TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 20 november 2004: Highlite IV, Kortrijk
Pages (3): [1] 2 3 »
20 november 2004: Highlite IV, Kortrijk
...met yours truly van 3u tot het einde (verwacht 5u)
Twee rooms :
Room 01: Techno
---------------
1. Kemiko Surimi (Polarise.be, Guest Fuse)
2. Stez (Highlite, Evolv)
3. Cause & Consequence (Live Performance)
4. Cyrix (I Love Techno Outdoor, Kozzmozz, Fuel)
5. Stanny Franssen (Genetic Records)
6. ManOne vs. Moodi (Highlite, Footworxx)
Room 02: Hardtrance
-------------------
1. Pheatus vs. Moondust (Coolcast)
2. Moonwalker (Dance Radio)
3. Regi (Illusion, Lonely)
4. Sven Lanvin (Club System, Atmoz)
5. Wout (Illusion, Sylver)
6. Tcx (Transatlantic)
Meer info binnenkort op www.highlite-party.be
Het is te doen in Bouwcentrum Pottelberg, in Kortrijk dus. Er wordt niet gezaagd over "het is te ver", want als ge naar Holland kunt gaan feesten, kunde naar Kortrijk komen ook. Er kan ook 4 man mee met mij vanuit Antwerpen.
sorry no can do with that kind of line-up, aangezien ik tis te ver niet mag zeggen
Kewl dat je tussen zo'n namen staat (buiten Regi of course) 
Lekkere line-up en Kortrijk is nie ver van Gent dus ik ben wss present
| quote: |
| Originally posted by Buoyant sorry no can do with that kind of line-up, aangezien ik tis te ver niet mag zeggen |
Ik ga dan nekeer goeiendag komen zeggen Xilver. Ik zit in Kortrijk op kot en heb Highlite vorig jaar mee georganiseerd.
Voor de mensen niet bekend in kortrijk... pottelberg is super makkelijk te vinden vanaf de E17 gent - kortrijk. iedereen komen dus! 
| Originally posted by Xilver lekker stevig uplifting |
hehe, nice! Highlite is al gepost op TA
wOOOOt
lol, Xilver (collega van op Coolcast veronderstel ik?), aangezien ik samen met m'n collega de opwarming voorzie, had ik hetzelfde idee als jij (maar dan omgekeerd weliswaar
). Opbouwen maw...
Ik kijk er allesinds naar uit!
Be there!
Mvg,
Pheatus
Re: 20 november 2004: Highlite IV, Kortrijk
| Originally posted by Xilver Er kan ook 4 man mee met mij vanuit Antwerpen. |
Re: Re: 20 november 2004: Highlite IV, Kortrijk
| Originally posted by Jasperovitsj Maar ik wil op tijd zijn om de Regi te zien h�! |
Re: Re: Re: 20 november 2004: Highlite IV, Kortrijk
| Originally posted by FUSyke Ik wist niet dat ge ook bij zijnen fanclub waard |
oooooow I wanna see REGI
checked ff agenda......
normaalgezien kan ik dan. dus geen probleem als ik kan meecruizen
zal nog moeten zien als ik geld heb, want het wordt redelijk druk de volgende weken op party-gebied
en tbh, buiten u is de line-up niet bepaald indrukwekkend (hard trance interpreteer ik hier als jump)
| Originally posted by Hydra Ik ga dan nekeer goeiendag komen zeggen Xilver. Ik zit in Kortrijk op kot en heb Highlite vorig jaar mee georganiseerd. Voor de mensen niet bekend in kortrijk... pottelberg is super makkelijk te vinden vanaf de E17 gent - kortrijk. iedereen komen dus! |
Ben er vorig jaar afgestudeerd.
| Originally posted by TOR en tbh, buiten u is de line-up niet bepaald indrukwekkend (hard trance interpreteer ik hier als jump) |
| Originally posted by TOR i take that back op voorwaarde dat ik opgenomen word in de BeTA thug-group |
Man kevin, dan moeten we u de secret greeting moves aanleren and stuff. moeten we nog speciaal voor u goud smelten om ne ketting te maken...
ma gij zijt welkom joske. we zullen da me plezier doen 
De AIB msgs waren al op de goede weg, richting thug-praat
| Originally posted by Xilver Allez, kheb vorig jaar ook meegewerkt, ook MCT'er dan Ben er vorig jaar afgestudeerd. |

hehe, die MCT-ers zitte ook overal h� 
(ook afgestudeerd vorig jaar)
volg nu samen met Hydra MIT (brug naar master).
Die master zei me niet veel, was teveel elektronica naar mijn goesting.
Tell me your names, want kben wel curieus wie da jullie zijn. Ik ben Tom Claes, kzat in Y2.
kbeloof niets maar kdenk wel dak afkom.
| Originally posted by Xilver Die master zei me niet veel, was teveel elektronica naar mijn goesting. Tell me your names, want kben wel curieus wie da jullie zijn. Ik ben Tom Claes, kzat in Y2. |
aangenaam ... ik zat in X2 d8 ik (voor zover mijn geheugen reikt, dringend aan upgraden toe!
)
| Originally posted by Pheatus Sebastien Deprez, aangenaam ... ik zat in X2 d8 ik (voor zover mijn geheugen reikt, dringend aan upgraden toe! )Op uw portfolio-site herken ik uw wel ze! Waarde geen IAJ vorig jaar? Greetz Pheatus |
lol
zal daaraan ook wel gelegen hebben
Ik weet nog dat ik bij jou in de vergadering zat om die nieuwe ontwerpen te bekijken, ivm die posters van de richtingen. Die kerel waarmee je dit gemaakt hebt zat in een jaar hoger, niet? Daarmee dat ik mss ook verwar :P
Al�, dat nen mens zo mekaar moet leren kennen h� :P
Greetz
Pheatus
Nee, die zat samen met mij