad een vage actie dit. Jammer voor de fans.
Maar zoals High_NRG zegt: joh, je kan Armin VAAK genoeg zien!!1


Posted by eieregooie on Oct-20-2004 17:08:

Hmm, ik geloof dat ik hier ook bij ben Als ik vrij kan krijgen tenminste


Posted by MaGiK54 on Oct-20-2004 17:18:

quote:
Originally posted by eieregooie
Hmm, ik geloof dat ik hier ook bij ben Als ik vrij kan krijgen tenminste


Batterijen gekocht ?


Posted by eieregooie on Oct-20-2004 17:48:

Nee, werd net uitgenodigd noor een meisje die blijkbaar batterijen heeft gekocht


Posted by Chicane on Oct-20-2004 23:17:

wat moet een meisje met batterijen?


Posted by eieregooie on Oct-21-2004 01:18:

LOL

Die avond zal ze die batterijen niet nodig hebben


Posted by tijs08 on Oct-21-2004 11:35:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar inderdaad een vage actie dit. Jammer voor de fans.
Maar zoals High_NRG zegt: joh, je kan Armin VAAK genoeg zien!!1


Errg domme actie ja!

Maar waarom gaat het hier alleen maar over Armin??? ik heb de naam Matthew Dekay nog nooit horen vallen in deze thread... en das toch eigenlijk de reden waarom jullie er allemaal bij willen zijn, niet?


Posted by Matthijs on Oct-21-2004 12:17:

quote:
Originally posted by Chicane
wat moet een meisje met batterijen?


LOL


Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.