TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סכומי העתק שעולות מסיבות היום???
סכומי העתק שעולות מסיבות היום???
אני לא יודע מה איתכם אבל היום כיד ללכת למסיבה איכותית באזור המרכז
למועדון כמו ה TLV, DOOM
צריכים לשלם מחיר שנע מ 80 עד 120 שקל במסיבות "גדולות" זה לא צריך
להיות ככה!!
מה אפשר לעשות נגד זה??
הפקה גדולה של מסיבה כיום, בישראל, עולה על ה10000 ש"ח
אין מה לעשות בקשר לזה...
כן אחי
אבל תסכים איתי שהפקה שעולה 10000 נמצאת במקום שמכיל לפחות 3000 איש
ואם 3000 איש משלמים 100 שקל לראש זה 300000
וזה ריווחי מאד אבל מוגזם
האמת היא שאתה משלם סכומים כאלה מכמה סיבות
אחת מהם היא השם של המועדון... המוניטין וכו'... זה אומר שכשאתה רוצה ללכת למועדון טוב, תכין ת'מרשרשים 
הסיבה השנייה היא שהתקליטנים מתחילים לדרוש יותר ויותר כסף ובגלל זה המועדון מרים את המחירים
כדי לנסות ולשלם לתקליטן 
וזה טוב לתקליטנים שבינינו 
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts האמת היא שאתה משלם סכומים כאלה מכמה סיבות אחת מהם היא השם של המועדון... המוניטין וכו'... זה אומר שכשאתה רוצה ללכת למועדון טוב, תכין ת'מרשרשים ![]() הסיבה השנייה היא שהתקליטנים מתחילים לדרוש יותר ויותר כסף ובגלל זה המועדון מרים את המחירים כדי לנסות ולשלם לתקליטן ![]() וזה טוב לתקליטנים שבינינו |
אכן צודק בטענה הזו שיש כאלה שלא שווים אפילו את השם שלהם על הפלייר של המועדון אבל מה לעשות.. זה העסק 
איזה טראק?
ה
Euphoric Paradise?
זה טראק ענק!!
כן אחי
Euphoric Paradise
באמת ענק
אהבתי את ה
delay
מאיפה בא הרעיון לשם?
רציתי להוסיף אנרגיות וכמה שיותר
זה טראק מהיר שיכול לשבור רחבת ריקודים וזאת למעשה הייתה המטרה שלי ולכן החלטתי לנסות כל מיני דברים שיוסיפו אנרג'י לטראק ובניהם הדיליי 
יש גם תוספת נכבדה של ריוורב למלודיות המרכזיות וזה מוסיף המון...
כן שמתי לב לאנרגיה
טראק איכותי אחי, שמעתי כמה טראקים שלך וזה הכי איכותי, מתאים למסיבה בישראל כמו כפפה
התחלתי לפני איזה חודש לעבוד עם ריברייב
נראה מה יצא לי

סבבה
כשתסיים תגיד לי איפה אני יכול להשיג ת'טראק הזה...
סבבה
הוא יהיה סתם ניסיוני (יענו לנסות כל מני תבניות)
אבל אני ידבר איתך בכל מקרה
ברויטמן...
אם אתה מתחיל לעבוד על זה אז תדבר עם לוקסה שידריך אותך...





גיל איזה ציוד יש לך?
כי גם חבר שלי הוא יוצר...
הוא עשה דיפ מה זה מדהים (מת על הבאס) ועכשיו הוא תקוע...

לוקסה כבר הסביר לי כמה דברים
אבל אני רוצה ללמוד לבד
דבר שני, הרגת אותי כבר
כל מודעה שניה שלך אתה משכנע את העולם שפרוגרסיב זה אופנה
לא נמאס
]תתחיל לשמוע הארד טראנס!!
סבבה
שומע אחי...
אני עכשיו הולך לראות סרט...

אני יחזור עוד איזה שעה עם ביקורת על שתי שירים של גי שאני מוריד עכשיו...
hey cluber - היה רשום פרוגרסיב...
ומה שרשום למעלה...
ביי אחים
Re: סכומי העתק שעולות מסיבות היום???
| quote: |
| Originally posted by ripcurl אני לא יודע מה איתכם אבל היום כיד ללכת למסיבה איכותית באזור המרכז למועדון כמו ה TLV, DOOM צריכים לשלם מחיר שנע מ 80 עד 120 שקל במסיבות "גדולות" זה לא צריך להיות ככה!! מה אפשר לעשות נגד זה?? |
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL סבבה שומע אחי... אני עכשיו הולך לראות סרט... ![]() אני יחזור עוד איזה שעה עם ביקורת על שתי שירים של גי שאני מוריד עכשיו... hey cluber - היה רשום פרוגרסיב... ומה שרשום למעלה... ביי אחים |
Re: Re: סכומי העתק שעולות מסיבות היום???
| quote: |
| Originally posted by luckystrike דבר ראשון בן כמה אתה? סתם מענין אותי לשאול כי המסיבות בדום בדרך כלל לגילאים של + לפחות 20 |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.