TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סכומי העתק שעולות מסיבות היום???


Posted by ripcurl on Oct-09-2001 18:23:

Shame / Disagreement סכומי העתק שעולות מסיבות היום???

אני לא יודע מה איתכם אבל היום כיד ללכת למסיבה איכותית באזור המרכז
למועדון כמו ה TLV, DOOM
צריכים לשלם מחיר שנע מ 80 עד 120 שקל במסיבות "גדולות" זה לא צריך
להיות ככה!!

מה אפשר לעשות נגד זה??


Posted by on Oct-09-2001 18:45:

הפקה גדולה של מסיבה כיום, בישראל, עולה על ה10000 ש"ח
אין מה לעשות בקשר לזה...


Posted by ripcurl on Oct-09-2001 18:48:

כן אחי
אבל תסכים איתי שהפקה שעולה 10000 נמצאת במקום שמכיל לפחות 3000 איש

ואם 3000 איש משלמים 100 שקל לראש זה 300000

וזה ריווחי מאד אבל מוגזם


Posted by on Oct-09-2001 19:08:

האמת היא שאתה משלם סכומים כאלה מכמה סיבות

אחת מהם היא השם של המועדון... המוניטין וכו'... זה אומר שכשאתה רוצה ללכת למועדון טוב, תכין ת'מרשרשים

הסיבה השנייה היא שהתקליטנים מתחילים לדרוש יותר ויותר כסף ובגלל זה המועדון מרים את המחירים
כדי לנסות ולשלם לתקליטן

וזה טוב לתקליטנים שבינינו


Posted by ripcurl on Oct-09-2001 19:12:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
האמת היא שאתה משלם סכומים כאלה מכמה סיבות

אחת מהם היא השם של המועדון... המוניטין וכו'... זה אומר שכשאתה רוצה ללכת למועדון טוב, תכין ת'מרשרשים

הסיבה השנייה היא שהתקליטנים מתחילים לדרוש יותר ויותר כסף ובגלל זה המועדון מרים את המחירים
כדי לנסות ולשלם לתקליטן

וזה טוב לתקליטנים שבינינו


שמע אני מבין את מה שאתה אומר
אבל אם כל הכבוד לתקליטנים בארץ
חוץ מכמה תקליטנים איכותיים אף אחד לא ממש מצדיק את הכסף

יש הרבה תקליטנים עם "מוניטין" שלא שווים שקל
ועל זה אני מדבר

ודרך אגב
אני שומע עכשיו את הטראק החדש שלך
אח שלי שיחקת אותה!


Posted by on Oct-09-2001 19:24:

אכן צודק בטענה הזו שיש כאלה שלא שווים אפילו את השם שלהם על הפלייר של המועדון אבל מה לעשות.. זה העסק


איזה טראק?
ה
Euphoric Paradise?
זה טראק ענק!!


Posted by ripcurl on Oct-09-2001 19:27:

כן אחי
Euphoric Paradise

באמת ענק
אהבתי את ה
delay
מאיפה בא הרעיון לשם?


Posted by on Oct-09-2001 19:32:

רציתי להוסיף אנרגיות וכמה שיותר
זה טראק מהיר שיכול לשבור רחבת ריקודים וזאת למעשה הייתה המטרה שלי ולכן החלטתי לנסות כל מיני דברים שיוסיפו אנרג'י לטראק ובניהם הדיליי
יש גם תוספת נכבדה של ריוורב למלודיות המרכזיות וזה מוסיף המון...


Posted by ripcurl on Oct-09-2001 19:36:

כן שמתי לב לאנרגיה
טראק איכותי אחי, שמעתי כמה טראקים שלך וזה הכי איכותי, מתאים למסיבה בישראל כמו כפפה

התחלתי לפני איזה חודש לעבוד עם ריברייב
נראה מה יצא לי


Posted by on Oct-09-2001 19:38:

סבבה
כשתסיים תגיד לי איפה אני יכול להשיג ת'טראק הזה...


Posted by ripcurl on Oct-09-2001 19:40:

סבבה
הוא יהיה סתם ניסיוני (יענו לנסות כל מני תבניות)
אבל אני ידבר איתך בכל מקרה


Posted by Dj-2TaLL on Oct-09-2001 20:01:

ברויטמן...
אם אתה מתחיל לעבוד על זה אז תדבר עם לוקסה שידריך אותך...

גיל איזה ציוד יש לך?
כי גם חבר שלי הוא יוצר...
הוא עשה דיפ מה זה מדהים (מת על הבאס) ועכשיו הוא תקוע...


Posted by ripcurl on Oct-09-2001 20:06:

לוקסה כבר הסביר לי כמה דברים
אבל אני רוצה ללמוד לבד

דבר שני, הרגת אותי כבר
כל מודעה שניה שלך אתה משכנע את העולם שפרוגרסיב זה אופנה
לא נמאס

]תתחיל לשמוע הארד טראנס!!


Posted by Dj-2TaLL on Oct-09-2001 20:22:

סבבה
שומע אחי...
אני עכשיו הולך לראות סרט...

אני יחזור עוד איזה שעה עם ביקורת על שתי שירים של גי שאני מוריד עכשיו...
hey cluber - היה רשום פרוגרסיב...
ומה שרשום למעלה...
ביי אחים


Posted by luckystrike on Oct-09-2001 20:57:

Re: סכומי העתק שעולות מסיבות היום???

quote:
Originally posted by ripcurl
אני לא יודע מה איתכם אבל היום כיד ללכת למסיבה איכותית באזור המרכז
למועדון כמו ה TLV, DOOM
צריכים לשלם מחיר שנע מ 80 עד 120 שקל במסיבות "גדולות" זה לא צריך
להיות ככה!!

מה אפשר לעשות נגד זה??


דבר ראשון בן כמה אתה?
סתם מענין אותי לשאול כי המסיבות בדום בדרך כלל לגילאים של
+ לפחות 20

ודבר שני אני והחברים שלי הולכים יותר למסיבות בשפיים ותל יצחק וכאלה ושמה גם יש שתייה חינם , גם אין ארסים , וגם המחירים נורמלים
בדרך כלל
60
שקל כניסה...


Posted by on Oct-09-2001 21:01:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
סבבה
שומע אחי...
אני עכשיו הולך לראות סרט...

אני יחזור עוד איזה שעה עם ביקורת על שתי שירים של גי שאני מוריד עכשיו...
hey cluber - היה רשום פרוגרסיב...
ומה שרשום למעלה...
ביי אחים



Hey Clubber הוא יותר בסגנון
מלודי פרוגרסיב

אל תחשוב שזה כמו מרקו וי או דיגוויד


Posted by ripcurl on Oct-09-2001 21:11:

Re: Re: סכומי העתק שעולות מסיבות היום???

quote:
Originally posted by luckystrike


דבר ראשון בן כמה אתה?
סתם מענין אותי לשאול כי המסיבות בדום בדרך כלל לגילאים של
+ לפחות 20


אני בן 16 וחצי
ומסיבות לגיל שלי תמיד יותר יקרות מבוגרים
וזה מבאס



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.