TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nån mer som är sjuk???


Posted by Snakebyte on Oct-18-2004 19:42:

Nån mer som är sjuk???

Fan...åkte upp till stockholm i torsdags för att mixa en platta. O i går så pang kom det...ont i halsen, frossa, feber, yrsel, grym smärta i en ryggmuskel, förmodligen muskelinflammation av förkylningen. Fyfan, jag trivs inte alls.
Nån mer som är sjuk så kan vi tycka synd om varandra?


Posted by jofawe on Oct-18-2004 19:45:

Re: Nån mer som är sjuk???

quote:
Originally posted by Snakebyte
Fan...åkte upp till stockholm i torsdags för att mixa en platta. O i går så pang kom det...ont i halsen, frossa, feber, yrsel, grym smärta i en ryggmuskel, förmodligen muskelinflammation av förkylningen. Fyfan, jag trivs inte alls.
Nån mer som är sjuk så kan vi tycka synd om varandra?


jag mår inte heller så bra.
Beror mest på att jag jobbade utomhus idag.. i regn och rusk!


Posted by ScuL on Oct-18-2004 19:55:

Jag är rätt sensitivt för förkyllningar osv men jag mår fortfarande bra... *hush*


Posted by CJ InterCity on Oct-18-2004 20:03:

jag mår så bra man bara kan bortsett från att glasögonen gick sönder häromdan så nu behöver jag nästan en ledhund


Posted by Gate 42 on Oct-18-2004 20:09:

Har varit hemma från jobbet i en vecka nu. Haft det du beskriver Feber osv. Men istället för muskelvärk så har jag haft nå skit i magen (no shit!), spruning fram och tillbaks till farbror porslin i ett par dar. Det gick över (peppar peppar ta i trä) i lördags eftermiddag och nu har jag bara hosta, snor och de vanliga förkylningssymptomen kvar.
Så nu är det tillbaks till jobbet och ut i kylan och springa runt! JIPPIE! Lär väl få ligga hemma snart igen känns det som.


Posted by Snakebyte on Oct-18-2004 20:13:

Fyfan, hoppas jag inte får ränneskita...

Då är vi ett litet gäng ju...sjukstugan nästa med chillout i högtalarna, o mysiga fluffiga kuddar....

Skämt åsido...Jag inväntar min alvedon nu sen ska jag sova för ikväll...


Posted by Rikard on Oct-18-2004 20:55:

count me in, blev sjuk igår jag :/


Posted by SteveTranz4ever on Oct-18-2004 20:57:

Är frisk som en nötkärna

Sömn, mat och kärlek håller en frisk....
Undrar varför inte jag är sjuk i sånt fall


Posted by cviper on Oct-18-2004 21:29:

Var sjuk för nån vecka sen - förkylning, feber, .. hela kittet. Är typ fortfarande förkyld, men sånt hinner man ju inte med på tentaveckan


Posted by montana on Oct-18-2004 21:33:

var jävligt förkyld förra veckan, börjar bli bättre nu, men har en aning att det kommer tillbaks snart


Posted by Cloudburst on Oct-18-2004 21:48:

Har inte vart sjuk på flera år... typ högstadiet senast.

edit: rinnande näsa, ont i halsen etc har jag uteslutit.


Posted by Pjox on Oct-19-2004 16:50:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Sömn, mat och kärlek håller en frisk....


Om det vore så skulle jag alltid vara frisk
Men tyvärr är det ju inte så enkelt
Jag tor jag ständigt är sjuk på ett eller annat sett

edit: frisk, inte fisk


Posted by jofawe on Oct-19-2004 19:30:

quote:
Originally posted by Pjox
Jag tor jag ständigt är sjuk på ett eller annat sett


Mjo.. jag med..

De tycker jag är sjuk ofta på jobbet.. hmm.. är väl rätt normalt att vara förtyld å ha feber minst tre dagar per månad?

Jag har ju ännu inte blivit av med min körtelfeber/aspartan allergi i halsen, så det drar ju ner immunförsvaret lite.
suck..


Posted by DjAviander on Oct-20-2004 19:41:

Inte sjuk nu .. Yaay ..
Hade dock monstermigrän i Söndags, inte kul


Posted by Snakebyte on Oct-22-2004 19:48:

Fortfarande sjuk...snuvig, å nu har det täppt igen i örat oxå....men febern är borta i alla fall. Ska nog se till att bli frisk inom några dar. Men trist e det...


Posted by dbl on Oct-22-2004 23:52:

quote:
Originally posted by Pjox
Jag tor jag ständigt är sjuk på ett eller annat sett


några av mina kompisar tycker också jag e sjuk jämt... fast det e mer huvét.. så njaa.. kanske inte e samma sak.. hehe


Posted by benni on Oct-23-2004 19:15:

jag blir väldigt sällan sjuk (riktigt sjuk dvs) .. tror jag blev sjuk sist i januari (2004) i typ 2-3 dagar



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.