TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wmc 2005
Wmc 2005
voor de NLTA-ers die van plan zijn te komen voor de WMC!
De "conference" zelf is van 22-26 maart!
maar dat is stom... dat betekent dat in die week de feesten dus zijn! Start planning!!! 
www.wmcon.com
Re: Wmc 2005
| quote: |
| Originally posted by ambs voor de NLTA-ers die van plan zijn te komen voor de WMC! De "conference" zelf is van 22-26 maart! maar dat is stom... dat betekent dat in die week de feesten dus zijn! Start planning!!! ![]() www.wmcon.com |
wooei!! 
Re: Re: Wmc 2005
| Originally posted by SnuggLe Hoe kan ik een kaartje en ticket heen verdienen? |
Nee bedankt voor dat geld kan ik twee weken op wintersport en nog wat leuke Zwitserse clubs gezoeken
| Originally posted by jp Nee bedankt voor dat geld kan ik twee weken op wintersport en nog wat leuke Zwitserse clubs gezoeken |

Wat is dit nu weer voor kansloze thread. Je weet gewoon al 100% zeker dat niemand van hier gaat. Maar omdat mevrouw wel gaat nmoet daar meteen een hele thread voor gemakt worden. Rot op hoer!

Zo Timme, weer vrienden aan het maken? Wat is er joh, afgewezen door Christine? 
| Originally posted by New Wave Wat is dit nu weer voor kansloze thread. Je weet gewoon al 100% zeker dat niemand van hier gaat. Maar omdat mevrouw wel gaat nmoet daar meteen een hele thread voor gemakt worden. Rot op hoer! |
| Originally posted by New Wave Wat is dit nu weer voor kansloze thread. Je weet gewoon al 100% zeker dat niemand van hier gaat. Maar omdat mevrouw wel gaat nmoet daar meteen een hele thread voor gemakt worden. Rot op hoer! |

| Originally posted by Robert hah! ik ga ![]() |
whos going 
Are Crockett and Tubbs playing at the WMC?