TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עזרו לי למצוא את הקטע הבא


Posted by fishfish on Oct-10-2001 02:48:

Question עזרו לי למצוא את הקטע הבא

שלום לכל מי שקורא את ההודעה שלי!
אני אשמח מאוד אם יש בפורום הזה מישהו שיודע איך קוראים לקטע מהפרסומת של המשקה:
hype.
זה הפרסומת בה אנשים רוקדים במדבר.
אשמח מאוד אם יש כאן מישהו שיודע איך קוראים לקטע.
תודה רבה.
שי


Posted by luckystrike on Oct-10-2001 03:06:

Re: עזרו לי למצוא את הקטע הבא

quote:
Originally posted by fishfish
שלום לכל מי שקורא את ההודעה שלי!
אני אשמח מאוד אם יש בפורום הזה מישהו שיודע איך קוראים לקטע מהפרסומת של המשקה:
hype.
זה הפרסומת בה אנשים רוקדים במדבר.
אשמח מאוד אם יש כאן מישהו שיודע איך קוראים לקטע.
תודה רבה.
שי


סתם שאלה שלא קשורה למה ששאלת
אתה אותו שי שעשה פה את הפוסט למטה בקשר לליב סט?

ודרך אגב סורי אחי לא ראיתי את הפרסומת...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.