TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nån mer som är sjuk???
Nån mer som är sjuk???
Fan...åkte upp till stockholm i torsdags för att mixa en platta. O i går så pang kom det...ont i halsen, frossa, feber, yrsel, grym smärta i en ryggmuskel, förmodligen muskelinflammation av förkylningen. Fyfan, jag trivs inte alls.
Nån mer som är sjuk så kan vi tycka synd om varandra?

Re: Nån mer som är sjuk???
| quote: |
| Originally posted by Snakebyte Fan...åkte upp till stockholm i torsdags för att mixa en platta. O i går så pang kom det...ont i halsen, frossa, feber, yrsel, grym smärta i en ryggmuskel, förmodligen muskelinflammation av förkylningen. Fyfan, jag trivs inte alls. Nån mer som är sjuk så kan vi tycka synd om varandra? |
Jag är rätt sensitivt för förkyllningar osv men jag mår fortfarande bra... *hush*
jag mår så bra man bara kan
bortsett från att glasögonen gick sönder häromdan så nu behöver jag nästan en ledhund
Har varit hemma från jobbet i en vecka nu. Haft det du beskriver Feber osv. Men istället för muskelvärk så har jag haft nå skit i magen (no shit!), spruning fram och tillbaks till farbror porslin i ett par dar. Det gick över (peppar peppar ta i trä) i lördags eftermiddag och nu har jag bara hosta, snor och de vanliga förkylningssymptomen kvar.
Så nu är det tillbaks till jobbet och ut i kylan och springa runt! JIPPIE! Lär väl få ligga hemma snart igen känns det som.
Fyfan, hoppas jag inte får ränneskita...
Då är vi ett litet gäng ju...sjukstugan nästa med chillout i högtalarna, o mysiga fluffiga kuddar....
Skämt åsido...Jag inväntar min alvedon nu sen ska jag sova för ikväll...
count me in, blev sjuk igår jag :/
Är frisk som en nötkärna 
Sömn, mat och kärlek håller en frisk.... 
Undrar varför inte jag är sjuk i sånt fall 
Var sjuk för nån vecka sen - förkylning, feber, .. hela kittet. Är typ fortfarande förkyld, men sånt hinner man ju inte med på tentaveckan 
var jävligt förkyld förra veckan, börjar bli bättre nu, men har en aning att det kommer tillbaks snart
Har inte vart sjuk på flera år... typ högstadiet senast.
edit: rinnande näsa, ont i halsen etc har jag uteslutit.
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Sömn, mat och kärlek håller en frisk.... ![]() |

| quote: |
| Originally posted by Pjox Jag tor jag ständigt är sjuk på ett eller annat sett ![]() |
Inte sjuk nu
.. Yaay
..
Hade dock monstermigrän i Söndags, inte kul

Fortfarande sjuk...snuvig, å nu har det täppt igen i örat oxå....men febern är borta i alla fall. Ska nog se till att bli frisk inom några dar. Men trist e det...
| quote: |
| Originally posted by Pjox Jag tor jag ständigt är sjuk på ett eller annat sett ![]() |
jag blir väldigt sällan sjuk (riktigt sjuk dvs) .. tror jag blev sjuk sist i januari (2004) i typ 2-3 dagar
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.