TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- באסה של החיים - הלך הדיסקמן


Posted by Glenn-Holmes on Oct-19-2004 23:09:

באסה של החיים - הלך הדיסקמן

קיצר סיפור מרגיז
הבוס שלי שלח אותי לעבוד היום בשוק הכרמל בחניה כי העובד הקבוע שם היה בבדיקות
סיימתי לעבוד
בא העוזר של הבוס ספרנו תקופה השארתי את התיק שלי מחוץ לבוטקה לידנו אבל..
מסתבר שמישהו קייס לי את התיק
עם המדי א
עם הדיסקמן
עם החתימות למרקוס שולץ ואבאב אנד ביונד

והחתימה של פרי..

והלך גם הארנק עם הכל...

איזה יום מגעיל

רק הפלאפון נשאר....

אמן משקייס לי תתיק יכייס יום אחד מטען חבלה שמחבל השאיר ויתפוצץ איתו באיזה פינה נידחת!!

הדבר הכי טוב שהפושע העלוב הזה יוכל לעשות בחייו זה להציל פיגוע כי הוא גנב שפל שחשב שזה עוד שלל


Posted by markfeldman on Oct-19-2004 23:13:

quote:
והחתימה של פרי..


לא החתימה של פרי.....


Posted by fusi on Oct-19-2004 23:18:

זה הולך להישמע מצחיק מה שאני עומד להגיד, אבל אילן תסתכל על החצי כוס המלאה בכל העסק הזה - יש לך הזדמנות פז לקנות אם.פי. 3 פלייר/רקורדר


!ובלי קשר שימותו הגנבים


Posted by markfeldman on Oct-19-2004 23:22:

quote:
זה הולך להישמע מצחיק מה שאני עומד להגיד, אבל אילן תסתכל על החצי כוס המלאה בכל העסק הזה - יש לך הזדמנות פז לקנות אם.פי. 3 פלייר/רקורדר


מה שנקרא, משנה מקום, משנה מזל...


Posted by Huge-A on Oct-20-2004 00:22:

הכי טוב תכין מטען חבלה תלך לאותו מקום תחכה שהמנייאק יגיע ומרחוק תרים אותו בחזרה לשמים.. שם ידאגו לו מלאכים ערסים


Posted by Shahar on Oct-20-2004 02:45:

יגאל יש מצב שהוא יקח תכסף יזרוק תארנק וימצאו אותו ואיתו את כל שאר הדברים ויביאו לך או למשטרה!
זה מה שקרה לחן ולעוד מלא אנשים....מלא פעמים מצאנו פה בסביבה ארנקים זרוקים והתקשרנו לאנשים לפי ת"ז או משו

אולי עוד ימצאו לך תארנק עם הדברים בלי הכסף...
ואיך לא שמת לה שדופקים לך תתיק לידך יא שרוט?
(חחחחחח אני מדבר ולאבא שלי דפקו תאוטו מול העיניים לפני כמה שנים)


Posted by Dr.SuS on Oct-20-2004 04:02:

אויי לא רק לא את המדי א' לאאאא


Posted by Shahar on Oct-20-2004 09:47:

יגאל מאיפה הבאת חתימה של מרקוס שולץ הוא לא היה בארץ..


Posted by Huge-A on Oct-20-2004 12:45:

שחר יש בעיות כנראה בהבנת הנקרא
הוא התכוון שלקחו לו את כל החתימות של "העצומה" להביא את מרקוס ואבאב אנד ביונד לארץ..
וחתימה של ארמין הייתה לו שם


Posted by Flotser on Oct-20-2004 13:42:

באמת באסה אחי...

ככה בערך הלך לי המינידיסק בקיץ
(שעלה לי פאקינג 300 דולר)


Posted by markfeldman on Oct-20-2004 14:47:

quote:
וחתימה של ארמין הייתה לו שם

גם,

אבל הוא התכוון לחתימה של פרי קורסטן.


Posted by yaman on Oct-20-2004 15:12:

ואללה אילן מצטער לשמוע

מקווה שתמצא את הארנק והכול

לך תדע אולי בעוד כמה זמן יצטרף אלינו חבר חדש לפורום


Posted by Huge-A on Oct-20-2004 15:13:

טעות שלי ..
פרי


Posted by ronsh on Oct-20-2004 16:59:

וואלה אחי מצטער לשמוע על זה
אני זוכר שבצבא דפקו לי את הדיסקמן וגם מצ"ח הנבלות לא הצליחו למצוא לי אותו...

אין דבר יותר מבאס מגניבות


Posted by princess cc on Oct-20-2004 20:46:

סמעק איזו בעסהההההההההההההההההההההההההההההההה

איך אתה משאיר ת'תיק ככה בלי השגחה????????
חוסר אחריות ממש...
אם היו גונבים לי ת'דיסקמן הייתי מתה!
ראסמי... קשה...
למרות שיש משו במה שירון אומר, הזדמנות לאפגרייד בייבי...
ולגבי החתימות אני בטוחה שיימצאו אותם כי כמו ששחר אמר בד"כ
הגנבים זורקים ת'תיק אחרי שלוקחים ת'כסף...
קיצר יהיה בסדר ואם לא מצאת אז תמיד תוכל להחתים שוב במסיבה של יהל בגני התערוכה, הפעם גם אני אחתום


Posted by markfeldman on Oct-20-2004 21:32:

quote:
קיצר יהיה בסדר ואם לא מצאת אז תמיד תוכל להחתים שוב במסיבה של יהל בגני התערוכה, הפעם גם אני אחתום


וגם תחתים את "נקסט" כל עוד הברזל חם...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.