TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ?!?!?!?איך קוראים לשיר המדהים הזה


Posted by Dj-2TaLL on Oct-09-2001 22:31:

Cool ?!?!?!?איך קוראים לשיר המדהים הזה

בבקשה תעזרו לי?!?!!?!?
שמעתי ברוזלינדה לא מזמן שיר מהזה יפה!!!
לא זוכר מי ניגן אותו אני חושב שאלה גוטמן אבל אני לא בטוח...
אקיצר אם תוכלו להוריד את הדוגמא שהכנתי עם הפלפון זה יעזור לי מאוד!!!
תודה רבה אחים שלי...

:תורידו מ
http://www24.brinkster.com/karnaf/bass.zip

בבקשה!!!
אם אתם מכירים תגידו לי אני חייב את השיר הזה!!!


Posted by YuVaL on Oct-09-2001 22:41:

בואנה אחשלי אתה מוכן להסביר לי מזה החרא הזה
אתה מכין צילצול עם הפלאפון ומצפה שנבין אותו בכלל?

בואנה אפילו טיסטו לא היה יכול לזהות טראנס כזה בצילצול פלאפון
סורי אח שלי אבל תצטרך להתאצץ יותר


Posted by Dj-2TaLL on Oct-09-2001 23:06:

חחחחח...
צודק אח שלי אבל זה המצב...
עם מה אני יכין אותו באמת?
אני מקווה שמישהו יבין מזה משהו...
זה לא צריך להיו יצירה אבל לפחות מבינים את המנדינה בכלליות...
תאמין לי שאם היית מכיר את השיר היית מזהה את זה...


Posted by eXeTik on Oct-10-2001 01:18:

חחחחחחחח
קרעת אותי
טראק פצצה


Posted by Dj-2TaLL on Oct-10-2001 12:03:

אם אתה מכיר את השיר תן את השם....


Posted by nesher on Oct-10-2001 17:54:

אחי אני מת לעזור לך כי גם לי הייתה בעייה דומה והקלטתי את זה למחשב
דרך אורגן, אבל אף אחד לא רצה לעזור לי.
אבל אני לא מצליח להוריד את זה
אם זה יותר קטן מ 500 קיי אתה יכול פשוט לשים את זה על הסרבר של הפורום!!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.