TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [20-10-2004] Dutch DJ Awards - Cineac, Amsterdam
Pages (3): [1] 2 3 »
[20-10-2004] Dutch DJ Awards, Cineac Amsterdam
| quote: |
Vanaf heden zijn de stembussen voor de Dutch DJ Award gesloten. Aanstaande woensdag 20 oktober worden de winnaars bekend gemaakt, tijdens de feestelijke Award-Ceremonie in CINEAC, Reguliersbreestraat 31-33, Amsterdam. PROGRAMMA 20.00-21.30 DJ Marvin Grell 21.30-22.00 uitreiking Awards: grootste nieuwe talent, vakjuryprijs, publieksprijs presentatie: Gert van Veen uitreiking publieksprijs: Boris van der Ham (D�66) 22.00-23.00 DJ Marnix 23.00-24.00 Benjamin Bates 24.00-01.00 DJ Luna De toegang is gratis, want er is slechts een zeer beperkt aantal kaarten beschikbaar. Dus kom vooral vroeg, want vol is vol. |
| Naast een publieksprijs zal de jury, bestaande uit toppers uit de dancescene, een award voor nieuw talent en de vakjuryprijs toekennen aan dj's. die volgens hun het meest voor de dance hebben betekend dit jaar. Was het vorig jaar Tiesto die de vakprijs in de wacht wist te slepen, dit jaar beloven bronnen rondom de Dutch DJ. Awards dat de prijs naar alle waarschijnlijkheid in andere handen zal vallen. De awards zullen worden uitgereikt door Gert van Veen en Boris van der Ham van D66 |
cocktailssssssssssssssss
wie zou 'm winnen??? luna??? 
Armin komt denk ik ook hoor 
Bah, Cineac is een ID&T tent 
| Originally posted by jp Armin komt denk ik ook hoor |
| Originally posted by SnuggLe Bah, Cineac is een ID&T tent |
Ok ben hier nu definitief aanwezig. Iemand anders nog? 
Hmm, misschien waag ik me er ook nog wel even aan 
Hoe is t parkeren daar in de buurt?
Neh, hou niet van bobo's etc. Allemaal mensen die komen om te kijken/niet om te dansen/alleen om foto's te maken. Niets voor mij.
| Originally posted by SnuggLe Neh, hou niet van bobo's etc. Allemaal mensen die komen om te kijken/niet om te dansen/alleen om foto's te maken. Niets voor mij. |

| Originally posted by jp Een echte danceliefhebber trekt zich daar niets van aan en geeft het goede voorbeeld ![]() Hoop dat die Luna effe flink gaat raggen |
Ga je mond spoelen, vlegel 
Luna kan best wel wat, kan ook techno en club draaien, alleen jammer dat hij met hardstyle bekend is geworden... RESPECT voor Luna, Haagse trots!
| Originally posted by Optimus Luna kan best wel wat, kan ook techno en club draaien, alleen jammer dat hij met hardstyle bekend is geworden... RESPECT voor Luna, Haagse trots! |

Ik denk niet dat dit m nog wordt voor mij vanavond...
Zag net dit op flock staan:
01. Tiesto
02. Luna
03. Armin v. Buuren
04. Dana
05. Marco V.
06. Roog
07. Promo
08. Pavo
09. Ferry Corsten
10. Darkraver
Hoe verrassend 
| Originally posted by Freezel Zag net dit op flock staan: 01. Tiesto 02. Luna 03. Armin v. Buuren 04. Dana 05. Marco V. 06. Roog 07. Promo 08. Pavo 09. Ferry Corsten 10. Darkraver Hoe verrassend |

Nederland heeft wel smaak 
Waar is Sander Kleinenberg...
Was wel aardig maar die Tijs was 'm gelijk gesmeerd 
Hij was nog ff met een interview op SBS:
Interviewer: "Wat kost een half uurtje Tiesto?"
Tiesto: "Geen idee, vraag mijn manager maar"
Interviewer: "Heb je echt geen idee?"
Tiesto: "10.000 euro ofzo"

gaaaaaaaaaap op deze lijst
![]()
![]() Ti�sto wint voor tweede keer Dutch DJ Award Uitgegeven op 20 oktober 2004 om 22:16 uur Dj Ti�sto heeft woensdagavond voor de tweede keer een Dutch DJ Award gewonnen. Dit heeft organisator ID&T woensdag bekendgemaakt. De Bredase deejay sleepte de publieksprijs in de wacht. De prijs van de vakjury is naar de Duitse dj Ricardo Villalobos gegaan. De prijs voor nieuw talent werd uitgereikt aan de Nederlander Joris Voorn. Ti�sto over het winnen van zijn prijs: "Natuurlijk vind ik het nog speciaal om een award te winnen. Zolang de mensen het belangrijk vinden om op mij te stemmen, vind ik het belangrijk om deze prijs te winnen." Met het oog op de opening van de Olympische Spelen noemde hij de prijs 'een belangrijk aandenken aan een belangrijk jaar'. Zo'n elfduizend mensen brachten een stem uit voor de prijs. Ti�sto kreeg twee keer zoveel stemmen als de nummers twee en drie, Luna en Armand van Buuren, bij elkaar, maakte de organisatie aan de circa vierhonderd bezoekers bekend. Hoeveel stemmen Ti�sto precies kreeg, werd niet gezegd. Ti�sto geeft volgende week vrijdag en zaterdag twee, al uitverkochte concerten in de Gelredome in Arnhem. Fans die naar het concert op de zaterdag komen boffen, want vanwege het ingaan van de wintertijd draait Ti�sto die nacht een uurtje langer. |
LoL, Tiesto is wel een BrEeZaH hier zeg!
Hij past zich aan aan zijn publiek 
Wat ik dan wel weer mooi vind is die talent-prijs voor Joris Voorn, al is ie die fase wat mij betreft al wel even voorbij.. Binnenkort komt trouwens zijn eerste album uit (Future/History geheten, release op 29-10).
En waarom staan er alleen maar Nederlanders in de top 10, krijgt een Nederlander de talent-prijs, maar gaat de prijs van de vakjury ineens naar een Duitser/Chileen?