TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- theme song Trance Energy
theme song Trance Energy
ik ben helemaal klaar voor TE, maar nu wilde ik alleen nog weten wat de theme song van deze editie wordt, of beter gezegd is.
Hoi
Hi,
Het is: Svenson & Gielen - Twisted
Hij is volgens mij nog niet uit.
Greetz,
Blighty
Re: Hoi
| quote: |
| Originally posted by blighty Hi, Het is: Svenson & Gielen - Twisted Hij is volgens mij nog niet uit. Greetz, Blighty |
hoeft niet perse svenson en gielen te zijn
kep ook verhalen gehoord van Push - the legacy
| Originally posted by DJ_Siesta hoeft niet perse svenson en gielen te zijn kep ook verhalen gehoord van Push - the legacy |
Echt SUPERNUMMER
Well im 100% sure its not Push - The Legacy!! The rumours also in ID-T are that its Svenson & Gielen - Twisted Especially because mister gielen is presented as Mister Trance Energy ;-)
op de radio zeiden ze dat het the legacy was. nadat ze em draaiden zeiden ze zoiets van "dit was push the legacy, theme song van trance energy bla bla bla bla bla..........."
| Originally posted by LightForce Well im 100% sure its not Push - The Legacy!! The rumours also in ID-T are that its Svenson & Gielen - Twisted Especially because mister gielen is presented as Mister Trance Energy ;-) |

Mm, ff checken hoe die klinkt hoor (zag hem op AG staan)ben hem aan het binnehalen
Ben wel benieuwd vond beauty of silence ook wel relaxt plaatje namelijk!
Hoorde hem gister op de radio aangekondigt als vorig nummer, heb hem dus niet gehoord, maar op AG is het maar een 15 sec versie, dus niet gelijk allemaal gaan rennen he 
Tja sorry, was op dat moment zo erg met engels bezig dat ik helemaal vergat dat ik in een nederlands gedeelte van een forum zat.
Tja kan gebeuren 
Maar ja anyway de radio zegt push - the legacy? hmm En ik hoor alleen maar meer geruchten dat het Svenson & Gielen - Twisted is. Tja ik geloof toch heilig in Svenson en Gieltjuh 
Het kan me aan m'n kont roesten van wie de Theme Song is. Als het maar een lache nummer is en niet 10.000x gedraaid wordt op Trance Energy. Voor de rest kan het me weinig schelen van wie het is.
Smell ya later....
ja merkte het ook pas later dat ie maar 15 sec was. Wel balen.
Oja had klein stukje op 538 gehoord en er werd ook gezegd dat het de theme was van TE.
klopt helemaal, heb um al een paar keer op 538 (s avonds) langs horen komen als de themesong van trance energy (na het weggeven van de laatste kaartjes draaien ze um steeds) : svenson & gielen - twisted
en ik ken jullie vertellen: hij is lekkaaa!!
ik heb hem trouwens op tape opgenomen maar helaas niet de mogelijkheden om hem als mp3 te releasen... maar erg lang zal het niet meer duren voordat iemand anders dat wel doet 
Ik hoop dat iemand hem binnekort ff ript zodat we er allemaal van kunnen genieten...
Ik hop ook dat ie snel ergens te vinden is
want is volgens mij best relaxt nummertje
das de 2e mix, het nummer zuigt egt vindik
http://www.myplay.com
email: [email protected]
pass: dikkelul
Ik vind de Energy mix echt super, sorry siesta
. Ik vinnem echt vet 

Ik ben de vinyl aan het downen ook. Als er mensen zijn die hem willen, zal wel ff kijken of ik hem ff op Pubje kan plaatsen tijdelijk.
Lockertje is alweer gesloten 

Echt een VET nummer zeg!
Hij staat hier:
http://kickme.to/mp3eternia
Dus iedereen die hem wil hem hebben
DOWNEN!
| Originally posted by Dr. Kuipers Echt een VET nummer zeg! Hij staat hier: http://kickme.to/mp3eternia Dus iedereen die hem wil hem hebben DOWNEN! |